Echt, die Sam vind ik zo vreselijk saai om naar te kijken. Ja hij heeft een goed hart bla bla bla, maar dat maakt hem nog geen interessant personage!quote:
ik weet niet waar ik dat in zou moeten stellenquote:
Wat heb je veranderd eigenlijk?quote:Op maandag 21 april 2014 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik dat in zou moeten stellen
Kloptquote:Op maandag 21 april 2014 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, die Sam vind ik zo vreselijk saai om naar te kijken. Ja hij heeft een goed hart bla bla bla, maar dat maakt hem nog geen interessant personage!
Pod is ook een goedzak en een sulletje, maar die vind ik 100x meer baas!
quote:Op maandag 21 april 2014 20:54 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb softijs. En jullie niet. Lekker puh. ;9
Dat vind ik sowieso smerig.quote:Op maandag 21 april 2014 20:54 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb softijs. En jullie niet. Lekker puh. ;9
De nasmaak is ranzig. Doe mij maar schep- of waterijsquote:Op maandag 21 april 2014 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanille!Ander smaken zijn nog wel okay.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
ik draai nu LP's via virtual DJquote:
Cool…quote:Op maandag 21 april 2014 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik draai nu LP's via virtual DJ
(helft vd tijd. ik heb 1 geluidskaart stuk kwam ik achter)
ja helaasquote:Op maandag 21 april 2014 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ijs, goed idee.
En heb het idee dat het morgen maandag is, maar gelukkig is het dan al dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |