abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139107796
Met vuurwerk an sich heb ik totaal geen probleem, maar wanneer je vuurwerk naar andere mensen gaat gooien ben je niet helemaal lekker naar mijn mening. En dan ook nog eens naar je eigen keeper, die er met zijn rug naar toe staat :')
pi_139107809
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin. Als Ajax nou 4 onterechte penalty's tegen had gekregen had ik het nog wel enigzins kunnen begrijpen. Dit was gewoon een vooropgezette actie. Tot 2 maal toe. Ik vraag me oprecht af wat ze hier mee wilden bereiken.
Is er iemand dood? gewond? getraumatiseerd voor de rest van zijn leven?
Allemaal niet, dus waarom dan die overdreven reacties op een beetje vuurwerk?

Vroeger werd er met messen en staven gegooid en haalden we de schouders op....de patatgeneratie van nu is helemaal niets meer gewend en raakt helemaal van slag als er een sterretje het veld op komt...nou, nou...poeh, poeh.
  Forum Admin maandag 21 april 2014 @ 13:33:55 #53
35723 crew  GGMM
pi_139107827
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:33 schreef Kingstown het volgende:
Vroeger werd er met messen en staven gegooid en haalden we de schouders op....de patatgeneratie van nu is helemaal niets meer gewend en raakt helemaal van slag als er een sterretje het veld op komt..
Ah, ben je er zo eentje.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_139107866
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ah, ben je er zo eentje.
Ik maak me idd niet zo snel druk ergens om.
pi_139107879
quote:

[..]

Vroeger werd er met messen en staven gegooid en haalden we de schouders op....de patatgeneratie van nu is helemaal niets meer gewend en raakt helemaal van slag als er een sterretje het veld op komt...nou, nou...poeh, poeh.
In mijn tijd werden er gewoon leeuwen losgelaten in de arena. Kom jij aan met een staaf.

Wat een tijden.
pi_139107880
quote:

[..]

Ach kom op. :')

Dit was wel wat meer dan "wat vuurwerk" en "een sterretje op het veld".

Dit was wedstrijdverstorend, en dat is nooit goed te praten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Forum Admin maandag 21 april 2014 @ 13:36:26 #57
35723 crew  GGMM
pi_139107892
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik maak me idd niet zo snel druk ergens om.
Ja, stoer. _O_
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

In mijn tijd werden er gewoon leeuwen losgelaten in de arena. Kom jij aan met een staaf.

Wat een tijden.
:D
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_139107935
quote:

[..]

Het is een wonder dat Vermeer niet geraakt is. Dat zou ik dan wel wel weer kunnen waarderen. Het gaat niet om het vuurwerk. Vuurwerk op de tribune is prima maar dat hoort niet op/richting het veld. Dat je eigen keeper daar staat zegt genoeg over de intelligentie van die knaapjes. En over vroeger gesproken, vroeger werd je gecorrigeerd als je je gedroeg op een manier die niet gepast was. Dat bij Ajax die gekke vak 410 boys de macht hebben zegt genoeg. Maar vooral blijven goedpraten joh. Als jij er zelf maar in blijft geloven en het prima vindt dan vind ik het ook prima
pi_139107944
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:

Dit was wedstrijdverstorend, en dat is nooit goed te praten.
Wat is het probleem precies? Ze stoppen even met voetballen, vd Sar gaat door het lint en ze voetballen weer verder. Dramatiseren is schijnbaar hip. -O-
  maandag 21 april 2014 @ 13:38:59 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139107955
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wat een tijden.
Als er in mijn tijd zoveel joden bij elkaar waren zag je ze daarna nooit meer terug. Godverdomme waar blijft die tijd toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139107968
quote:
15s.gif Op maandag 21 april 2014 13:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Als er in mijn tijd zoveel joden bij elkaar waren zag je ze daarna nooit meer terug. Godverdomme waar blijft die tijd toch.
_O- :')
  maandag 21 april 2014 @ 13:40:12 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139107988
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:38 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat is het probleem precies? Ze stoppen even met voetballen, vd Sar gaat door het lint en ze voetballen weer verder. Dramatiseren is schijnbaar hip. -O-
Probleem is niet zo zeer het vuurwerk. Maar meer het moment. Als je het doet als de spelers het veld betreden dan vindt bijna niemand het zo boeiend. Als je het doet als Zwolle de eerste aanval inzet dan doe je het puur om eigengeilerij. Laat staan als je het daarna nog een keer flikt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139107995
ik had wel een titeltje verwacht als ''AJACIEDEN VALLEN EIGEN DOELMAN AAN MET VUURWERK'' in de media.
  Forum Admin maandag 21 april 2014 @ 13:40:56 #64
35723 crew  GGMM
pi_139108009
quote:
14s.gif Op maandag 21 april 2014 13:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Probleem is niet zo zeer het vuurwerk. Maar meer het moment. Als je het doet als de spelers het veld betreden dan vindt bijna niemand het zo boeiend. Als je het doet als Zwolle de eerste aanval inzet dan doe je het puur om eigengeilerij. Laat staan als je het daarna nog een keer flikt.
Dat dus.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_139108017
quote:
99s.gif Op maandag 21 april 2014 13:40 schreef Typisch het volgende:
ik had wel een titeltje verwacht als ''AJACIEDEN VALLEN EIGEN DOELMAN AAN MET VUURWERK'' in de media.
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 10:16 schreef eight het volgende:

[..]

Als Feijenoorder herken ik het maar al te goed. Toezien hoe een aantal klapjosti's jouw club proberen kapot te maken is best frustrerend.

Maar om het in perspectief te plaatsen:
Je mag echt van geluk spreken dat de media onder de rook van Amsterdam zetelt waardoor de meeste ongeregeldheden niet eens in het nieuws belanden terwijl de aartsrivaal het volle pond krijgt.
Eight heeft de reden allang voor je weten te traceren :)
pi_139108026
quote:

[..]

:D
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139108043
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

[..]

Een beetje gelijk heeft hij wel.
pi_139108068
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:38 schreef Maastoren het volgende:

En over vroeger gesproken, vroeger werd je gecorrigeerd als je je gedroeg op een manier die niet gepast was.
Nee. Hooguit de politiek correcte bezoekers op de eretribune riepen foei.
pi_139108082
quote:

[..]

Hij was weer moeilijk... :D
pi_139108126
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

[..]

Dit is nu de 3e keer dat je deze post quote. Het zit je wel dwars hè?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139108144
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:45 schreef eight het volgende:

[..]

Dit is nu de 3e keer dat je deze post quote. Het zit je wel dwars hè?
Ik moest er oprecht om lachen daarbij was het nu gewoon in de juiste context geplaatst :)
pi_139108162
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:38 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Je komt notabene voor dat voetbal! :')

Dat er sfeer wordt gecreeërd is natuurlijk prima, en vuurwerk kan wat dat betreft sfeerverhogend werken.

Maar je komt, neem ik aan, voor een leuke en vermakelijke middag, een mooie pot voetbal is daar onderdeel van. Dat ga je dan toch niet opzettelijk frustreren?

Het massale, geregiseerde gooien van vuurwerk net in een aanval van PEC Zwolle lijkt daar wel op, en is ontoelaatbaar.

Ik snap niet hoe je dat uberhaupt goed kunt praten, ook niet vanuit de beleving om meer sfeer te creeëren dus.

Een wedstrijd / aanval onderbreken hoort NIET bij het bijwonen van een voetbalwedstrijd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_139108188
Crybaby
pi_139108210
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nee. Hooguit de politiek correcte bezoekers op de eretribune riepen foei.
Nou ik heb bij Feyenoord in de loop der jaren genoeg gasten gezien die het mannetje kwamen uithangen en die even op hun plaats werden gezet. Zo is diegene die in de toenmalige Uefa Cup tegen Sporting Lissabon een vuurwerkbom richting keeper gooide ook flink aangepakt.
  maandag 21 april 2014 @ 13:50:24 #75
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_139108244
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 03:13 schreef Pascalus het volgende:
Lekker makkelijk, ingemaakt worden met 5-1 en het dan afschuiven op het vuurwerkincident. :')
Ik ben inmiddels overleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')