Hahahaha en wie niet springt die is een jood en die burgemeester springt meequote:Op maandag 21 april 2014 16:46 schreef Pascalus het volgende:
Ik kijk wel ff naar de stream op rtvoost.nl
Maar hij zingt Eagle en geen Jood.quote:Op maandag 21 april 2014 16:48 schreef Pascalus het volgende:
De burgemeester springt mee met Wie niet springt die is een jood.
Gewoon terecht. Kutjoden.quote:Op maandag 21 april 2014 16:49 schreef RensAjacied het volgende:
Die burgemeester is dronken volgens mij. Dik Ajax bashen die vent.
Die kwam ook heel erg goed uit zijn woorden ja.quote:Op maandag 21 april 2014 16:51 schreef Pascalus het volgende:
"Hij spreekt de taal van de supporters"
Dat zeiden ze ook over van der Sar.
Ik vond Van der Sar indrukwekkend hoor gister. Hij is geen goede prater en kan echt niet improviseren blijkbaar maar het was oprecht en gemeend, en het werkte als een tiet.quote:Op maandag 21 april 2014 16:51 schreef Pascalus het volgende:
"Hij spreekt de taal van de supporters"
Dat zeiden ze ook over van der Sar.
Ik vond het wel mooi om hem eens een keer emotioneel te zien.quote:Op maandag 21 april 2014 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die kwam ook heel erg goed uit zijn woorden ja.
Hij meende het wel oprecht inderdaad. Alleen is het een geen goede sprekerquote:Op maandag 21 april 2014 16:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi om hem eens een keer emotioneel te zien.
Ach een goede spreker is ook niet alles. Kijk naar Hitler.quote:Op maandag 21 april 2014 16:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij meende het wel oprecht inderdaad. Alleen is het een geen goede spreker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |