SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe polls in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.023.
[ Bericht 6% gewijzigd door oma-Nijn op 21-04-2014 00:09:40 ]Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
juistquote:Op maandag 21 april 2014 00:02 schreef misssnapshot het volgende:
Ruud kan net zo makkelijk weg, met z'n stomme grappen.
Wil ze niet horenquote:Op maandag 21 april 2014 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
lot hoort niet dat ruud ook een kans maakt he
Fok! doet het nogquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:04 schreef danilel het volgende:
Maakt mij niet uit wie morgen weg gaat, alle drie niks
Ik ben heel benieuwd hoe de samenwerking met Ron zal zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 00:04 schreef misssnapshot het volgende:
Oh, ik kijk uit naar de ruzies tussen Vanas en Dennis.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:04 schreef misssnapshot het volgende:
Morgen 11:30 schat ikquote:Op maandag 21 april 2014 00:04 schreef misssnapshot het volgende:
Heb je een Apple?quote:Op maandag 21 april 2014 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In nummer 2000 kon ik anders niet posten.
Ik vind het een soort van spannend morgenquote:
Ron was/deed net enthousiast ze gaan samen iets bouwen.. Maar of ie 't meende...quote:Op maandag 21 april 2014 00:05 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe de samenwerking met Ron zal zijn.
Ze zijn beiden stronteigenwijs.
Eerste twee plaatjes mogen uit de OPquote:Op maandag 21 april 2014 00:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het een soort van spannend morgen
*aanzwellend tromgeroffel*quote:Op maandag 21 april 2014 00:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het een soort van spannend morgen
Martend!!!!quote:Op maandag 21 april 2014 00:07 schreef Lady-night het volgende:
Volgens mij is Dennis een Fokker...haha..zegt wat de meeste van ons willen horen!
Oh jee. Dat moet ik doenquote:
ik zei het toch hahaquote:Op maandag 21 april 2014 00:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik durf nog niet te juichenBen zo bang dat het gaat tegenvallen
is wel wat ik denkquote:Op maandag 21 april 2014 00:09 schreef kaatje50 het volgende:
Robin was zijn eerste keus en hij zei tegen Mike dat hij nog steeds bij zijn eerste keus bleef.
Robin eruit???
quote:
Toen hij 2x de helft zei dacht ik even hetzelfde.quote:Op maandag 21 april 2014 00:07 schreef Lady-night het volgende:
Volgens mij is Dennis een Fokker...haha..zegt wat de meeste van ons willen horen!
Lotte en luisteren? lolquote:Op maandag 21 april 2014 00:02 schreef chufi het volgende:
Dennis meldt ff dat Ruud ook weg kan ... Lot luistert niet eens ..
lolquote:
komt ie weer met z'n verhaal.. burn out omdat hij 15km naar zn werk moet fietsen...drugs en drank verleden ..quote:Op maandag 21 april 2014 00:11 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Nou zo goed is ie niet met woorden.
tegen bill..ruud is nog niet save hoor blablablaquote:Op maandag 21 april 2014 00:12 schreef Lady-night het volgende:
Benieuwd wat Lot zo gaat rondbazuinen...
Lekker makkelijkquote:Op maandag 21 april 2014 00:09 schreef kaatje50 het volgende:
Robin was zijn eerste keus en hij zei tegen Mike dat hij nog steeds bij zijn eerste keus bleef.
Robin eruit???
Als ie het wel doet, heeft ie pas ballen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:10 schreef koenderaan het volgende:
hij maakt show nu Dennis, hij gaat Ruud er nooit uitstemmen!
quote:
JA want Denn heeft niets door laten schemeren over wie hij er uit gaat stemmen ..quote:Op maandag 21 april 2014 00:12 schreef Lady-night het volgende:
ik ook... als ze het bil verteld raakt ze overspannen , mocht lotte iets hebben opgevangen wat hij zei over ruudquote:Op maandag 21 april 2014 00:12 schreef Lady-night het volgende:
Robin geeft de minste schadequote:Op maandag 21 april 2014 00:14 schreef psclgrn het volgende:
Dennis : Wie zou ik het meest blij maken als ik iemand naar huis stuur..
Dennis : "Ruud, Billy.. uh Andrea of Robin"
ik gok Andreaquote:Op maandag 21 april 2014 00:16 schreef Ransjih het volgende:
tussen de regels door luisterend gok ik nog steeds ruud eruit
ik Robinquote:
Ik gok ook op Ruudquote:Op maandag 21 april 2014 00:16 schreef Ransjih het volgende:
tussen de regels door luisterend gok ik nog steeds ruud eruit
Dat hoop ik. Want ik wil Bil krijsend tegen het hek aan zien liggenquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Want ik wil Bil krijsend tegen het hek aan zien liggen
Zo, ik denk dat Dennis volgende maand op Vanes stemt
Er zal weinig veranderen aan de ratio... Ging al een maand goed..quote:Op maandag 21 april 2014 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ruud kan er ook niet uit vanwege het man/vrouw ratio
quote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef Jibba het volgende:
Dennis: Vanessa vindt zichzelf zielig. Rot op, ik was ook alleen met 3 kinderen.
Dan is het script welke uitslag ookquote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef Persefoneia het volgende:
Leuk in de COS. De een wilt Robin, de ander Ruud of Dre.
Toch hoop ik op harmonie hier als de beslissing valt![]()
Die moet uit nijd de hele keuken afbrekenquote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vannas zal flink moeten in dimmen met dat gesnauw en gekat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |