Attenter ga je ze niet vindenquote:Op maandag 21 april 2014 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het moet echt een feestje zijn om tot jouw vriendengroep te behoren.
Jawel.quote:Op maandag 21 april 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Attenter ga je ze niet vinden.
Volgens mij gaat dat over de mensen die met vuurwerk gooide hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 01:08 schreef opperkleurder het volgende:
Lees nog een interessante quote van Frank de Boer over zijn defensie:
"Dit is schandalig en heeft niets met voetbal te maken. Ik keur dit ten zeerste af. Een paar gekken voor het doel verpesten het voor de rest", foeterde de Ajax-coach na de 5-1 zege van PEC.
Hapquote:Op maandag 21 april 2014 01:08 schreef GGMM het volgende:
Stiekem is Smoofie het er wel mee eens, maar hij probeerde de stilte te doorbreken.
[..]
Volgens mij gaat dat over de mensen die met vuurwerk gooide hoor.
Je doelt nu op jezelf, of?quote:
Ik moet nu 1x per 6 dagen scheren in plaats van 7 dagen.quote:Op maandag 21 april 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doelt nu op jezelf, of?
Ik zou je zelfs mijn haar laten invlechten als je wilde. Sterker nog. Op mijn nieuwe WA-foto... oh nee onze PEC/Ado WA-groep moest geheim blijven
Nee.quote:Op maandag 21 april 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doelt nu op jezelf, of?
Ik zou je zelfs mijn haar laten invlechten als je wilde. Sterker nog. Op mijn nieuwe WA-foto... oh nee onze PEC/Ado WA-groep moest geheim blijven
Sowieso praat ik enkel met Tjacka en Cachet buiten FOK!. Zoveel diepgang ook in onze gesprekken.quote:Op maandag 21 april 2014 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee.
En op dat tweede ....ik vind dat je moet stoppen met leugens verspreiden, je probeert mijn aanzien en gezag aan te tasten door te doen alsof wij in een WA group zitten.
LB waarom breek je in mijn post in?quote:Op maandag 21 april 2014 01:15 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb nog een quote van Frank over zijn defensie gevonden GGMM:
"Het maakt niet uit of het een Ajax-speler is of een tegenstander, dit hoort gewoon niet in een voetbalstadion. Afschuwelijk. Je dupeert ook je eigen team. Maar nog erger is dat ze de naam van Ajax te schande hebben gemaakt.
[..]
Hij is een Turk.quote:Op maandag 21 april 2014 01:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
LB waarom breek je in mijn post in?
Hand schoot uit. Was enkel toeval dat dit de uitkomst was.quote:Op maandag 21 april 2014 01:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
LB waarom breek je in mijn post in?
Stiekem probeer je Cachet af te pakken van Tjacka.quote:Op maandag 21 april 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso praat ik enkel met Tjacka en Cachet buiten FOK!. Zoveel diepgang ook in onze gesprekken.
Laat je hand dan nog eens uitschieten. Dit slaat namelijk nergens op.quote:Op maandag 21 april 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hand schoot uit. Was enkel toeval dat dit de uitkomst was.
quote:Op maandag 21 april 2014 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stiekem probeer je Cachet af te pakken van Tjacka.
Het is trouwens wel grappig, zijn username![]()
![]()
.
ukrainian girl got talent deel 1 en 2. Tip van het huisquote:Op maandag 21 april 2014 01:18 schreef Doublepain het volgende:
Efukt, dat ik daar nooit eerder op geweest ben.
Is dat een site met allemaal filmpjes met afgezaagde hoofden en shit?quote:Op maandag 21 april 2014 01:18 schreef Doublepain het volgende:
Efukt, dat ik daar nooit eerder op geweest ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |