Ik vind het ook maar vreemd. Duurt me te lang gezien de verschijnselenquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voel je de kittens nog bewegen? Rare poes hoor, met haar valse alarmen!
Link je topic anders even naar de DDA. Met poes zelf gaat het duidelijk prima en dan zal het met de kittens ook wel goed zijn. Maar ik heb dit ook niet eerder meegemaakt bij mijn zwangeren, dat ze zo lang voorweeën hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar vreemd. Duurt me te lang gezien de verschijnselen. Aan de andere kant: ze zou het neem ik aan wel merken als de poes in nood was..
Ik ben Wildervankstertje nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Link je topic anders even naar de DDA. Met poes zelf gaat het duidelijk prima en dan zal het met de kittens ook wel goed zijn. Maar ik heb dit ook niet eerder meegemaakt bij mijn zwangeren, dat ze zo lang voorweeën hebben.
Aan de andere kant hoor ik zwangere vrouwen in mijn omgeving ook vaak klagen over harde buiken dus tja.
Teveel dezelfde letters in je username.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben Wildervankstertje nietAl ben jij de 2e die dat denkt kennelijk
Is goed hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:54 schreef Candaasje het volgende:
Ik zat vanmiddag ook al een keer 'Jeej update van Wi-dinges!'en toen zag ik dat het Whiskers was
...
Sorry Whiskers, niks persoonlijks!![]()
Kun je ook gewoon op je laptop of computer instellen hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:19 schreef superkimmi het volgende:
Ja viel me ook op, die verwarring. Op
De iphone krijgt de ts een kleurtje, scheelt verwarring!
Nee, ze wil er niet in. Is nu meer bezig met behang en gordijnen slopenquote:
Och, het topic staat iig alvast klaarquote:Op zaterdag 26 april 2014 15:58 schreef Prego het volgende:
Mevrouw neemt de tijd!
En wij maar ongeduldig hier posten of er al nieuws is![]()
Die buikjesquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:12 schreef Wildervankstertje het volgende:
Zo ligt mevrouw er nu telkens bij, niet in de doos maar languit op de vloer.
[ afbeelding ]
Sammy volgt haar voorbeeld maar dan toch wat comfortabeler op een deken op de bank.
[ afbeelding ]
Sammy lijkt ook wel zwanger, heeft een flinke buik. Overbuurvrouw vroeg laatst: is die kat zwanger haha. Kan niet want het is een katerquote:
Krachten verzamelen voor de grote klus.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:49 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, enige wat ze nu doet is languit op de grond liggen en slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |