abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139105586

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_139105685
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

een hobby :)?
heb je er al een paar ofzo staan :D?
fotootje?
Ik heb er een heleboel!
Even wat foto's zoeken hoor.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 21 april 2014 @ 12:13:37 #3
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139105692
... en 3-ei is oneven!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139105931
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:13 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik heb er een heleboel!
Even wat foto's zoeken hoor.
hahah ben benieuwd :D

quote:
16s.gif Op maandag 21 april 2014 12:13 schreef shiznuts het volgende:
... en 3-ei is oneven!
Dan heb ik toch liever een Tenga egg denk ik :o
  maandag 21 april 2014 @ 12:26:08 #5
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_139106039
Tenga eggs zijn zo klein, raar om te gebruiken omdat je ze zo moet uitrekken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_139106127
quote:
11s.gif Op maandag 21 april 2014 12:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Tenga eggs zijn zo klein, raar om te gebruiken omdat je ze zo moet uitrekken.
pi_139106142
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

hahah ben benieuwd :D

[..]

Dan heb ik toch liever een Tenga egg denk ik :o
Zijn wat foto's van afgelopen jaren.
Van nu heb ik geen foto's.

Ff in spoiler omdat china shop topic.

SPOILER
pi_139106330
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:30 schreef Miniem het volgende:

[..]

SPOILER
Best vet om te zien :D !
  maandag 21 april 2014 @ 13:17:53 #9
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139107413
quote:
Dear customer ,

Thanks for your order and we would like to tell you that we have not provide the phone cover to you ,
it is ok ?would you pls buy the cover by yourself ?
After we received your reply we will ship your item asap .

Looking forward to hearing from you soon ,thanks .

Best regard ,

sweet
Daar komt het dus van, heb maar geantwoord dat het natuurlijk totaaaaaaal geen probleem is om hem zonder cover op te sturen en dat ik die later nog wel een keer bestel.

Niet weer doen dus MTA... niet weer doen...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_139107687
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Daar komt het dus van, heb maar geantwoord dat het natuurlijk totaaaaaaal geen probleem is om hem zonder cover op te sturen en dat ik die later nog wel een keer bestel.

Ik lig echt strijk hier. :D
pi_139107983

Goed nieuws :) (voor de mensen die nog een actioncam zochten, en met name dus de SJ4000)
Naar aanleiding van mij vorige post..
Tmart heeft de SJ4000 in de shop geplaatst en zoals afgesproken hebben ze de prijs lager ingezet dan bij banggood!

http://www.tmart.com/SJ40(...)-Silver_p245155.html

Prijs scheelt dus maar 85 dollarcent ofzo, maar prijs van banggood is in sale en kost normaal dus 112$ (beetje overdreven duur :P)

Maar zoals ik al had benoemd in mijn voorgaande post, ik zal Downstar niet zijn als ik niet zorg voor een betere prijs voor mezelf, maar natuurlijk ook voor jullie :P

Dus *tromgeroffel*..

Tmart geeft nog een extra korting(-15$!) met het gebruik van deze coupon: dbe4f9b940
waardoor de prijs op 84,99$ komt te liggen :D! (kan ik hem zelfs niet op aliexpress goedkoper voor vinden..)

De coupon is volgens mij wel voor een max.aantal gebruikers, waarvan ik er dus al 1 heb gebruikt :P!
En komt als het goed is ook eerdaags in de nieuwsbrief van tmart te staan, maar nu dus al exclusief op FOK :P

Ik heb mijne dus al besteld, maar ik wil even kijken of ik kan regelen of ik hem met DHL kan laten versturen.. die optie heb ik namelijk niet tijdens het bestellen van de SJ4000 gezien.. en ik wil hem toch wel graag snel in huis hebben :P

Ik zal wanneer ik hem thuis heb nog wel een uitgebreide review maken *O* !

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 21-04-2014 13:52:35 ]
  maandag 21 april 2014 @ 14:11:20 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139108751
Bij Bangood overigens met coupon voor 89 te bestellen ;)
SPOILER
Maar Tmart is toch 5$ goedkoper :D! Dus besteld!

[ Bericht 16% gewijzigd door RobertNL op 21-04-2014 14:28:12 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 april 2014 @ 15:20:08 #13
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_139110652
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mooi. Die Chinezen hebben het helemaal intern zitten escaleren en in de tussentijd je bestelling niet verstuurd. _O-
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 21 april 2014 @ 16:00:50 #14
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_139111867
Mijn eerste bestelling bij DX :D

Peltier element, koelpasta en een thermometer voor de lol :')

19-04-2014 besteld en 21-04-2014 verstuurd. Ben benieuwd....
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_139112732
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 16:00 schreef tomaat52 het volgende:
Mijn eerste bestelling bij DX :D
[ afbeelding ]

Peltier element, koelpasta en een thermometer voor de lol :')

19-04-2014 besteld en 21-04-2014 verstuurd. Ben benieuwd....
Volgende keer kan je simpel die thermometer apart bestellen, dan wordt het apart verzonden en heb je sowieso geen gezeik met douane kosten. Nu heb je waarschijnlijk ook geen gedoe maar in de toekomst kan je het beter toch apart bestellen ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 21 april 2014 @ 16:43:22 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139113474
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:30 schreef Miniem het volgende:

[..]

SPOILER
Tenga plant? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 april 2014 @ 18:15:42 #17
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139116255
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:40 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Goed nieuws :)
Aj aj, niet in het zwart verkrijgbaar?
Ik heb nu een zwak moment om er ook 1 te kopen maar zilver is niet mijn kleur ;(
  maandag 21 april 2014 @ 18:23:31 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139116470
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Aj aj, niet in het zwart verkrijgbaar?
Ik heb nu een zwak moment om er ook 1 te kopen maar zilver is niet mijn kleur ;(
Je ken 'em ook in het roze regelen. Gewoon afplakken en spraypaint erover. :P
Of wie had er laatst nou z'n laptop gepimpd met carbon fiber stickers?
pi_139118024
quote:
0s.gif [b]Op maandag 21 april 2014 18:23 schreef shiznuts het volgende:

[…]
Of wie had er laatst nou z'n laptop gepimpd met carbon fiber stickers?
Ik! :D
pi_139118224
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:15 schreef roflcat het volgende:

[..]

Ik! :D
[ afbeelding ]
Dat is een Medion MD96290 8-)
pi_139118305
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:21 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dat is een Medion MD96290 8-)
Haha klopt! Laptopje van niks, maar door die stickers verschillende complimentjes ontvangen over de dure en exclusieve uitstraling _O-
pi_139118341
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:23 schreef roflcat het volgende:

[..]

Haha klopt! Laptopje van niks, maar door die stickers verschillende complimentjes ontvangen over de dure en exclusieve uitstraling _O-
Ik heb hem ook, dus hij kwam me bekend voor :P
Al 5 jaar oud ofzo :+
  maandag 21 april 2014 @ 19:27:17 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139118470
Oh ja! :D
Een action cam in zo'n jasje is natuurlijk ook wel blits. B-)
pi_139118589
Ohja, ik ga dit jaar naar Zweden, dus ik zou eigenlijk ook wel gave beelden kunnen maken van mijn reis.
Maar ik ben bang dat ik zoiets eenmalig gebruik en het dan gelijk in de kast leg.
Een SJ4000 is dan wel erg prijzig.

Zijn er nog andere alternatieven?
De Y3000 lijkt me dan ook niet echt handig en "stoot"proof.
  maandag 21 april 2014 @ 19:36:25 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139118864
De Y3000 gebruik ik als pretparkbegeleider. :P
Lanyard met die cam om je nek.
Ze mogen wel een wat higher-end 1080P-versie maken, #808/Mobius-like. :o
Maar de formfactor is echt baas. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')