Dit dus.quote:Op maandag 21 april 2014 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
Wacht, je kende die man niet maar wist wel waar hij woonde en zijn nummer?
Of lees ik iets verkeerd?
quote:Op maandag 21 april 2014 20:43 schreef Leandra het volgende:
Hoe wist je welk nummer je moest bellen, hij staat vast niet onder "onbekende man" in het telefoonboek.
Daar denken vacatureteksten vaak anders over.quote:Op maandag 21 april 2014 21:17 schreef jajablahblah het volgende:
Nou, dit slaat echt helemaal nergens op.
Antwoord: nee, op deze manier mag dat echt niet. Volgens mij heeft hij je gefopt.![]()
BOA is trouwens geen beroep. Wijdverbreid misverstand.
Grutjes, overkomt je dat zo vaak dan?quote:Op maandag 21 april 2014 21:45 schreef FredvZ het volgende:
Als mensen niet in uniform gaan roepen dat ze boa, agent of whatever zijn en je willen bekeuren zeg ik altijd: "mooi, lopen we even langs het politiebureau om dat te controleren".
Als een agent je (ongevraagd) zijn politie-ID laat zien, dan heb jij die vordering van ID gewoon op te volgen. Doe je dat niet (kan immers ook), dan gaan we dat inderdaad op het politiebureau controleren. Dan word je gewoon aangehouden.quote:Op maandag 21 april 2014 21:45 schreef FredvZ het volgende:
Als mensen niet in uniform gaan roepen dat ze boa, agent of whatever zijn en je willen bekeuren zeg ik altijd: "mooi, lopen we even langs het politiebureau om dat te controleren".
Rekruters weten over het algemeen helemaal niet hoe het zit.quote:Op maandag 21 april 2014 21:22 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Daar denken vacatureteksten vaak anders over.
Zie regelmatig vacatures voor werk als BOA voorbij komen in plaats van een vacature voor bijvoorbeeld een stadswacht met BOA-bevoegdheid.Vooral private beveiligingsorganisaties hebben hier een handje van.
Net zoals die BOA's.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:01 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Rekruters weten over het algemeen helemaal niet hoe het zit.
Welke boa's?quote:
Feitelijk correct echter in de volksmond worden deze wel vaak zo genoemd. Ik hoor in mijn omgeving vaker mensen zeggen, daar heb je die Boa's ipv daar heb je stadstoezicht.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Welke boa's?
Want er is geen "de boa".
Stoere boyquote:Op maandag 21 april 2014 21:45 schreef FredvZ het volgende:
De grap is dat ik (en waarschijnlijk meer mensen) geen idee heb hoe een politie-ID er eigenlijk uit ziet. Laat staan van een BOA.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Als een agent je (ongevraagd) zijn politie-ID laat zien,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |