je wilt kanker?quote:
quote:
Ervan genezen juist in deze context.quote:
Hij zegt dat als hij kanker had ipv een kater het ook fijn was om er van te herstellenquote:
Bedankt voor de mededeling.quote:Op maandag 21 april 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het is goed met je. Ik denk dat ik je post maar report.
[..]
Ervan genezen juist in deze context.
Het modniveau van Tjacka zal nooit meer benaderd worden helaas.quote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, ik heb hier slechtere mods gezien.
Ja die 2happy4u he.quote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
schijnmod ten topquote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het modniveau van Tjacka zal nooit meer benaderd worden helaas.
Moet ik dus nog beter mijn best doen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
ooooohquote:Op maandag 21 april 2014 16:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee ik zou wel hersteld willen zijn van kanker al zou ik kanker gehad hebben.
quote:Op maandag 21 april 2014 16:35 schreef Rodawa het volgende:
Nou nou nou, het verzet laat van zich horen. WAT EEN Rebelse praktijken hier!!!
De Tjack, ik mis hem.quote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het modniveau van Tjacka zal nooit meer benaderd worden helaas.
Heppie is 10 keer de mod die anderen zijnquote:
Even random posts gaan deleten en aanpassen, random threads dichtgooien, niet lezen wat ergens staat, met "quote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik dus nog beter mijn best doen.
[ afbeelding ]
waarom dit ineensquote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zwerrie is tenminste wel trouw
Het is dat je zijn naam nu noemt, was hem eigenlijk al vergeten. Ik mis er ook niks aan. #durftezeggenquote:
Beter.quote:Op maandag 21 april 2014 16:37 schreef Snowbells het volgende:
Deze jurkfucking cute
[ afbeelding ]
Zal het alleen nooit dragen
Volgens mij is dat een shirt?quote:Op maandag 21 april 2014 16:37 schreef Snowbells het volgende:
Deze jurkfucking cute
[ afbeelding ]
Shirts vallen veel groter uit. Meestal tot de knieën.quote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een shirt?
dat is gewoon een gordijn wat je in je caravan hebt hangenquote:Op maandag 21 april 2014 16:37 schreef Snowbells het volgende:
Deze jurkfucking cute
[ afbeelding ]
Die van jou wel ja.quote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Shirts vallen veel groter uit. Meestal tot de knieën.
haha
quote:Op maandag 21 april 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is gewoon een gordijn wat je in je caravan hebt hangen
douchegordijn?quote:Op maandag 21 april 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou er een broek onder overwegen. Ook ik zou het laten hangen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:37 schreef Snowbells het volgende:
Deze jurkfucking cute
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, van die gordijntjes voor het raamquote:
Bij zulke modellen staat het wel goed. En een broekquote:Op maandag 21 april 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou er een broek onder overwegen. Ook ik zou het laten hangen.
Mijn douchegordijn hangt voor het raam.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, van die gordijntjes voor het raam
Sinds wanneer hebben jurken lange mouwen. NOU!quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij zulke modellen staat het wel goed. En een broekhet is een jurk.
quote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jurken lange mouwen. NOU!
quote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jurken lange mouwen. NOU!
alleen de kleur alquote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Sorry dat ding is echt kotslelijk, gelukkig zijn de meeste mensen in dit topic het hier mee eens.
Nou oké. Dan draag ik het niet. Jeetje.quote:Op maandag 21 april 2014 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]lr je hebt geen verstand van vrouwenkleding, geef dat nou maar toe.
Mis enkel nog het muizenpakquote:Op maandag 21 april 2014 16:42 schreef Rodawa het volgende:
Doe even normaal. Ik ben eens met LR in de primark geweest en we hebben een goede inkoopmiddag achter de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |