Zal wel na het pasen zijnquote:Op maandag 21 april 2014 01:46 schreef RvLaak het volgende:
Is er al iets bekend over sancties tegen ajax?
Zal wel niet omdat de KNVB met 2 maten meet. Als dit RKC-hooligans waren werden ze uit de competitie genomen of zware puntenaftrekquote:Op maandag 21 april 2014 02:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop op (eindelijk) een zeer zware straf voor Ajax, maar we zullen het zien
Ben er bang voor, maar we zullen het zien.quote:Op maandag 21 april 2014 02:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal wel niet omdat de KNVB met 2 maten meet. Als dit RKC-hooligans waren werden ze uit de competitie genomen of zware puntenaftrek
Je kan die supporters die gooien er toch gewoon uitpikken? Camera's zat daar.quote:Op maandag 21 april 2014 02:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop op (eindelijk) een zeer zware straf voor Ajax, maar we zullen het zien
Klopt + het kan ook dat ze nergens meer welkom zijn . Feestje op het Leidse kunnen ze nu en in de toekomst ook vergeten .quote:Op maandag 21 april 2014 02:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben er bang voor, maar we zullen het zien.
Sowieso hoeft Ajax niet te verwachten nog welkom te zijn in Rotterdam bij de wedstrijden tegen Feyenoord. Aboutaleb zal dat zeker niet toelaten.
Ajax schijnt verantwoordelijk geweest te zijn voor de fouillering van de eigen supporters. Sowieso is de club altijd verantwoordelijk voor haar eigen tuig.quote:Op maandag 21 april 2014 02:11 schreef CaasS het volgende:
[..]
Je kan die supporters die gooien er toch gewoon uitpikken? Camera's zat daar.
En het is geen incident met die ''mensen''quote:Op maandag 21 april 2014 02:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax schijnt verantwoordelijk geweest te zijn voor de fouillering van de eigen supporters. Sowieso is de club altijd verantwoordelijk voor haar eigen tuig.
Rare regels zijn dat ook. Maar die gasten zelf komen er dus mee weg?quote:Op maandag 21 april 2014 02:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax schijnt verantwoordelijk geweest te zijn voor de fouillering van de eigen supporters. Sowieso is de club altijd verantwoordelijk voor haar eigen tuig.
Nee, beiden worden gestraft. De club omdat ze verantwoordelijk zijn en het individu (via de club en justitieel).quote:Op maandag 21 april 2014 02:18 schreef CaasS het volgende:
[..]
Rare regels zijn dat ook. Maar die gasten zelf komen er dus mee weg?
Ah ok, nja hopen dat (vooral) die gasten dan flinke straffen krijgen.quote:Op maandag 21 april 2014 02:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, beiden worden gestraft. De club omdat ze verantwoordelijk zijn en het individu (via de club en justitieel).
Ik weet wel zeker dat het vuurwerk er iets mee te maken heeft. Is ook niet zo gek natuurlijk. Helemaal uit je element omdat je eigen supporters vuurwerk naar je gooienquote:Op maandag 21 april 2014 02:50 schreef MouzurX het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk trouwens hoe meer ik denk dat het vuurwerk een groot effect op de wedstrijd gehad kan hebben. Als PEC kom je naar de bekerfinale, helemaal klaar er voor maar wel zenuwachtig.
Als Ajax kom je naar de bekerfinale met de gedachte: de tegenstander is geen topper.
Vervolgens knal je er na 2 min één op een ongelooflijke manier in en moet je 15 min terug naar binnen.
Gevolg: PEC laadt zich helemaal op om erop te knallen, alles of niets .. staat toch 0-1 achter. Ajax denkt "we zijn er al"
Toch flink andere situatie dan wanneer dat vuurwerk de tweede keer niet was gegooid.
Jij denkt dat het vuurwerk geen enkele invloed heeft gehad op de spelers?quote:Op maandag 21 april 2014 03:13 schreef Pascalus het volgende:
Lekker makkelijk, ingemaakt worden met 5-1 en het dan afschuiven op het vuurwerkincident.
Als je je als Ajax zijnde met 5-1 laat neuken door Zwolle is er heel wat meer mis dan alleen vuurwerkquote:Op maandag 21 april 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het vuurwerk geen enkele invloed heeft gehad op de spelers?
Niemand zegt dat het de enige oorzaak is. Dat is het ook niet. Het speelt wel mee.quote:Op maandag 21 april 2014 03:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je je als Ajax zijnde met 5-1 laat neuken door Zwolle is er heel wat meer mis dan alleen vuurwerk
Dat boeit niet, het had geen invloed mogen hebben als Ajax zijnde.quote:Op maandag 21 april 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het vuurwerk geen enkele invloed heeft gehad op de spelers?
Dit!quote:Op maandag 21 april 2014 07:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik werd vannacht wakker en heb me serieus even af liggen vragen of ik het gedroomd had... Maar goed, een week de tijd om het weer op de rit te krijgen.
Heeft Heracles daar baat bij?quote:Op maandag 21 april 2014 08:10 schreef Heeinz het volgende:
Misschien maar een salonremise afspreken voor zondag
Dat verbaast mij ook welquote:Op maandag 21 april 2014 03:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik snap trouwens sowieso niet waarom de rest van de harde kern van Ajax dat 410 pikt. Ze komen tekens over als nepperts met hun blote bassies en getrommel. Dat soort onzin hoort niet bij de traditionele topclubs. Lijkt er ook steeds meer op dat die gasten vooral geilen op zichzelf en niet op Ajax.
Dit begrijp ik eigenlijk ook nooit. Waarom zou er in godsnaam plotseling een knop omgedraaid zijn bij bijna alle spelers? Dat moet toch allang gebeuren op het moment dat je ineens 2-1 achterstaat? Dan moeten die spelers toch eens beseffen waar ze mee bezig zijn, of één iemand op het veld die ze daaraan herinnert?quote:Op zondag 20 april 2014 23:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zullen echt wel op scherp staan nu, meer dan als er vandaag was gewonnen, dus ik zie het niet zo somber in als de meesten hier.
Zo werkt het nu eenmaal niet, zeker niet bij die jonge jochies die nauwelijks onder echte weerstand spelen, je ziet toch veel te vaak dat ze na de rust een stuk beter spelen eenvoudig omdat de trainer hun op bepaalde details wijst die ze zelf dus niet in de gaten hadden.quote:Op maandag 21 april 2014 08:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit begrijp ik eigenlijk ook nooit. Waarom zou er in godsnaam plotseling een knop omgedraaid zijn bij bijna alle spelers? Dat moet toch allang gebeuren op het moment dat je ineens 2-1 achterstaat? Dan moeten die spelers toch eens beseffen waar ze mee bezig zijn, of één iemand op het veld die ze daaraan herinnert?
Heeft met 5-1 toch geen enkele zin, zou alleen nog dommer zijnquote:Op maandag 21 april 2014 08:46 schreef Ethanolic het volgende:
Sta je 5-1 achter en dan is er niet één speler die uit frustratie een trap uit kan delen oid.Het gebrek aan passie en doorzettingsvermogen was echt zo tenenkrommend om te zien. Ik begin me steeds meer te ergeren aan dat tergende getik van iedereen, niemand zoekt de man op, niemand maakt een actie en passeert. Hoezo zou dat niet 'des Ajax' zijn?
Dom of niet daar gaat het toch godverdomme niet omquote:Op maandag 21 april 2014 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft met 5-1 toch geen enkele zin, zou alleen nog dommer zijn
Kan ik me niet voorstellen. Als het echt gaat om scherpte zoals jij dat zegt, zou dat van het één op het andere moment moeten veranderen.quote:Op maandag 21 april 2014 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo werkt het nu eenmaal niet, zeker niet bij die jonge jochies die nauwelijks onder echte weerstand spelen, je ziet toch veel te vaak dat ze na de rust een stuk beter spelen eenvoudig omdat de trainer hun op bepaalde details wijst die ze zelf dus niet in de gaten hadden.
Dat Ajax zo vaak "afwezig" speelt heeft voor een groot deel te maken met het ontbreken van druk door de concurrentie.
Ach als je de rust met 1- 4 ingaat en vlak erna de 5e om de oren krijgt is het vuur wel geblust hoor, als je dat niet begrijpt begrijp je weinig van sport, laten ze die energie er zondag maar ingooien.quote:Op maandag 21 april 2014 08:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dom of niet daar gaat het toch godverdomme niet om
Ben je niet gewoon fucking gefrustreerd als je met die 5-1 achter staat in een bekerfinale tegen PEC? Wtf man. Ze liepen gewoon over het veld alsof ze 2-0 voor stonden. Je moet toch juist helemaal koken van binnen.
Blijkt ook weer dat een vroege voorsprong niks goeds voor ons is. Al werd er nu natuurlijk lang onderbroken wat ongetwijfeld zijn invloed heeft gehad.quote:Op maandag 21 april 2014 08:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dom of niet daar gaat het toch godverdomme niet om
Ben je niet gewoon fucking gefrustreerd als je met die 5-1 achter staat in een bekerfinale tegen PEC? Wtf man. Ze liepen gewoon over het veld alsof ze 2-0 voor stonden. Je moet toch juist helemaal koken van binnen.
Je zag het ook bij Barcelona toen ze op bezoek kwamen, die dachten het klusje ook wel even te klaren en begonnen niet 100% scherp aan de wedstrijd, Ajax wel, ook zij kregen dat niet meer omgedraaid.quote:Op maandag 21 april 2014 08:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Als het echt gaat om scherpte zoals jij dat zegt, zou dat van het één op het andere moment moeten veranderen.
Maar goed, laten we het er maar op houden dat al die jonge gasten hier ook weer van leren, al zijn er spelers die nog zo veel kunnen leren maar nog zijn ze niet Ajax-waardig
Ik zou me eerder beseffen dat je tegen PEC speelt voor een bekerfinale, met duizenden supporters die naar Rotterdam gekomen zijn, met miljoenen die thuis voor de tv zitten te kijken en dat PEC in staat was om binnen een aantal minuten 3x te scoren, en dat wij dat toch zeker ook wel zou moeten kunnen als we even gaan voetballen.quote:Op maandag 21 april 2014 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach als je de rust met 1- 4 ingaat en vlak erna de 5e om de oren krijgt is het vuur wel geblust hoor, als je dat niet begrijpt begrijp je weinig van sport, laten ze die energie er zondag maar ingooien.
Als het vuur geblust is in een bekerfinale tegen notabene PEC ben je in mijn optiek geen prof.quote:Op maandag 21 april 2014 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach als je de rust met 1- 4 ingaat en vlak erna de 5e om de oren krijgt is het vuur wel geblust hoor, als je dat niet begrijpt begrijp je weinig van sport, laten ze die energie er zondag maar ingooien.
Klopt, maar zij waren nog wel in staat om dat later te corrigeren en ons vol onder druk te zetten. Dat wij de boel dichtgehouden hebben was onze verdienste, net zoals gisteravond grotendeels de verdienste was van PEC, omdat wij ze lekker in de wedstrijd lieten komen.quote:Op maandag 21 april 2014 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zag het ook bij Barcelona toen ze op bezoek kwamen, die dachten het klusje ook wel even te klaren en begonnen niet 100% scherp aan de wedstrijd, Ajax wel, ook zij kregen dat niet meer omgedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |