Nee, ze is wel erg onrustig nu. Probeert steeds met haar poot de deur van een inbouwkast in de woonkamer open te trekken. Net alsof ze daarin wil bevallen. Zit er aan te denken de onderste plank van de kast leeg te halen, dan plank eruit en doos dan onder in de kast te zetten. Nu staat de doos ervoor maar ze gaat er telkens uit en probeert dan de deur open te maken.quote:
Lijkt me een prima idee, kennelijk wil ze nog wat meer beschutting dan de doos geeft?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:35 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, ze is wel erg onrustig nu. Probeert steeds met haar poot de deur van een inbouwkast in de woonkamer op te trekken. Net alsof ze daarin wil bevallen. Zit er aan te denken de onderste plank van de kast leeg te halen, dan plank eruit en doos dan onder in de kast te zetten. Nu staat de doos ervoor maar ze gaat er telkens uit en probeert dan de deur open te maken.
Is natuurlijk super veilig! Indringers kunnen enkel van voren komen danquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:35 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, ze is wel erg onrustig nu. Probeert steeds met haar poot de deur van een inbouwkast in de woonkamer open te trekken. Net alsof ze daarin wil bevallen. Zit er aan te denken de onderste plank van de kast leeg te halen, dan plank eruit en doos dan onder in de kast te zetten. Nu staat de doos ervoor maar ze gaat er telkens uit en probeert dan de deur open te maken.
Nog geen vooruitgang bij Zoë?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:52 schreef Wildervankstertje het volgende:
Net bij de Welkoop maar even een simpele kattenbak voor Zoë gehaald die ze kan gebruiken tot ze na de bevalling weer een beetje is bijgekomen. Hou niet van een kattenbak in de woonkamer maar anders moet ze telkens naar het halletje bij de achterdeur lopen.
Zette net de bak neer en wat doet Sammy, die gekke kat gaat er meteen in liggen slapen. Alle grit mooi op een bergje duwen en lekker liggen![]()
Volgens mij heeft ie niet door dat het een kattenbak is.
Begin me nu toch echt af te vragen of ze wel aan het bevallen is (in de zin van: voorbereidende fase tot de uitdrijving)..quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:06 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, ligt nu heel tevreden in het zonnetje op de vensterbank.
Zit al een dag op het puntje van mijn stoel, maar er gebeurt maar niksquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:29 schreef maily het volgende:
Ah zit je nu hier met je kraamverhaal
Ben benieuwd!
Voel je de kittens nog bewegen? Rare poes hoor, met haar valse alarmen!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:06 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, ligt nu heel tevreden in het zonnetje op de vensterbank.
Ik vind het ook maar vreemd. Duurt me te lang gezien de verschijnselenquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voel je de kittens nog bewegen? Rare poes hoor, met haar valse alarmen!
Link je topic anders even naar de DDA. Met poes zelf gaat het duidelijk prima en dan zal het met de kittens ook wel goed zijn. Maar ik heb dit ook niet eerder meegemaakt bij mijn zwangeren, dat ze zo lang voorweeën hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar vreemd. Duurt me te lang gezien de verschijnselen. Aan de andere kant: ze zou het neem ik aan wel merken als de poes in nood was..
Ik ben Wildervankstertje nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Link je topic anders even naar de DDA. Met poes zelf gaat het duidelijk prima en dan zal het met de kittens ook wel goed zijn. Maar ik heb dit ook niet eerder meegemaakt bij mijn zwangeren, dat ze zo lang voorweeën hebben.
Aan de andere kant hoor ik zwangere vrouwen in mijn omgeving ook vaak klagen over harde buiken dus tja.
Teveel dezelfde letters in je username.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben Wildervankstertje nietAl ben jij de 2e die dat denkt kennelijk
Is goed hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:54 schreef Candaasje het volgende:
Ik zat vanmiddag ook al een keer 'Jeej update van Wi-dinges!'en toen zag ik dat het Whiskers was
...
Sorry Whiskers, niks persoonlijks!![]()
Kun je ook gewoon op je laptop of computer instellen hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:19 schreef superkimmi het volgende:
Ja viel me ook op, die verwarring. Op
De iphone krijgt de ts een kleurtje, scheelt verwarring!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |