https://www.youtube.com/r(...)+development+trailerquote:Op maandag 21 april 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is dus geen trailer van de serie en dus ook niet de eerste trailer van de serie die je tegenkwam
Vikingsquote:Op maandag 21 april 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor koffie.
Iemand echt een goeie tip voor een serie? Ik twijfel.
Shingeki no Kyojinquote:Op maandag 21 april 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor koffie.
Het is een trailer van een fan gemaakt over de serie maar dus geen trailer van DE SERIE.quote:Op maandag 21 april 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/r(...)+development+trailer
"A trailer i made for arrested development making Tobias the main charater"quote:Op maandag 21 april 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/r(...)+development+trailer
Ik zet Dear Reader op 1, en Arrested Development op 2.quote:Op maandag 21 april 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een trailer van een fan gemaakt over de serie maar dus geen trailer van DE SERIE.
jeetje.
En dat terwijl we beide de genialiteit van de serie niet inzien.
Probeer Suits, kijk ik nu ook en bevalt goed.quote:Op maandag 21 april 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer dat ik House of Cards zo snel heb afgekeken. Heerlijke serie.
Arrested Development en negeer alles wat GGMM zegt.quote:Op maandag 21 april 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor koffie.
Het was, zoals ik zei, de eerste trailer die ik tegenkwam.quote:Op maandag 21 april 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is een trailer van een fan gemaakt over de serie maar dus geen trailer van DE SERIE.
Mijn advies negerenquote:Op maandag 21 april 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor koffie.
Ik kan ook posts van jou uit zijn context halen waardoor je nog debieler over komt dan je al bent. Heel gemakkelijk trouwens.quote:Op maandag 21 april 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was, zoals ik zei, de eerste trailer die ik tegenkwam.
Door wie hij gemaakt is boeit niks, het zijn gewoon beelden uit de serie.
Ik ben na het eerste seizoen opgehouden omdat elke aflevering hetzelfde liedje bleek.quote:Op maandag 21 april 2014 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Probeer Suits, kijk ik nu ook en bevalt goed.
Dat heb ik nooit geadviseerd beste knulquote:Op maandag 21 april 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we dat niet deden zouden we nu allemaal ons matras een beurt geven.
Ach, jij kijkt naar een serie over een volwassen vent die in korte broekjes loopt omdat hij nooit naakt is hahahaa nee sorry dat is idd gewoon grappig.quote:Op maandag 21 april 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan ook posts van jou uit zijn context halen waardoor je nog debieler over komt dan je al bent. Heel gemakkelijk trouwens.
Is voor de herkenbaarheid. Als ze iedere keer een ander liedje zouden kiezen raken mensen in de war.quote:Op maandag 21 april 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben na het eerste seizoen opgehouden omdat elke aflevering hetzelfde liedje bleek.
Ik zal me niet tot je niveau verlagen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, jij kijkt naar een serie over een volwassen vent die in korte broekjes loopt omdat hij nooit naakt is hahahaa nee sorry dat is idd gewoon grappig.
Net als Baantjer.quote:Op maandag 21 april 2014 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is voor de herkenbaarheid. Als ze iedere keer een ander liedje zouden kiezen raken mensen in de war.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |