Wowquote:Op maandag 21 april 2014 16:21 schreef Doublepain het volgende:
Tevens FOXsports is het kijken waard dit moment.
Maar GGMM heeft geen FOK! chick.quote:Op maandag 21 april 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft een mooier Fobo.
Moet je dat überhaupt wel willen, een "fok! chick"?quote:Op maandag 21 april 2014 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar GGMM heeft geen FOK! chick.
Misschien is Knetterkrankjorum iets voor hem?
Madame_Paon ziet hem wel zitten.quote:Op maandag 21 april 2014 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan beter eerst een echte chick hebben, dan pas zorgen maken om een FOK! chick.quote:Op maandag 21 april 2014 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2014 16:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan beter eerst een echte chick hebben, dan pas zorgen maken om een FOK! chick.
werkt wel statusverhogend en je kunt zo veel tegen elkaar vertellenquote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Moet je dat überhaupt wel willen, een "fok! chick"?
Lekker daten met de laptop op schoot.quote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Moet je dat überhaupt wel willen, een "fok! chick"?
Die heb ik gemist.quote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Madame_Paon ziet hem wel zitten.
Link?quote:Op maandag 21 april 2014 16:24 schreef Adames het volgende:
[..]
werkt wel statusverhogend en je kunt zo veel tegen elkaar vertellen
'heb jij dat topic in r&p over dat 15 jarige meisje en die mocro ook gelezen?'
Elkaar geile berichtjes dm'en ja toch!quote:Op maandag 21 april 2014 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker daten met de laptop op schoot.
[..]
Die heb ik gemist.
Hij had gewoon even op het veld moeten schijten xdquote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik had gehoopt dat ie ging rappen
[ afbeelding ]
Elkaar opwinden via spannende foto's in KPD jajaquote:Op maandag 21 april 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elkaar geile berichtjes dm'en ja toch!
quote:Op maandag 21 april 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had gewoon even op het veld moeten schijten xd
Dan had iemand wel gezegd: "kappen met deze shit" xdquote:Op maandag 21 april 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had gewoon even op het veld moeten schijten xd
Snap niet dat ze het op Wezenlanden vieren. Niet echt sfeervol toch.quote:Op maandag 21 april 2014 16:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
DAAAR ZIJN WE WEEEEEEEER
ZWOLSUHHH MALLOTEN
Bedankt voor het uitleggen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had iemand wel gezegd: "kappen met deze shit" xd
Niet genoeg plek op het Rodetorenplein voor alle mensen die er zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap niet dat ze het op Wezenlanden vieren. Niet echt sfeervol toch.
Uh, oké zou een bepaalde moderator hier dan zeggen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen.
Wie dan?quote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh, oké zou een bepaalde moderator hier dan zeggen.
Het zal wel fucking druk zijn dus dan heb je ruimte nodig.quote:Op maandag 21 april 2014 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap niet dat ze het op Wezenlanden vieren. Niet echt sfeervol toch.
Kijk je nou nog mee?quote:Op maandag 21 april 2014 16:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het zal wel fucking druk zijn dus dan heb je ruimte nodig.
Uh, oké.quote:Op maandag 21 april 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
G.G.M.M. Martin, je weet wel. Die Game of Thrones heeft geschreven.
Je hebt je dag niet vandaag.quote:Op maandag 21 april 2014 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou hij gezegd kunnen hebben ja.
Je woont toch in Overijssel?quote:Op maandag 21 april 2014 16:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ontvang RTV Oost niet. "Geen signaal".
Gelderland. Maar volgens mij zijn m'n kabels die naar de TV lopen een beetje verneukt. Krijg soms ook slecht beeld op Ned 1 enz.quote:
Woon jij op jezelf?quote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gelderland. Maar volgens mij zijn m'n kabels die naar de TV lopen een beetje verneukt. Krijg soms ook slecht beeld op Ned 1 enz.
Nee bij mijn ouders. Zij hebben ook slecht beeld op hun TV. Dus misschien ligt het wel aan Ziggo.quote:
Ziggo is echt kut.quote:Op maandag 21 april 2014 16:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee bij mijn ouders. Zij hebben ook slecht beeld op hun TV. Dus misschien ligt het wel aan Ziggo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |