Maar je hebt wel de indruk dat de bevalling begonnen is?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef Wildervankstertje het volgende:
Nog geen kittens. Ze slaapt af en toe en gaat vervolgens weer op en neer door de woonkamer lopen.
Ja. Heb dierenarts voor de zekerheid gebeld en die zegt dat het ook voorweeën kunnen zijn. En dat het kan zijn dat de bevalling pas echt morgen of misschien nog wel later pas zal beginnen. Als ze zaterdag nog niet bevallen is moet ik weer bellen en dan wordt er gekeken hoe lang ze nog moet mocht ze nog geen 9 weken zwanger zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel de indruk dat de bevalling begonnen is?
Ah, ok, Kan dus nog wel ff duren?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja. Heb dierenarts voor de zekerheid gebeld en die zegt dat het ook voorweeën kunnen zijn. En dat het kan zijn dat de bevalling pas echt morgen of misschien nog wel later pas zal beginnen. Als ze zaterdag nog niet bevallen is moet ik weer bellen en dan wordt er gekeken hoe lang ze nog moet mocht ze nog geen 9 weken zwanger zijn.
Wie weet verrast ze ons morgenochtendquote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok, Kan dus nog wel ff duren?
Hoop dat ze snel bevalt en dat moeder en kittens het daarna goed maken
Ben benieuwd, maar had persoonlijk liever dat ze beviel als er (een wakker) iemand bij was. Voor het geval er complicaties optreden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Wie weet verrast ze ons morgenochtend. Merk wel dat ze last heeft van haar dikke buik, zich goed wassen lukt niet meer.
Zou graag wakker blijven, maar afgelopen nacht ook maar 4 uur slaap gehad doordat ik op Sammy zat te wachten. Maar ik zet mijn wekker en ga halverwege de nacht sowieso even kijken.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, maar had persoonlijk liever dat ze beviel als er (een wakker) iemand bij was. Voor het geval er complicaties optreden.
Is overigens géén verwijt naar jou toe.
Zoals ik zei: is geen verwijt. Ik ben gewoon wat overbezorgdquote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Zou graag wakker blijven, maar afgelopen nacht ook maar 4 uur slaap gehad doordat ik op Sammy zat te wachten. Maar ik zet mijn wekker en ga halverwege de nacht sowieso even kijken.
Ja, wil niet graag dat Zoë hetzelfde overkomt als Poekie. Dierenarts zei toen ook, kan nog lang duren. Maar ik vond haar dood voor de voordeurquote:Op donderdag 24 april 2014 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals ik zei: is geen verwijt. Ik ben gewoon wat overbezorgdNormaliter kan een kat het prima zelf
![]()
Wel lief dat je opstaat
Dat was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja, wil niet graag dat Zoë hetzelfde overkomt als Poekie. Dierenarts zei toen ook, kan nog lang duren. Maar ik vond haar dood voor de voordeur. Gelukkig komt het zelden voor, maar vind het wel een beetje eng omdat ik dat toch 1x heb meegemaakt.
Hij ligt nu telkens in een andere doos, als Zoë aangeeft dat ze alleen wil zijn jaagt ze hem de doos uit en hij gaat dan ook gewoon uit zichzelf weg. Als ik ze uit elkaar haal doe ik vannacht geen oog dicht. Als Sammy niet bij haar in de buurt is mauwt Zoë heel hard. Dat doet ze zelfs al als zij beneden is en Sammy boven op de overloop ligt. Ze kan eigenlijk geen moment zonder hem. Zelfs mijn buren hebben haar afgelopen nacht horen mauwen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergetenmaar dat vertelde je hier inderdaad.
Dan ben jij nu vast zo (overbezorgd) als ik. Sterkte en ik duim voor een probleemloze bevalling en achteraf een gezonde moeder en kittens![]()
Wat doe je met Sammy? Laat je die erbij (omdat ze op hem leek te wachten), of juist niet ivm angst voor geplette kittens?
Ok, helder! Snap dat je hem erbij laatquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Hij ligt nu telkens in een andere doos, als Zoë aangeeft dat ze alleen wil zijn jaagt ze hem de doos uit en hij gaat dan ook gewoon uit zichzelf weg. Als ik ze uit elkaar haal doe ik vannacht geen oog dicht. Als Sammy niet bij haar in de buurt is mauwt Zoë heel hard. Dat doet ze zelfs al als zij beneden is en Sammy boven op de overloop ligt. Ze kan eigenlijk geen moment zonder hem. Zelfs mijn buren hebben haar afgelopen nacht horen mauwen.
Ja, anders Zoë straks helemaal in de stress en dat is niet goed voor haar nu. Maar hoop dat ze nog even wacht met bevallen tot ik weer wakker ben morgenochtendquote:Op donderdag 24 april 2014 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, helder! Snap dat je hem erbij laat
Dat zou mooi zijn inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2014 23:28 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja, anders Zoë straks helemaal in de stress en dat is niet goed voor haar nu. Maar hoop dat ze nog even wacht met bevallen tot ik weer wakker ben morgenochtendDan kan ik de bevalling filmen/foto's van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |