Nexus 4quote:Op woensdag 23 april 2014 14:06 schreef RobertNL het volgende:
Daarvoor heb ik nu 2 externe batterijen. Denk dat je daar meer aan hebt dan aan een solar lader.
Laad in ieder geval veel sneller
Ja, powerbankquote:Op woensdag 23 april 2014 14:11 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Nexus 4weinig opties qua externe batterijen.
Of bedoel je zo'n powerbank?
Het idee van een 'onuitputtelijke bron' leek me zo mooi.quote:
Dit vraag ik me eigenlijk ook af.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:41 schreef Zith het volgende:
• Hoe lang gaan zo'n batterij van SJ4000 mee?
Bij DX is een losse accu het goedkoopste.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:00 schreef monkeybrain het volgende:
Accu is 70 minuten.
2e accu is sowieso aan te reden, het grote voordeel van dit apparaat ipv ingebouwde accu's.
Welkequote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:36 schreef rene90 het volgende:
Recordje te pakken hier, 18 april besteld, vandaag binnen door middel van een pakketje ook. Ging om de zaklamp van banggood voor 3.72 euro.
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 23 april 2014 16:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]Lekker snel wel.
Hier ook weer wat binnen:
[ afbeelding ]
10 dagen
He, die zag ik laatst nog voor ¤4 op eBay!quote:Op woensdag 23 april 2014 16:47 schreef outcast_within het volgende:
Ik las iets over powerbanks.
Heb deze gekocht voor 7 euro inc verzenden. inc batterij en kabeltje.
http://www.groupdeal.nl/e(...)a-tablet-of-mp3.html
Dat kon ook voor 4 dollarquote:Op woensdag 23 april 2014 16:47 schreef outcast_within het volgende:
Ik las iets over powerbanks.
Heb deze gekocht voor 7 euro inc verzenden. inc batterij en kabeltje.
http://www.groupdeal.nl/e(...)a-tablet-of-mp3.html
haha was ik al bang voor, hmm zal ik er nog maar een kopen, dan heb ik gemiddeld een lagere prijs ervoor betaaldquote:Op woensdag 23 april 2014 17:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat kon ook voor 4 dollar
http://www.minitake.com/2(...)lang=1&sk=28497522xg
Ja, magnetischquote:Op woensdag 23 april 2014 16:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Magnetisch? Prijs?
Ah, ja die staat hier ook nog op de lijstquote:Waren er hier nog mensen die zo'n scheermes hadden, hoe bevalt die na een tijdje?
een automatisch horloge? bij een niet automatische moet je zelf de minuten wijzer verschuiven?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:20 schreef Kuhly het volgende:
Automatisch horloge besteld van 2 tientjes, ben benieuwd of het een beetje werkt.
Linkje aub. Ik heb ook 2 sample sets uit de UK van Ebay.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:00 schreef Deugniett het volgende:
Inmiddels ook weer wat pakketjes binnen![]()
[ afbeelding ]
Wat scheermesjes.. Heb ook nog een sample set binnen uit Turkije met diverse mesjes en scheerzeep.(Kwam het tegen in het scheren topic).
Ik heb deze van ebay. Ben er wel blij mee en het scheert makkelijker dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Linkje aub. Ik heb ook 2 sample sets uit de UK van Ebay.
Ik zal natuurlijk later een foto plaatsen maar ik wacht nog op 4 stuks omdat er een foutje was gemaakt.
Duidelijk te merken hoor. Mijn linker teelbal voelt echt zachter aan dan de rechtsequote:Op woensdag 23 april 2014 20:01 schreef Goddelijker het volgende:
Maar zit er zoveel verschil tussen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |