Heb je een Apple?quote:Op maandag 21 april 2014 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In nummer 2000 kon ik anders niet posten.
Ik vind het een soort van spannend morgenquote:
Ron was/deed net enthousiast ze gaan samen iets bouwen.. Maar of ie 't meende...quote:Op maandag 21 april 2014 00:05 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe de samenwerking met Ron zal zijn.
Ze zijn beiden stronteigenwijs.
Eerste twee plaatjes mogen uit de OPquote:Op maandag 21 april 2014 00:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het een soort van spannend morgen
*aanzwellend tromgeroffel*quote:Op maandag 21 april 2014 00:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het een soort van spannend morgen
Martend!!!!quote:Op maandag 21 april 2014 00:07 schreef Lady-night het volgende:
Volgens mij is Dennis een Fokker...haha..zegt wat de meeste van ons willen horen!
Oh jee. Dat moet ik doenquote:
ik zei het toch hahaquote:Op maandag 21 april 2014 00:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik durf nog niet te juichenBen zo bang dat het gaat tegenvallen
is wel wat ik denkquote:Op maandag 21 april 2014 00:09 schreef kaatje50 het volgende:
Robin was zijn eerste keus en hij zei tegen Mike dat hij nog steeds bij zijn eerste keus bleef.
Robin eruit???
quote:
Toen hij 2x de helft zei dacht ik even hetzelfde.quote:Op maandag 21 april 2014 00:07 schreef Lady-night het volgende:
Volgens mij is Dennis een Fokker...haha..zegt wat de meeste van ons willen horen!
Lotte en luisteren? lolquote:Op maandag 21 april 2014 00:02 schreef chufi het volgende:
Dennis meldt ff dat Ruud ook weg kan ... Lot luistert niet eens ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |