Geen college vandaag, docent ziek.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Gisteren gewoon een college gevolgd en vanmiddag nog twee!
Mwa, voor dit practicum wellicht, maar je doet practica vooral voor begrip imhoquote:
Nee, daar hadden we het vak Biotechnology, Theory voor.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, voor dit practicum wellicht, maar je doet practica vooral voor begrip imho
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat gebouw is sowieso afzichtelijk lelijk
Leg kLa eens uit in 2 zinnenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, daar hadden we het vak Biotechnology, Theory voor.
Ik vind de collegezalen in de aula ook een ramp. Onhandig en gigantisch warmquote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat voor liefde.![]()
![]()
![]()
Tevens zijn de collegezalen in civiele techniek lelijk.
De mate waarin de reactor zuurstof van de gasfase naar de vloeistoffase over kan dragen (bij ons dan). En dan krijg je TN,O2=KLa(CO2*-CO2)quote:
Valt wel mee hoe warm het er meestal is, maar zijn wel echt kutstoelen ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:03 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik vind de collegezalen in de aula ook een ramp. Onhandig en gigantisch warm
Ik had er 2 colleges deze week, ging dood van de hittequote:Op donderdag 24 april 2014 18:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe warm het er meestal is, maar zijn wel echt kutstoelen ja.
Dat ligt dan toch echt aan jou. Nooit ergens last van gehad.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:27 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik had er 2 colleges deze week, ging dood van de hitte
Netjes.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:57 schreef Amoeba het volgende:
Eerste cijfer terug.
Een 8 voor Lineaire Algebra II, met een 7,7 voor het tentamen.
Zit bij jullie die hele collegezaal vol? Bij ons wel nl en dan stik je er van de hitte manquote:Op donderdag 24 april 2014 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan jou. Nooit ergens last van gehad.
Ja precies. Bij een ubervolle zaal met geen lege plekken is het heel erg benauwd en warm. Vond ik dan haha.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zit bij jullie die hele collegezaal vol? Bij ons wel nl en dan stik je er van de hitte man
lekker bezigquote:Op donderdag 24 april 2014 13:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Gisteren gewoon een college gevolgd en vanmiddag nog twee!
En, hoe ging het?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Netjes.![]()
Ik heb vandaag een vergelijkbaar tentamen gemaakt.
Nee, dat niet. Kutleven man.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zit bij jullie die hele collegezaal vol? Bij ons wel nl en dan stik je er van de hitte man
Wel prima. Lineaire algebra is altijd wel goed te doen vind ik.quote:
Wauwiequote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef MrStalin het volgende:
[..]
lekker bezig
ik zat er vanmiddag ook, dus ik heb gewoon met jou in een zaal gezeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |