In de smartfoonquote:
quote:
Precies. Gquote:
Precies. Gezond verstand. Niet nu maar jaquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Precies. Gezond verstand. Niet nu maar ja
Je gezond verstand heb ik in de la in je nachtkastje gelegd. Anders raak je het maar kwijt.quote:Op zondag 20 april 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies. G
[..]
Precies. Gezond verstand. Niet nu maar ja
Ach dat komt wel weer goed. Ik heb even geen zin in correct gedoe en zit te zuipen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gezond verstand heb ik in de la in je nachtkastje gelegd. Anders raak je het maar kwijt.
No worries I'm back!quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet dus ik verveel me.
Misschien vannacht ook eens aan RS beginnen dan??quote:Op zondag 20 april 2014 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het speelt zich af in Whitechapel, niet echt een buurt van mooie kledij en interieurs ... Ben nu beginnen aan afl. twee. Even een pot rozenthee zetten!
[ afbeelding ]
Maar dan los.
Daar hebben we de devicemanager voor!quote:
Is dat weer die Gerd?quote:Op zondag 20 april 2014 23:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Daar hebben we de devicemanager voor!
Ik wou net zeggen, fokken in de kroeg is wel sneuquote:Op zondag 20 april 2014 23:27 schreef Inodder het volgende:
Allemaal kids in de kroeg![]()
Of ben ik nu gewoon oud![]()
Kameraden vonden het ook te laat om nog filmpje te gaan kijken en haakten af....![]()
Dus weer thuis aan het bier
Ik vroeg het omdat Soury problemen met ene Gerd heeft.quote:Op zondag 20 april 2014 23:29 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
https://www.google.com/android/devicemanager?hl=nl
Kan je je eigen phone bellen
Google Goggles... dat heb mn phone wel geloof ik...quote:
Had het is opgelostquote:Op zondag 20 april 2014 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat Soury problemen met ene Gerd heeft.
Dat is wel een beetje veel van het goedequote:
Hij is best lief hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje veel van het goede
Ik ben dus niet de enigste die het niet begreepquote:
Die met een t pruim ik ook wel nuquote:
Hou es op daarmeequote:
Maar het was een prachtige dagquote:
Stuk verdrietquote:
Zo voel ik me morgenquote:
Ik ook zelden maar ik ga vandaag de grens over dat besef ik me ook. Het boeit me ook niet nu.quote:Op zondag 20 april 2014 23:44 schreef Inodder het volgende:
Als ik mensen zo hoor over hun kater dan vraag ik me af waarom doen ze het zichzelf aan...
Heb gelukkig zelden serieus ergens last van de volgende dag...
Ik moet zeggen dat de tweede aflevering me meer greep dan de eerste. Niet in de laatste plaats vanwege de vele, grimmige Artful Dodger-achtige types.quote:Op zondag 20 april 2014 23:25 schreef Inodder het volgende:
Misschien vannacht ook eens aan RS beginnen dan??
Proost.quote:Op zondag 20 april 2014 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook zelden maar ik ga vandaag de grens over dat besef ik me ook. Het boeit me ook niet nu.
Bah Colaquote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Proost.
Op TLC een programma over aan fastfoodverslaade gezinnen. Een dreumes die 6 blikjes cola per dag drinkt. Uit zijn fles.
Hoiquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de tweede aflevering me meer greep dan de eerste. Niet in de laatste plaats vanwege de vele, grimmige Artful Dodger-achtige types.
Ik haak nog niet af.
Wel voor vandaag. Met het betere weer ontwaakt ook mijn leeszin weer. Ga nog even lekker lezen in bed.
[ afbeelding ]
Nite!
Ik vind Cola lekker ook al is het ongezond. Ik begrijp alleen niet dat je het aan een dreumes gaat geven.quote:
Als ik mijn grens over ga gaat het 's avonds/'s nachts mis...quote:Op zondag 20 april 2014 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook zelden maar ik ga vandaag de grens over dat besef ik me ook. Het boeit me ook niet nu.
Dat is domquote:Op zondag 20 april 2014 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind Cola lekker ook al is het ongezond. Ik begrijp alleen niet dat je het aan een dreumes gaat geven.
Hoi PaRo, slaap lekker Cc.
Ik moet het lezen ook weer eens oppakken.... Maar heb nog zoveel series staanquote:Op zondag 20 april 2014 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de tweede aflevering me meer greep dan de eerste. Niet in de laatste plaats vanwege de vele, grimmige Artful Dodger-achtige types.
Ik haak nog niet af.
Wel voor vandaag. Met het betere weer ontwaakt ook mijn leeszin weer. Ga nog even lekker lezen in bed.
[ afbeelding ]
Nite!
morgen wel, de dag daarop moet ik weer om kwart voor zes op.quote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
Maar we zijn allemaal morgen toch vrij .. ?
quote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
Precies dat dus ^quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
morgen wel, de dag daarop moet ik weer om kwart voor zes op.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
Ja ik ook zoiets ja .. <aar das dinsdag pasquote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
morgen wel, de dag daarop moet ik weer om kwart voor zes op.
Ik jat die laatstequote:Op maandag 21 april 2014 00:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Junkquote:
quote:
ach alles met eten kan reacties verwachten, smileys of nietquote:Op maandag 21 april 2014 00:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
volgens mij is er iemand verlieft op "mijn" smileys
of.... [ afbeelding ]
Die had ik al ik heb er veel en de lapjes zijn wat aangebrandquote:Op maandag 21 april 2014 00:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
volgens mij is er iemand verlieft op "mijn" smileys
of....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef chufi het volgende:
En roken en vreten ...
Wijn is op .. Dan nog maar een biertje..
Heb ze ook maar her en der gejat...quote:Op maandag 21 april 2014 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had ik al ik heb er veel en de lapjes zijn wat aangebrand [ afbeelding ]
Ik heb een map vol met die zooi. Ik ben wel blij dat ik deze weer hebquote:Op maandag 21 april 2014 00:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb ze ook maar her en der gejat...
had er een paar honderd...
laatste eens terug gebracht tot een stuk of 10...
Kon ze anders toch zo snel niet vinden
bijna wel... iedereen blijft maar in de COS hangen...quote:
En alles slaapt daarquote:Op maandag 21 april 2014 01:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
bijna wel... iedereen blijft maar in de COS hangen...
Mij boeit het echt niets, ik zie het nut niet van twee verschillende topics, ik lees toch nooit terugquote:Op maandag 21 april 2014 01:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
bijna wel... iedereen blijft maar in de COS hangen...
Dan word het hier wat gezelliger voor de mensen die zich wel aan de regels willen houden en kunnen die zich eventueel ook in een discussie mengen.... laatste 200 posts ofzo in de COS hadden prima hier gekund (handjevol ontopic berichten daargelaten)quote:Op maandag 21 april 2014 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mij boeit het echt niets, ik zie het nut niet van twee verschillende topics, ik lees toch nooit terug
Het IK doet het hem. Ik zit niet de hele dag met streams (gelukkig)quote:Op maandag 21 april 2014 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mij boeit het echt niets, ik zie het nut niet van twee verschillende topics, ik lees toch nooit terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |