Nog steeds mooier dan dat lelijke 1e ding.quote:Op maandag 21 april 2014 16:42 schreef Snowbells het volgende:
hahahahahahahahaha
[ afbeelding ]
Net de vloerbedekking van zo'n chalet in een woonwagenkamp
Blijft lelijkquote:Op maandag 21 april 2014 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]lr je hebt geen verstand van vrouwenkleding, geef dat nou maar toe.
Ik vind het geen mooie kleurquote:
deze is ook goed vanaf de tribunequote:
Het is mijn favoriete kleur alleen ik heb geen enkel geel kledingstuk.quote:Op maandag 21 april 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het geen mooie kleurstaat me ook niet
was mooie dagquote:
Oh damnquote:Op maandag 21 april 2014 16:44 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
Shiiiieet, kip met teriyakisaus. Ik heb honger.
In arnhem?quote:Op maandag 21 april 2014 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vandeweek maar eens een keer subway halen
Maybe, misschien ben ik er vandeweek. Maar weet niet of vrienden van me het druk hebbenquote:
lekkaquote:Op maandag 21 april 2014 16:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit ook al aan m'n ouders te vragen of ik mac kan krijgen vanavond.
kanjerviesquote:Op maandag 21 april 2014 16:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit ook al aan m'n ouders te vragen of ik mac kan krijgen vanavond.
KFC, meest overschatte rotzooi die er is.quote:Op maandag 21 april 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mac eet je alleen als er geen KFC in de buurt is
Watermeloen, KFC.quote:Op maandag 21 april 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mac eet je alleen als er geen KFC in de buurt is
Dit.quote:Op maandag 21 april 2014 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
KFC, meest overschatte rotzooi die er is.
Nooit gehad eigenlijkquote:Op maandag 21 april 2014 16:50 schreef Rodawa het volgende:
Mensen die niet Burger King twisterfrites.
Burger kingquote:Op maandag 21 april 2014 16:50 schreef Rodawa het volgende:
Mensen die niet Burger King twisterfrites.
Altijd. Ik ben altijd vrijquote:Op maandag 21 april 2014 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tijd voor een BK-date. Wanneer ben je vrij?
x
Rustig aan, laten we gewoon beginnen met één date.quote:Op maandag 21 april 2014 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd. Ik ben altijd vrij
Date?quote:Op maandag 21 april 2014 16:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rustig aan, laten we gewoon beginnen met één date.Ik heb wel wat minder tijd maar ik ben dan ook hard2get.
Het spreekwoordelijke neusje van de zalm valt bij jouw verschijning in het niets. Ik zou je maar wat graag om mij heen krullen als een twisterfriet jouw mond aandoet.quote:Op maandag 21 april 2014 16:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rustig aan, laten we gewoon beginnen met één date.Ik heb wel wat minder tijd maar ik ben dan ook hard2get.
woooo shit zware mosh pit xDquote:
ik kreeg laatst een lego bekerquote:Op maandag 21 april 2014 16:52 schreef zwerty het volgende:
deze maand krijg je bij een happy meal een furby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |