Zoals al te zien in mijn vorige post(s) was ik lekker aan het wrappen geslagen. Vandaag de postbode voor de deur met maarliefst twee pakketjes.
De Earson speaker van 25-02(!) en de wrap (alweer ja

) die vorige week besteld was binnen!
Over de Earson speaker kan ik kort zijn, mooi ding! Helaas wel een ratelend geluid bij veel bass als de speaker op maximaal volume staat, maar daar valt mee te leven.
Dan de wrap, hier gekocht
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649. Voor zilver gekozen, omdat mijn vader de spiegels van zijn auto per sé nog een keer meegekleurd wilde hebben.
Omdat ik dacht dat ik aan één vel niet genoeg zou hebben, twee besteld. Voor omgerekend totaal ¤7,50 heb ik me de hele middag vermaakt.
Het spul werkt heerlijk! In vergelijking tot de wrap van BangGood voelt dit een stuk kwalitatiever aan. Het rekt meer mee en is dunner maar toch steviger. Ook viel op dat bij het afhalen van de folie géén residu achterblijft, in tegenstelling tot de wrap van BangGood.
De hele middag dus met de heatgun, scalpel en natuurlijk de wrap aan de slag geweest, maar het resultaat mag er wezen!
Allereerst een fotootje hoe de spiegel er eerst uitzag:
![9262ac45d1938d8a4be258d918c4e546.jpg]()
Eerst goed schoongemaakt, en toen aan de slag gegaan. Ondanks de rondingen en het vooral níet vlakke oppverlak, toch wel redelijk te doen, wel met enige ervaring.
![7e9120e17ca83bd0f1bb7183749708a3.jpg]()
Close-upje nog. Je ziet dat de wrap erg dun is, en de onderliggende textuur doorlaat. Het is dus ook erg belangrijk om vooral géén zandjes of haren op het te wrappen oppervlak te laten zitten, dit zie je er namelijk makkelijk doorheen.
Op een ander oppervlak nog even getest op stevigheid en krasvastheid, maar het is verassend sterk en krasvast!
![8f9aeadeecdd403b0c90714df3e387c6.jpg]()
Ik weet niet of het de bedoeling is om zoveel plaatjes te posten, maar heb ze in ieder geval geresized

. Als ik iets onder spoilers moet plaatsen hoor ik het wel!
Al met al erg tevreden, en zeker een aanrader. Zit nu serieus te twijfelen om ook het dak in glanzend zwart te doen.. Eerst maar even wachten op de raamtint folie, die zal deze week wel binnen komen! Het leren van de examens moet maar even wachten.