Haha, ja. Dat was goud.quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daarna was ook mooi
''Ja doe maar 1 met extra veel slagroom want dat is voor een hele stevige dame''
waarom laat je het nu verwateren dan? Zonde! Of heeft ze je laten weten dat ze toch niet geïnteresseerd is? Of ben jij soms zelf niet meer geïnteresseerd?quote:
Mee eensquote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef DjinN het volgende:
Joh, laat Marcel toch.
Als hij het toch fijn vindt om het op zijn eigen tempo te doen, laat hem lekker
Dat eigen tempo heeft al een jaar of 30 vrij weinig gebracht.quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef DjinN het volgende:
Joh, laat Marcel toch.
Als hij het toch fijn vindt om het op zijn eigen tempo te doen, laat hem lekker
Goedbedoeld advies, niets mis meequote:
Go get her tiger!quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik weet het, dit soort gedrag ben ik nu aan het werk mee.
Cockblockende moeder van Rob.quote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Nog iets gemist voor het reclameblok? Schakel net in.
Marcel.quote:
Iets met een moeder en Chinees.quote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Nog iets gemist voor het reclameblok? Schakel net in.
Nou..ze zat zelfs nog in een relatie toen ze Marcel tegenkwam. Maar die ging langzaam dood. De relatie dan.quote:Op maandag 21 april 2014 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Karin zal ook niet zo enorm snel weer voorzien zijn denk ik. Met alle respect trouwens.
Wellicht hebben ze gewoon elke dag wel contact via Facebook/Whatsapp/sms/whatever ?quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef xApple het volgende:
Als een jongen zo lang zou wachten met een date plannen zou het niet meer hoeven hoor.
Dusse; zet er eens vaart achter, je bent eigenlijk al te laat !
Ik vind dat jij erg galant bent jongen.quote:
Kom haten danquote:
Marcelquote:
Kijk eens aanquote:Op maandag 21 april 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou..ze zat zelfs nog in een relatie toen ze Marcel tegenkwam. Maar die ging langzaam dood. De relatie dan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |