In de smartfoonquote:
quote:
Precies. Gquote:
Precies. Gezond verstand. Niet nu maar jaquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Precies. Gezond verstand. Niet nu maar ja
Je gezond verstand heb ik in de la in je nachtkastje gelegd. Anders raak je het maar kwijt.quote:Op zondag 20 april 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies. G
[..]
Precies. Gezond verstand. Niet nu maar ja
Ach dat komt wel weer goed. Ik heb even geen zin in correct gedoe en zit te zuipen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gezond verstand heb ik in de la in je nachtkastje gelegd. Anders raak je het maar kwijt.
No worries I'm back!quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet dus ik verveel me.
Misschien vannacht ook eens aan RS beginnen dan??quote:Op zondag 20 april 2014 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het speelt zich af in Whitechapel, niet echt een buurt van mooie kledij en interieurs ... Ben nu beginnen aan afl. twee. Even een pot rozenthee zetten!
[ afbeelding ]
Maar dan los.
Daar hebben we de devicemanager voor!quote:
Is dat weer die Gerd?quote:Op zondag 20 april 2014 23:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Daar hebben we de devicemanager voor!
Ik wou net zeggen, fokken in de kroeg is wel sneuquote:Op zondag 20 april 2014 23:27 schreef Inodder het volgende:
Allemaal kids in de kroeg![]()
Of ben ik nu gewoon oud![]()
Kameraden vonden het ook te laat om nog filmpje te gaan kijken en haakten af....![]()
Dus weer thuis aan het bier
Ik vroeg het omdat Soury problemen met ene Gerd heeft.quote:Op zondag 20 april 2014 23:29 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
https://www.google.com/android/devicemanager?hl=nl
Kan je je eigen phone bellen
Google Goggles... dat heb mn phone wel geloof ik...quote:
Had het is opgelostquote:Op zondag 20 april 2014 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat Soury problemen met ene Gerd heeft.
Dat is wel een beetje veel van het goedequote:
Hij is best lief hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje veel van het goede
Ik ben dus niet de enigste die het niet begreepquote:
Die met een t pruim ik ook wel nuquote:
Hou es op daarmeequote:
Maar het was een prachtige dagquote:
Stuk verdrietquote:
Zo voel ik me morgenquote:
Ik ook zelden maar ik ga vandaag de grens over dat besef ik me ook. Het boeit me ook niet nu.quote:Op zondag 20 april 2014 23:44 schreef Inodder het volgende:
Als ik mensen zo hoor over hun kater dan vraag ik me af waarom doen ze het zichzelf aan...
Heb gelukkig zelden serieus ergens last van de volgende dag...
Ik moet zeggen dat de tweede aflevering me meer greep dan de eerste. Niet in de laatste plaats vanwege de vele, grimmige Artful Dodger-achtige types.quote:Op zondag 20 april 2014 23:25 schreef Inodder het volgende:
Misschien vannacht ook eens aan RS beginnen dan??
Proost.quote:Op zondag 20 april 2014 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook zelden maar ik ga vandaag de grens over dat besef ik me ook. Het boeit me ook niet nu.
Bah Colaquote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Proost.
Op TLC een programma over aan fastfoodverslaade gezinnen. Een dreumes die 6 blikjes cola per dag drinkt. Uit zijn fles.
Hoiquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de tweede aflevering me meer greep dan de eerste. Niet in de laatste plaats vanwege de vele, grimmige Artful Dodger-achtige types.
Ik haak nog niet af.
Wel voor vandaag. Met het betere weer ontwaakt ook mijn leeszin weer. Ga nog even lekker lezen in bed.
[ afbeelding ]
Nite!
Ik vind Cola lekker ook al is het ongezond. Ik begrijp alleen niet dat je het aan een dreumes gaat geven.quote:
Als ik mijn grens over ga gaat het 's avonds/'s nachts mis...quote:Op zondag 20 april 2014 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook zelden maar ik ga vandaag de grens over dat besef ik me ook. Het boeit me ook niet nu.
Dat is domquote:Op zondag 20 april 2014 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind Cola lekker ook al is het ongezond. Ik begrijp alleen niet dat je het aan een dreumes gaat geven.
Hoi PaRo, slaap lekker Cc.
Ik moet het lezen ook weer eens oppakken.... Maar heb nog zoveel series staanquote:Op zondag 20 april 2014 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de tweede aflevering me meer greep dan de eerste. Niet in de laatste plaats vanwege de vele, grimmige Artful Dodger-achtige types.
Ik haak nog niet af.
Wel voor vandaag. Met het betere weer ontwaakt ook mijn leeszin weer. Ga nog even lekker lezen in bed.
[ afbeelding ]
Nite!
morgen wel, de dag daarop moet ik weer om kwart voor zes op.quote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
Maar we zijn allemaal morgen toch vrij .. ?
quote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
Precies dat dus ^quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
morgen wel, de dag daarop moet ik weer om kwart voor zes op.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
Ja ik ook zoiets ja .. <aar das dinsdag pasquote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
morgen wel, de dag daarop moet ik weer om kwart voor zes op.
Ik jat die laatstequote:Op maandag 21 april 2014 00:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Junkquote:
quote:
ach alles met eten kan reacties verwachten, smileys of nietquote:Op maandag 21 april 2014 00:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
volgens mij is er iemand verlieft op "mijn" smileys
of.... [ afbeelding ]
Die had ik al ik heb er veel en de lapjes zijn wat aangebrandquote:Op maandag 21 april 2014 00:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
volgens mij is er iemand verlieft op "mijn" smileys
of....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef chufi het volgende:
En roken en vreten ...
Wijn is op .. Dan nog maar een biertje..
Heb ze ook maar her en der gejat...quote:Op maandag 21 april 2014 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had ik al ik heb er veel en de lapjes zijn wat aangebrand [ afbeelding ]
Ik heb een map vol met die zooi. Ik ben wel blij dat ik deze weer hebquote:Op maandag 21 april 2014 00:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb ze ook maar her en der gejat...
had er een paar honderd...
laatste eens terug gebracht tot een stuk of 10...
Kon ze anders toch zo snel niet vinden
bijna wel... iedereen blijft maar in de COS hangen...quote:
En alles slaapt daarquote:Op maandag 21 april 2014 01:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
bijna wel... iedereen blijft maar in de COS hangen...
Mij boeit het echt niets, ik zie het nut niet van twee verschillende topics, ik lees toch nooit terugquote:Op maandag 21 april 2014 01:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
bijna wel... iedereen blijft maar in de COS hangen...
Dan word het hier wat gezelliger voor de mensen die zich wel aan de regels willen houden en kunnen die zich eventueel ook in een discussie mengen.... laatste 200 posts ofzo in de COS hadden prima hier gekund (handjevol ontopic berichten daargelaten)quote:Op maandag 21 april 2014 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mij boeit het echt niets, ik zie het nut niet van twee verschillende topics, ik lees toch nooit terug
Het IK doet het hem. Ik zit niet de hele dag met streams (gelukkig)quote:Op maandag 21 april 2014 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mij boeit het echt niets, ik zie het nut niet van twee verschillende topics, ik lees toch nooit terug
Als er zo weinig mensen hier zijn heb ik niet echt behoefte om de clown uit te gaan hangenquote:Op maandag 21 april 2014 01:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dan word het hier wat gezelliger voor de mensen die zich wel aan de regels willen houden en kunnen die zich eventueel ook in een discussie mengen.... laatste 200 posts ofzo in de COS hadden prima hier gekund (handjevol ontopic berichten daargelaten)
Ik kijk meer in het filmpjes topic dan de cos.quote:Op maandag 21 april 2014 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als er zo weinig mensen hier zijn heb ik niet echt behoefte om de clown uit te gaan hangen
En Soury vind mijn youtubejes toch niets
Hoezo Clown uithangen.quote:Op maandag 21 april 2014 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als er zo weinig mensen hier zijn heb ik niet echt behoefte om de clown uit te gaan hangen
En Soury vind mijn youtubejes toch niets
SC is toch een ander groepje, maar als het niet al te rustig is is het wel leuk somsquote:Op maandag 21 april 2014 01:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hoezo Clown uithangen.![]()
Je kan toch gewoon de gesprekken die je nu in de COS voert hier voeren?
Ik zou het toch ook wel weer een stunt vinden als ze Ruud er uit kegelenquote:Op maandag 21 april 2014 01:08 schreef .Exe het volgende:
Morgenavond ligt Dennis naast Billy ipv Ruudwin.
Let maar op, bedden wel iets uit elkaar maar toch . .
Je kan er zelf ook wat van maken. De sc was rustig maar meer mensen komen er nu.quote:Op maandag 21 april 2014 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
SC is toch een ander groepje, maar als het niet al te rustig is is het wel leuk soms
Dat zou dus niet zo moeten/hoeven zijn!quote:Op maandag 21 april 2014 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
SC is toch een ander groepje, maar als het niet al te rustig is is het wel leuk soms
Preciesquote:Op maandag 21 april 2014 01:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat zou dus niet zo moeten/hoeven zijn!
Gewoon lekker met zijn allen naar hier verkassen als de stream dood is...
simpel.
Als iets moet gaat het bij mij al helemaal wringenquote:Op maandag 21 april 2014 01:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat zou dus niet zo moeten/hoeven zijn!
Gewoon lekker met zijn allen naar hier verkassen als de stream dood is...
simpel.
Precies! Die gaat een beetje de bink uit lopen hangen met zijn verworven "bekendheid" en vind het allemaal prachtig!quote:Op maandag 21 april 2014 01:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ruud vrolijk naar huis Billy mental breakdown![]()
NEE Ruud kapt en nog maanden met elkaar leven, hoe slecht ben ikquote:Op maandag 21 april 2014 01:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waar je zin in heb.quote:Op maandag 21 april 2014 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
iig krijg ik hier geen gezeik over off-topic
nog 83 spelers erbij begint mijn poker
quote:Op maandag 21 april 2014 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
iig krijg ik hier geen gezeik over off-topic
nog 83 spelers erbij begint mijn poker
Nja...bij gebrek aan beter bedoel jequote:
90 spelers 25 cent inzetquote:Op maandag 21 april 2014 01:26 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
leg uit...
heb je zoveel spelers nodig voor een potje poker?
Gaan die pokerspelers ook melden dat de hond uit moet.quote:
Voor echt geld word er bijna nooit gechatquote:Op maandag 21 april 2014 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan die pokerspelers ook melden dat de hond uit moet.
Somige online poker roos gaan veel oftopic op de chatquote:Op maandag 21 april 2014 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan die pokerspelers ook melden dat de hond uit moet.
Dat doe ik gratisquote:Op maandag 21 april 2014 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor echt geld word er bijna nooit gechat
Bij speelgeld word wel gechat, nja meestal schelden ofzo
Ja hun ook anders worden ze geband en zijn hun kwartje kwijtquote:
hoe wat waar speel je dat... hoe betaal je dat dat kwartje... enz...quote:Op maandag 21 april 2014 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja hun ook anders worden ze geband en zijn hun kwartje kwijt
Wat zeur je dan over regelsquote:Op maandag 21 april 2014 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja hun ook anders worden ze geband en zijn hun kwartje kwijt
Op http://www.pokerstars.eu/ kun je programma downloaden en dan geld stortenquote:Op maandag 21 april 2014 01:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
hoe wat waar speel je dat... hoe betaal je dat dat kwartje... enz...
Mijn idee ook .. Nooit meer ongesteld en kutpuisten op de streams en iedereen loopt weer met een slip aan.. 30 min dushen bestaat niet meer..., max 10 min. Verfspuitbussen ook niet meer nodig.. Zo mijn Utopia .... EN geen enge koppen meer op de streams en op de caps...quote:Op maandag 21 april 2014 01:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie bedoel je met men?quote:Op maandag 21 april 2014 01:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het baart mij zorgen dat men eerder Ruud eruit wil hebben dan een Andrea.
Ooit wel eens backgammon online gespeeld. Was wel leuk maar niet voor geldquote:
Ik speel ook niet meer om geld 25 cent is leuk maar het kan behoorlijk uit de hand lopenquote:Op maandag 21 april 2014 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit wel eens backgammon online gespeeld. Was wel leuk maar niet voor geld
Ah okay...quote:Op maandag 21 april 2014 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op http://www.pokerstars.eu/ kun je programma downloaden en dan geld storten
Maar ik stort zelf nooit geld, zonde
Nooit gedaan, maar dat was wel grappig spelen en ook een chat erbij.quote:Op maandag 21 april 2014 01:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik speel ook niet meer om geld 25 cent is leuk maar het kan behoorlijk uit de hand lopen
Je kunt wel wat afspreken en dan tegelijk instappen. dan heb je 10 tafels in het beginquote:Op maandag 21 april 2014 01:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ah okay...
Dan speel je eigenlijk dus gewoon tegen vreemden tenzij je toevallig een keer een bekende tegen het lijf loopt?
Ik vind het juist altijd wel geinig om met een groepje "bekenden" iets te doen.
Ik speelde toernooitjes in van die bruine cafes ik heb het wel eens goed mis zien gaan bij somige mensenquote:Op maandag 21 april 2014 01:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ah okay...
Dan speel je eigenlijk dus gewoon tegen vreemden tenzij je toevallig een keer een bekende tegen het lijf loopt?
Ik vind het juist altijd wel geinig om met een groepje "bekenden" iets te doen.
Je verliest altijd, want winst verspeel je toch weer. Dus wat je stort moet je gewoon zien als vermaak kostenquote:Op maandag 21 april 2014 01:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik speel ook niet meer om geld 25 cent is leuk maar het kan behoorlijk uit de hand lopen
kloptquote:Op maandag 21 april 2014 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je verliest altijd, want winst verspeel je toch weer. Dus wat je stort moet je gewoon zien als vermaak kosten
Een maat van me speelt fanatiek online... Wiskunde en econometrie gestudeerd... die pakt zijn winsten wel...quote:Op maandag 21 april 2014 01:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik speelde toernooitjes in van die bruine cafes ik heb het wel eens goed mis zien gaan bij somige mensen
Ik vermaak me primaquote:Op maandag 21 april 2014 01:45 schreef HiDiHo het volgende:
Net als die 2,50 voor Utopia...je verliest altijd
online gaat ook 10x snellerquote:
Fok.quote:Op maandag 21 april 2014 01:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wie bedoel je met men?
Wij of de bewoners?
Andrea is redelijk naar de achtergrond verdwenen, mij boeit het dus idd ook niet meer zo of ze er uit gaat of niet... Maar ja ze is idd de verschrikkelijkste daar...
Ik lig vaak in een deuk om Andreaquote:Op maandag 21 april 2014 01:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Fok.
Andrea is echt een achterbaks mens, dat kan je van Ruud niet zeggen....die is gewoon ...anders.
Hoe dan ?quote:Op maandag 21 april 2014 01:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik lig vaak in een deuk om Andrea![]()
Dat is over en uit.quote:
Niks mis mee tochquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 01:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Huije Huije Huije Hoeje Hoeje Hoeje![]()
![]()
![]()
Beetje achterbaks is Ruud ook wel natuurlijk... hoe hij dat wijf als cumdump gebruikt...quote:Op maandag 21 april 2014 01:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Fok.
Andrea is echt een achterbaks mens, dat kan je van Ruud niet zeggen....die is gewoon ...anders.
Klopt helemaalquote:Op maandag 21 april 2014 01:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Beetje achterbaks is Ruud ook wel natuurlijk... hoe hij dat wijf als cumdump gebruikt...
(ze laat zich gebruiken daar niet van) Maar hij zegt haar ook niet recht in de bakkes: "Wijf ik vind het lekker om je te kunnen pakken. verder moet ik dat gehang om me heen niet, vind ik je te oud en te lelijk... maar ik heb nu ff niet veel beters waar ik uit kan kiezen..." enz... Maar zegt ie.. ik vind je lief en ik houd wel een beetje van je, en ik ben wel een beetje verlieft... Maar ik wil geen relatie....
Maar ik ben het compleet met je eens dat dat van een totaal ander kaliber is dan Andrea.
Ik weet bij jou nooit of het nou sarcastisch isquote:
Andrea is de Billy maar in de jaren 80. Maar mooierquote:Op maandag 21 april 2014 01:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Beetje achterbaks is Ruud ook wel natuurlijk... hoe hij dat wijf als cumdump gebruikt...
(ze laat zich gebruiken daar niet van) Maar hij zegt haar ook niet recht in de bakkes: "Wijf ik vind het lekker om je te kunnen pakken. verder moet ik dat gehang om me heen niet, vind ik je te oud en te lelijk... maar ik heb nu ff niet veel beters waar ik uit kan kiezen..." enz... Maar zegt ie.. ik vind je lief en ik houd wel een beetje van je, en ik ben wel een beetje verlieft... Maar ik wil geen relatie....
Maar ik ben het compleet met je eens dat dat van een totaal ander kaliber is dan Andrea.
Wat raarquote:Op maandag 21 april 2014 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit of het nou sarcastisch is
Inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2014 01:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Gaat echter niet meer gebeuren ben ik bang.. (voor haar dan)quote:Op maandag 21 april 2014 02:00 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ja, dat is iets wat Billy zelf moet ontdekken.
En toch vind ik het sneu als Ruud haar gebruikt. Zo ga je niet met mensen om. Ik ben wel dubbel wat dat betreft. Blame it on the boozequote:Op maandag 21 april 2014 02:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren ben ik bang.. (voor haar dan)
Als ik er nou gewoon vanuit ga dat je altijd sarcastisch bent?quote:
Precies wat ik na de edit zeg dusquote:Op maandag 21 april 2014 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
En toch vind ik het sneu als Ruud haar gebruikt. Zo ga je niet met mensen om. Ik ben wel dubbel wat dat betreft. Blame it on the booze
Dan komt het altijd goedquote:Op maandag 21 april 2014 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik er nou gewoon vanuit ga dat je altijd sarcastisch bent?
quote:
Precies...quote:Op maandag 21 april 2014 02:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
De Grappen van Ruud zijn we wel klaar mee plus een panische Billy is mooie tv
Dat utopia gedoe is niet meer aan de orde dus ga ik voor drama een boel als het kanquote:Op maandag 21 april 2014 02:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
De Grappen van Ruud zijn we wel klaar mee plus een panische Billy is mooie tv
Iets moois opbouwen gaat dit zooitje niet lukken neequote:Op maandag 21 april 2014 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat utopia gedoe is niet meer aan de orde dus ga ik voor drama een boel als het kan
Godv...quote:Op maandag 21 april 2014 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat utopia gedoe is niet meer aan de orde dus ga ik voor drama een boel als het kan
Sarcastaball.quote:
Sowieso niet met dat nominatie-systeem.quote:Op maandag 21 april 2014 02:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Iets moois opbouwen gaat dit zooitje niet lukken nee
aluminium hoedjes ipv helmenquote:
Horror wil ik nu. Ellende en gezeikquote:Op maandag 21 april 2014 02:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Iets moois opbouwen gaat dit zooitje niet lukken nee
goede aflevering jaquote:Op maandag 21 april 2014 02:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ze het sarcasme niet door hebben.![]()
Klopt!quote:Op maandag 21 april 2014 02:14 schreef svann het volgende:
[..]
Sowieso niet met dat nominatie-systeem.
quote:
Doe eens een screenshotquote:Op maandag 21 april 2014 02:19 schreef Inodder het volgende:
Iemand een idee waarom de youtube filmpjes hier vaak niet binnen het popup venster vallen/passen?
Mis dan boven en rechts een heel stuk..
Heb ook lang niet altijd een slider onder in beeld, maar dat heeft dan weer niets te maken met dat het buiten heb venster valt geloof ik.
Dubbelklik/fullscreen lost mn probleem dan wel op maar...
Ik denk dat ik het wel snapquote:
lolquote:
Hij past het formaat van het filmpje niet aan lijkt wel (resize)quote:
Nee klopt... op 150quote:Op maandag 21 april 2014 02:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij past het formaat van het filmpje niet aan lijkt wel (resize)
Staat je zoom op 100%?
Hij is verschoven naar boven en rechtsquote:
op 100 doet hij het wel goed...quote:Op maandag 21 april 2014 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij is verschoven naar boven en rechts
Ik denk dat flash niet snapt dat je browser 150% isquote:Op maandag 21 april 2014 02:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
op 100 doet hij het wel goed...
maar dan heb ik het forum niet fullscreen
hij zou toch gewoon het venster/filmpje moeten sizen?
Of waar het mee opentquote:Op maandag 21 april 2014 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij is verschoven naar boven en rechts
Maar de speler is wel goed kijk maar naar balk
Lijkt wel aan flash of html4 te liggen
Ja dat is flash of html5quote:
Ok, er kan ook wat anders dwars zitten. Adobe is gevoeligquote:Op maandag 21 april 2014 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dat is flash of html5
zie rechterknop op filmpje
Ja, hij pakt hem met adobe flash... standaard pluggin in brouwser (chrome)quote:Op maandag 21 april 2014 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dat is flash of html5
zie rechterknop op filmpje
Is dat je max resolutie?quote:Op maandag 21 april 2014 02:39 schreef Inodder het volgende:
Met de schermresolutie op 1080p maakt het niet uit welke schaal ik de browser geef... dan doet hij het wel goed... Ook op 150 of 200%
Ik gebruik ook Chrome maar bij mij staat er HTML5quote:Op maandag 21 april 2014 02:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja, hij pakt hem met adobe flash... standaard pluggin in brouwser (chrome)
Bier opquote:Op maandag 21 april 2014 02:42 schreef Inodder het volgende:
Maar ik heb nog een veel groter probleem
Nu nog?quote:Op maandag 21 april 2014 02:42 schreef Inodder het volgende:
Ik moet namelijk eerst even peuken halen
Oh... hoe flik je dat?quote:Op maandag 21 april 2014 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Chrome maar bij mij staat er HTML5
test > https://www.youtube.com/html5
tot over een half uur danquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 02:46 schreef Inodder het volgende:
Ben weer van alles voorzien...![]()
fris bier... vers pak peuken
Gquote:Op maandag 21 april 2014 02:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Oh... hoe flik je dat?
pluggin uitschakelen?
of bij youtube voorkeuren instellen ofzo?
Heb ergens die keuze wel eens gezien...
Wil ook wel wetenquote:Op maandag 21 april 2014 02:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Oh... hoe flik je dat?
pluggin uitschakelen?
of bij youtube voorkeuren instellen ofzo?
Heb ergens die keuze wel eens gezien...
Gebruik HTML5 aanklikken, maar die zou hij standaard al moeten pakkenquote:
Ja maar dan is windows te klein om vanuit bed te lezen....quote:Op maandag 21 april 2014 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat je max resolutie?
Dat werkt ook meestal het beste
Ja ik ken het probleem, als ik dat doe krijg ik gewoon een heel klein venster met hele brede zwarte rand, dus daar heb ik niets aan. Ik gebruik ook meestal zoom als ik van een afstandje leesquote:Op maandag 21 april 2014 02:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja maar dan is windows te klein om vanuit bed te lezen....
dus die staat op 720p
Mediacenter e.d. schakelen wel automatisch naar 1080
Heb ook al eens in windows proberen tekstgrote enzo aan te passen maar das ook allemaal bagger...
op 720 werkt verder alles eigenlijk lekker
1080 is een prima bedquote:Op maandag 21 april 2014 02:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja maar dan is windows te klein om vanuit bed te lezen....
dus die staat op 720p
Mediacenter e.d. schakelen wel automatisch naar 1080
Heb ook al eens in windows proberen tekstgrote enzo aan te passen maar das ook allemaal bagger...
op 720 werkt verder alles eigenlijk lekker
HTML5 nu aangezetquote:Momenteel wordt de standaardspeler gebruikt.
quote:Momenteel wordt de HTML5-speler gebruikt als dat mogelijk is.
Bij mij stond ie ook op standaard maar kreeg toch html5quote:Op maandag 21 april 2014 02:54 schreef Inodder het volgende:
Volgens youtube is flash standaard...
[..]
HTML5 nu aangezet
[..]
volgens mij "upscaled" mijn tv automagisch die zwarte randen weer wegquote:Op maandag 21 april 2014 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik ken het probleem, als ik dat doe krijg ik gewoon een heel klein venster met hele brede zwarte rand, dus daar heb ik niets aan. Ik gebruik ook meestal zoom als ik van een afstandje lees
Mijn laptop dus nietquote:Op maandag 21 april 2014 02:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
volgens mij "upscaled" mijn tv automagisch die zwarte randen weer weg
Maar mis nu zelfs nog meer....quote:Op maandag 21 april 2014 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij stond ie ook op standaard maar kreeg toch html5
Misschien kun je dat nog ergens mij voorkeuren instellen ofzo
Ja, of het feit dat je nu wisseltquote:Op maandag 21 april 2014 02:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar mis nu zelfs nog meer....
zal hem toch in mijn schermresolutie zitten denk ik....
Mehhhheeequote:Op maandag 21 april 2014 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, of het feit dat je nu wisselt
of start je daarmee op?
Normaal gewoon vanaf startup... laptop scherm is uit... hij pakt direct via hdmi de TV op 720pquote:Op maandag 21 april 2014 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, of het feit dat je nu wisselt
of start je daarmee op?
Ja, maar start je normale scherm ook op 1280x720 op?quote:Op maandag 21 april 2014 03:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Normaal gewoon vanaf startup... laptop scherm is uit... hij pakt direct via hdmi de TV op 720p
Die staat helemaal uitgeschakeld... die ziet windows ook niet.quote:Op maandag 21 april 2014 03:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar start je normale scherm ook op 1440x720 op?
Als die aan staat dan krijg ik wel zwarte balken... en wil mediacenter niet naar 1080quote:Op maandag 21 april 2014 03:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die staat helemaal uitgeschakeld... die ziet windows ook niet.
Dan schakelt hij niet denk ik maar blijft gewoon altijd op 720p of doet je TV automagisch schakelen?quote:Op maandag 21 april 2014 03:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die staat helemaal uitgeschakeld... die ziet windows ook niet.
Ja de TV schakelt... nu staat hij op 720... als ik mediacenter start word alles even zwart.. schakelt windows naar 1080 en krijg ik op tv als source ook 1080 en schakelt die zelf dus ook om.quote:Op maandag 21 april 2014 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan schakelt hij niet denk ik maar blijft gewoon altijd op 720p of doet je TV automagisch schakelen?
Heeft het ooit wel gewerktquote:Op maandag 21 april 2014 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan schakelt hij niet denk ik maar blijft gewoon altijd op 720p of doet je TV automagisch schakelen?
Sommige programma's houden gewoon niet van resolutie verandering (of zoom)
Ik zou hem op 1080 houden, mja als dat het enige probleem is....quote:Op maandag 21 april 2014 03:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja de TV schakelt... nu staat hij op 720... als ik mediacenter start word alles even zwart.. schakelt windows naar 1080 en krijg ik op tv als source ook 1080 en schakelt die zelf dus ook om.
Chrome update automatisch dus zou ook kunnen dat ze het verneukt hebben met een updatequote:
Tjaquote:Op maandag 21 april 2014 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Chrome update automatisch dus zou ook kunnen dat ze het verneukt hebben met een update
In Chrome zit ook Flash ingebakken
Als het probleem heel groot is kun je rollback doen, naar de tijd toen het nog goed werktequote:
nope... ik dubbelklick wel ff op de youtube popups... wil ze toch fullscreen zienquote:Op maandag 21 april 2014 03:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou hem op 1080 houden, mja als dat het enige probleem is....
Ik kijk ze nooit op fok zelf, link die eronder staat meeslepen naar mijn youtube vensterquote:Op maandag 21 april 2014 03:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
nope... ik dubbelklick wel ff op de youtube popups... wil ze toch fullscreen zien
Ja dat is HDMI, dat werkt mooiquote:Op maandag 21 april 2014 03:17 schreef Inodder het volgende:
Maar nog even voor je schakel verhaal... Dat werkt prachtig...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat wil ik niet... Laptop staat praktisch altijd met klep dicht onder het bureauquote:Op maandag 21 april 2014 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dat is HDMI, dat werkt mooi
Maar je kunt gewoon schakelen tussen monitor en TV hoor
Kan er in catalist zo een toets voor toewijzen, maar dus niet interessant voor mijquote:Op maandag 21 april 2014 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dat is HDMI, dat werkt mooi
Maar je kunt gewoon schakelen tussen monitor en TV hoor
Zit bij mij een toets voor op mijn keyboard
Behalve als je hem mee neemtquote:Op maandag 21 april 2014 03:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet... Laptop staat praktisch altijd met klep dicht onder het bureau
Deze is nog nooit van zijn plek geweest... staat er puur als desktopvervanger...quote:Op maandag 21 april 2014 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Behalve als je hem mee neemt![]()
Ik kan zelfs mijn schermen met mijn telefoon aan/uitzetten
In 780pquote:Op maandag 21 april 2014 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
BoonDockSaint zit nog South Park te kijken?
Had je echt beter gewoon een desktop kunnen nemenquote:Op maandag 21 april 2014 03:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Deze is nog nooit van zijn plek geweest... staat er puur als desktopvervanger...
extern bord, muis en schijven er aan.... stream vanaf deze ook naar de TV's beneden
Doe onderweg eigenlijk alles vanaf phone...
Was lastig met ruimte in/op/om bureauquote:Op maandag 21 april 2014 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had je echt beter gewoon een desktop kunnen nemen
Niet op je moter hoop ikquote:Op maandag 21 april 2014 03:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Deze is nog nooit van zijn plek geweest... staat er puur als desktopvervanger...
extern bord, muis en schijven er aan.... stream vanaf deze ook naar de TV's beneden
Doe onderweg eigenlijk alles vanaf phone...
Ik ben zwaar onder de indruk met drankquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 03:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zwaar onder de indruk met drank
Ik zie niks meerquote:
ogen dicht?quote:
De Utopia kat was in beeld, mja moet van jou in de SC chattenquote:
Ik HDMI even nietquote:
Zit je te DMIen of nog heel ouderwets VGAenquote:
oh hahaquote:Op maandag 21 april 2014 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De Utopia kat was in beeld, mja moet van jou in de SC chatten![]()
![]()
![]()
Nee witte wijnquote:Op maandag 21 april 2014 03:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit je te DMIen of nog heel ouderwets VGAen
Lekker?quote:
YW..ligt ergens in de software iigquote:
Nee maar serieus ik heb ook een tv pc connectie. Ik ben daar meestal niet vrolijk van. Draadloos. Ik gooi het wel op mijn hdquote:
Draadloos is via Home Media (dlna), dat werkt anders en traagquote:Op maandag 21 april 2014 03:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar serieus ik heb ook een tv pc connectie. Ik ben daar meestal niet vrolijk van. Draadloos. Ik gooi het wel op mijn hd
Ik doe het meeste gewoon via een network share en dat werkt prima... (naar de Tv's benenden boven zit de tv gewoon op HDMI)quote:Op maandag 21 april 2014 03:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar serieus ik heb ook een tv pc connectie. Ik ben daar meestal niet vrolijk van. Draadloos. Ik gooi het wel op mijn hd
Ah ik weet dat het via de tv via hdmi gaat. Het werkt of nietquote:Op maandag 21 april 2014 03:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Draadloos is via Home Media (dlna), dat werkt anders en traag
dlna kan ook met draad via ethernet, maar blijft een belasting voor je pc/laptop
HDMI is een directe digitale uit/ingang zonder compressie
Als je TV shares kan lezen, meestal alleen dlna (of je moet een mede8er hebben)quote:Op maandag 21 april 2014 03:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik doe het meeste gewoon via een network share en dat werkt prima...
alle apparaten bekabeld in het netwerk.. behalve de phone
ja dat dacht ik alquote:Op maandag 21 april 2014 03:51 schreef Inodder het volgende:
Ik besef nu trouwens dat die instelling in youtube geen fuck heeft uitgehaald... zit gewoon nog op flash hier in de fok popup
Dat gaat bij mij dus niet lekker. De ene keer pakt de tv het op en dan ziet de tv het netwerk weer niet.quote:Op maandag 21 april 2014 03:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik doe het meeste gewoon via een network share en dat werkt prima...
alle apparaten bekabeld in het netwerk.. behalve de phone
1 zit op WDTV live andere kan beidequote:Op maandag 21 april 2014 03:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je TV shares kan lezen, meestal alleen dlna (of je moet een mede8er hebben)
dat kan dan wel weer eens aan je share instellingen liggen in windows... daar ben ik ook een tijd mee aan het fucken geweest...quote:Op maandag 21 april 2014 03:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij dus niet lekker. De ene keer pakt de tv het op en dan ziet de tv het netwerk weer niet.
Dat kastje werkt met NFS, dat is sneller, samba(shares) is traagquote:Op maandag 21 april 2014 03:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat kan dan wel weer eens aan je share instellingen liggen in windows... daar ben ik ook een tijd mee aan het fucken geweest...
via die windows media server wilde het niet allemaal vlotten iig.. vandaar dat ik gewoon de network share gemaakt heb.
Dat is raar want dat kan per minuut verschillenquote:Op maandag 21 april 2014 03:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat kan dan wel weer eens aan je share instellingen liggen in windows... daar ben ik ook een tijd mee aan het fucken geweest...
via die windows media server wilde het niet allemaal vlotten iig.. vandaar dat ik gewoon de network share gemaakt heb.
Die zal niet veel anders zijn als WD denk ikquote:
Zal niet veel verschillen denk ikquote:Op maandag 21 april 2014 03:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die zal niet veel anders zijn als WD denk ik
Voldoende verstand om je daar bij te helpen heb ik ook niet...quote:Op maandag 21 april 2014 03:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is raar want dat kan per minuut verschillen
Probeer anders eerst een kabel, wifi is niet zo betrouwbaarquote:Op maandag 21 april 2014 03:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is raar want dat kan per minuut verschillen
Het maakt me ook niet veel uit. Ik download op een hd en als mijn tv het niet wil plug ik dat ding directquote:Op maandag 21 april 2014 03:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Voldoende verstand om je daar bij te helpen heb ik ook niet...
Ben iig al blij dat het bij mij nu vlekkeloos werkt
Komt mij bekend voor, volgens mij heb ik die ook.quote:Op maandag 21 april 2014 04:02 schreef Inodder het volgende:
https://chrome.google.com(...)hcmlagappehlpiljoaop
idee?
Dat wil ik dus niet een kabel door mijn huisquote:Op maandag 21 april 2014 04:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Probeer anders eerst een kabel, wifi is niet zo betrouwbaar
Daarna kun je kijken waarom je shares het soms niet doen
(meestal kwestie van rechten)
Je kun er iig mee testen. Als het goed werkt kun je kijken of je wifi beter kunt krijgenquote:Op maandag 21 april 2014 04:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wil ik dus niet een kabel door mijn huis
Wat ik al zei ik vind het prima. En meestal pakt mijn tv het netwerk wel op zo niet moet ik 5 meter lopenquote:Op maandag 21 april 2014 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kun er iig mee testen. Als het goed werkt kun je kijken of je wifi beter kunt krijgen
mja..ik heb heb ook dozen kabel liggen......
Ik heb juist "onlangs" overal UTP heen gelegd alles wat aan de kabel kan ligt nu aan de kabel enkel mobile devices zoals phones zitten nog op wifi.quote:Op maandag 21 april 2014 04:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wil ik dus niet een kabel door mijn huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |