Een ajax brandblusser?quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
De Ajax-supporters hoopten dat Nijhuis ook hier met een brandblusser zou spuiten.
Jij bent weer lekker op dreef zie ik.quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat in de post die je quote.
Je bent echt niet in vorm vandaag he?
Dat was veruit de leukste opmerking van vandaag.quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
De Ajax-supporters hoopten dat Nijhuis ook hier met een brandblusser zou spuiten.
Hadden ze maar 50% van hun kwaliteiten en het zou al een stuk beter zijnquote:Op zondag 20 april 2014 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Konden ze maar zo goed verdedigen.
Keihard om gelachen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat was veruit de leukste opmerking van vandaag.
Lachen toch.quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij bent weer lekker op dreef zie ik.
Onze troll-mod.
Laat gaan joh, dat is die dweil die Hahn een goede keeper vindt.quote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lachen toch.
Als dit niet meer zou kunnen zou het wel erg treurig zijn natuurlijk, maar er speelt duidelijk wat frustratie bij jou momenteel.
Ik heb anders nog wel 7 gifjes in 1 post voor jou. Blijven lachen he.quote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lachen toch.
Als dit niet meer zou kunnen zou het wel erg treurig zijn natuurlijk, maar er speelt duidelijk wat frustratie bij jou momenteel.
Oh is hij dat?quote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Laat gaan joh, dat is die dweil die Hahn een goede keeper vindt.
Die Hahn kan er echt helemaal niks vanquote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind hem beter dan een Kipquote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |