quote:Op maandag 21 april 2014 00:31 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga....![]()
Tot zaterdag, of tot volgende zondag als je geen sterren springen kijkt
Houdoe
Sterren springen kijken op koningsdag?quote:Op maandag 21 april 2014 00:31 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga....![]()
Houdoe
quote:Op maandag 21 april 2014 00:31 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga....![]()
Houdoe
Ja nou ik wil ook. Jij de weekends, ik doordeweeks?quote:Op maandag 21 april 2014 00:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Blijf met je poten van WcPot af![]()
Vanavond is WcPot van mij
Jij wanneer ik er niet benquote:Op maandag 21 april 2014 00:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja nou ik wil ook. Jij de weekends, ik doordeweeks?
zoiets als ditquote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Video van start-up en eventuele rev's, is dat mogelijk?
He, zo deed mijn auto ook ooit op een ochtend!quote:
Accu leeg gestart misschienquote:Op maandag 21 april 2014 00:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
He, zo deed mijn auto ook ooit op een ochtend!
Alleen deed die daarna niks meer
Ja, maar dan jouw truck en een niet zo slechte start en echt revven alsin vroem vroem doenquote:
Je auto is deeeuuuuuudquote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet eensMotor was op, storing in computersys. Uiteindelijk compleet dood
Het is geen race auto he. Heel veel toeren kan die ook niet makenquote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan jouw truck en een niet zo slechte start en echt revven alsin vroem vroem doen
Let maar eens op, met genoeg gas kan allesquote:Op maandag 21 april 2014 00:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het is geen race auto he. Heel veel toeren kan die ook niet maken
Gas op die lollyquote:Op maandag 21 april 2014 00:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Let maar eens op, met genoeg gas kan alles
quote:Op maandag 21 april 2014 00:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neemaar wil je dan voor je allerfavoriet banaantje toch proberen te revven?
Als ik er aan denk en als de tijd het toe laat zal ik wel en filmpje makenquote:
Heldquote:Op maandag 21 april 2014 00:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ik er aan denk en als de tijd het toe laat zal ik wel en filmpje maken
Pedo's aanpakken dat tuigquote:Op maandag 21 april 2014 00:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Alberto opent weer met een pedo aflevering zo te horen.
Dinsdag 08:00uur vertrekken. Zuiden is wel een beetje ver met de motor. Denk dat, dat er niet in zitquote:Op maandag 21 april 2014 00:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben ook weg mensen
Wanneer moet je weer trucken? En kom je morgen in de buurt van ons mooie Zuiden op de motorfiets?
Ah man... Mocht het ooit te doen zijn dan moet je maar DMenquote:Op maandag 21 april 2014 00:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dinsdag 08:00uur vertrekken. Zuiden is wel een beetje ver met de motor. Denk dat, dat er niet in zit
Gisteren ook nog in Duitsland geweest met de motorquote:Op maandag 21 april 2014 00:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah man... Mocht het ooit te doen zijn dan moet je maar DMen
Ver rijden is toch juist leuk? Rijd je over Duitsland.
Vandaag nog in DLD geweest met de autoquote:Op maandag 21 april 2014 00:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gisteren ook nog in Duitsland geweest met de motor
Ook nog autobahn ?quote:Op maandag 21 april 2014 00:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vandaag nog in DLD geweest met de auto
quote:Op maandag 21 april 2014 00:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Net 5: Ik ben verslaafd aan kattensnoepjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |