abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139106659
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:20 schreef RAVW het volgende:

[..]

waarom zonnebrillen hier ?

zwarte balken gelijk waren beter geweest
Omdat de zogenaamde "stoere bikkels" niet stoer genoeg zijn om gewoon met hun bek op tv dit soort achterlijke acties uit te voeren. Een grote bek over hun acties, maar te laf om er gewoon voor uit te komen.
  maandag 21 april 2014 @ 12:54:03 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139106858
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:20 schreef RAVW het volgende:

[..]

waarom zonnebrillen hier ?

zwarte balken gelijk waren beter geweest
Omdat ze Argentijntje willen spelen. Valt me nog mee dat ze niet massaal een vissershoedje ophebben. Want dat is ook zo lekker ultra.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139107063
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat ze Argentijntje willen spelen. Valt me nog mee dat ze niet massaal een vissershoedje ophebben. Want dat is ook zo lekker ultra.
waren er ook genoeg van anders
Groot fan van User Wotte
pi_139107089
Op andere forums heb je ook mensen als TT die anders denken

quote:
Wat een verkramptheid over wat kindervuurwerk, wat sterretjes. Dit hele gedoe en de verkramptheid die is ontstaan zegt meer over de idiotie van de voetbalwereld dan over een paar belhamels die wat kindervuurwerk op her veld strooien. Van der sar die zijn lip kapot bijt, woest in de microfoon schreeuwt, wedstrijd stil gelegd, paniek, geschokte reacties alsof er een gifgasaanval heeft plaatsgevonden, knvb die geschokt reageert, supporters die helemaal op tilt slaan, alsof ze hun baby hebben verloren. En wat is er aan de hand? Is er een aanslag gepleegd? Is er iemand omgekomen, is er een vliegtuig in zee gestort?nee hoor, er is wat kindervuurwerk op het veld gegooid door een paar kinderen.

Niet degenen die het vuurweek hebben gegooid zijn de echte dwazen, maar degenen die dit bombarderen tot een ramp van landelijke proporties. Dat zijn de echte dwazen, en dat is zo langzamerhand 90 procent van het land.

de enige die een pluim verdient is van der sar. Niet zozeer vanwege de absurditeit, maar omdat hij daar echt was. Zijn echte onbeholpen zelf. Pure emotie, lip kapot bijten, adrenaline, nog even terugkomen en roepen 'en oja'. Van der sar kan niet praten, en je hebt het gevoel dat hij telkens in de catacomben door drie man wordt gepusht als hij een speech moet geven. 'Ga nou praten edwin, je moet wat zeggen' terwjjl van der sar daar totaal geen zin in heeft en ook gewoonweg niet kan praten. En vandaag was van der sar weer niet de grote spreker die hij had moeten zijn, maar er stond iemand op het voetbalveld. Het kind dat tegen zijn bullenbakken in opstand kwam, de antiheld, alle vernederingen die van der sar vanwege zijn flaporen re verduren had gekregen, kwamen er nu uit. Van der sar groeide door dat ene moment uit tot de ultieme anitheld, een cultfiguur, woest schreeuwend, zijn lip kapot bijtend, de spetters speeksel vlogen uit zijn gebit. Daar stond de eenling tegen de rest, tegen een stadion van 50.000 man, tegen woeste agressieve, nietsontziende gekken. Daar stond een man die in een pak is gehesen, die eigenlijk de zakenman moest spelen, commercieel gelikte babbels moest verkopen aan het publiek, subtiel misleidende informatie, maar dat allemaal niet kon. Want van der sar is te puur en authentiek. Van der sar is de ultieme cultheld.
pi_139107143
quote:

'Beveiliging bij bekerfinale een lachertje'

Veel Ajax-supporters zijn niet of nauwelijks gefouilleerd, voordat zij op de tribune bij de bekerfinale stonden.

Verschillende Ajax-supporters zeggen tegen de NOS dat de beveiliging rond de wedstrijd een lachertje was.

De supporters waren verplicht om vanaf de Amsterdam Arena met bussen naar De Kuip in Rotterdam te reizen voor de finale om de KNVB-beker met PEC Zwolle. Volgens de fans was de beveiliging slecht en ontstond er chaos tijdens het vertrek bij de Amsterdam Arena. Ook klommen er mensen over hekken en ontkwamen ze aan de fouillering. Bovendien was de check erg oppervlakkig.

Bij De Kuip werd lang niet iedereen gefouilleerd, terwijl dat wel moest gebeuren. "Ik heb in de rij bij De Kuip naast me iemand zakjes speed in haar schoenen zien stoppen. Dat fouilleren daar was helemaal een lachertje", zegt een supporter tegen de NOS.

De wedstrijd werd stilgelegd omdat Ajax-supporters massaal vuurwerk op het veld gooiden. Het leek te gaan om een gecoördineerde actie omdat het vuurwerk op het zelfde moment werd gegooid. bron: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ampaign=Headliner.nl
Bertje wijst natuurlijk alleen naar de daders ipv. naar z'n eigen club.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139107165
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit dus. Zoals Caland eerder zei is dit voor Ajax een goede reden om maar eens schoon schip te maken. Ik ben trouwens benieuwd hoe de ajacieden over vak 410 denken.
pi_139107191
quote:
15s.gif Op maandag 21 april 2014 13:06 schreef eight het volgende:

[..]

Fijn. Dan moeten we vanaf volgend seizoen nog net niet onze onderbroek uit doen.
pi_139107201
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:07 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dit dus. Zoals Caland eerder zei is dit voor Ajax een goede reden om maar eens schoon schip te maken. Ik ben trouwens benieuwd hoe de ajacieden over vak 410 denken.
Bij 410 moet nu toch wel flink onenigheid zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139107212
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 10:16 schreef eight het volgende:

[..]

Als Feijenoorder herken ik het maar al te goed. Toezien hoe een aantal klapjosti's jouw club proberen kapot te maken is best frustrerend.

Maar om het in perspectief te plaatsen:
Je mag echt van geluk spreken dat de media onder de rook van Amsterdam zetelt waardoor de meeste ongeregeldheden niet eens in het nieuws belanden terwijl de aartsrivaal het volle pond krijgt.
quote:
15s.gif Op maandag 21 april 2014 13:06 schreef eight het volgende:

[..]

Ik ben er echt nog steeds niet uit of jij nou trollt of daadwerkelijk zo Calimero bent.
  maandag 21 april 2014 @ 13:10:50 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139107251
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:07 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Probleem van Ajax is volgens mij dat ze als club ook vuistdiep in dat groepje zitten. Daar zit ook het grote verschil met bijvoorbeeld Feyenoord. Een tussenweg lijkt me dan nog het meest ideale, maargoed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 21 april 2014 @ 13:11:00 #41
35723 crew  GGMM
pi_139107256
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 10:16 schreef eight het volgende:
Maar om het in perspectief te plaatsen:
Je mag echt van geluk spreken dat de media onder de rook van Amsterdam zetelt waardoor de meeste ongeregeldheden niet eens in het nieuws belanden terwijl de aartsrivaal het volle pond krijgt.
Mijn god :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_139107321
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

[..]

Ik ben er echt nog steeds niet uit of jij nou trollt of daadwerkelijk zo Calimero bent.
Mooi, houden zo.
pi_139107329
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Probleem van Ajax is volgens mij dat ze als club ook vuistdiep in dat groepje zitten. Daar zit ook het grote verschil met bijvoorbeeld Feyenoord. Een tussenweg lijkt me dan nog het meest ideale, maargoed.
Klopt ja. Die kale anabool met die roeptoetert mocht toch ook gewoon meepraten ten tijden van die hele Cruyff revolutie enzo? :')
Maargoed, dat hele ultra sfeertje zou je nieteens in je stadion moeten willen hebben. Als het nou allemaal gaat om de club te steunen oke, maar nu wordt het steeds meer "kijk ons eens de gekste zijn." Terwijl de rest van NL ze totaal niet serieus neemt. Voor zover hun medesupporters dat al doen.
pi_139107504
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Er gingen toen toch ook geruchten dat die Dani betaald werd door de club om promotiedingen etc. te doen?

De joden hebben onderling ook veel gezeik, kwestie van tijd voordat dat hele 410 uit elkaar valt.
pi_139107596
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Op andere forums heb je ook mensen als TT die anders denken

[..]

Het gedeelte over cultheld van der Sar even buiten beschouwing latend, ben ik het er ook grotendeels wel mee eens. Elke dag moet er wel ergens ophef over worden gemaakt lijkt het, zodat iedereen heerlijk verontwaardigd kan gaan roepen over hoe verkeerd een ander wel niet bezig is geweest.

Dat schromelijke overdrijven en schande roepen is vermoeiend als er netto eigenlijk niets is gebeurd.
  maandag 21 april 2014 @ 13:25:14 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139107599
quote:
14s.gif Op maandag 21 april 2014 13:21 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Er gingen toen toch ook geruchten dat die Dani betaald werd door de club om promotiedingen etc. te doen?

De joden hebben onderling ook veel gezeik, kwestie van tijd voordat dat hele 410 uit elkaar valt.
Hoop het niet, anders hebben we ook niks meer te lachen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139107651
Als het aan mij ligt blijft dat uitsupportersverbod nog tien jaar staan. Ik hoef niet naar dat stinkhol in Amsterdam, en ik hoef die strontneuzen ook niet meer in de Kuip weer te zien. Opbokken.
  maandag 21 april 2014 @ 13:28:19 #48
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_139107673
Hoe kan je het in je hoofd halen om dat vuurwerk goed te gaan zitten praten? Volgende keer als het in de Arena voorkomt willen jullie gelijk koppen zien rollen.

Ajax fans laten zich echt van hun meest trieste kant zien na deze finale.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_139107681
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het gedeelte over cultheld van der Sar even buiten beschouwing latend, ben ik het er ook grotendeels wel mee eens. Elke dag moet er wel ergens ophef over worden gemaakt lijkt het, zodat iedereen heerlijk verontwaardigd kan gaan roepen over hoe verkeerd een ander wel niet bezig is geweest.

Dat schromelijke overdrijven en schande roepen is vermoeiend als er netto eigenlijk niets is gebeurd.
Wat een hoop onzin. Als Ajax nou 4 onterechte penalty's tegen had gekregen had ik het nog wel enigzins kunnen begrijpen. Dit was gewoon een vooropgezette actie. Tot 2 maal toe. Ik vraag me oprecht af wat ze hier mee wilden bereiken.
  maandag 21 april 2014 @ 13:29:52 #50
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_139107725
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 13:28 schreef MPC60 het volgende:
Hoe kan je het in je hoofd halen om dat vuurwerk goed te gaan zitten praten? Volgende keer als het in de Arena voorkomt willen jullie gelijk koppen zien rollen.

Ajax fans laten zich echt van hun meest trieste kant zien na deze finale.
Ze zijn allemaal hetzelfde idd
pi_139107796
Met vuurwerk an sich heb ik totaal geen probleem, maar wanneer je vuurwerk naar andere mensen gaat gooien ben je niet helemaal lekker naar mijn mening. En dan ook nog eens naar je eigen keeper, die er met zijn rug naar toe staat :')
pi_139107809
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin. Als Ajax nou 4 onterechte penalty's tegen had gekregen had ik het nog wel enigzins kunnen begrijpen. Dit was gewoon een vooropgezette actie. Tot 2 maal toe. Ik vraag me oprecht af wat ze hier mee wilden bereiken.
Is er iemand dood? gewond? getraumatiseerd voor de rest van zijn leven?
Allemaal niet, dus waarom dan die overdreven reacties op een beetje vuurwerk?

Vroeger werd er met messen en staven gegooid en haalden we de schouders op....de patatgeneratie van nu is helemaal niets meer gewend en raakt helemaal van slag als er een sterretje het veld op komt...nou, nou...poeh, poeh.
  Forum Admin maandag 21 april 2014 @ 13:33:55 #53
35723 crew  GGMM
pi_139107827
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:33 schreef Kingstown het volgende:
Vroeger werd er met messen en staven gegooid en haalden we de schouders op....de patatgeneratie van nu is helemaal niets meer gewend en raakt helemaal van slag als er een sterretje het veld op komt..
Ah, ben je er zo eentje.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_139107866
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ah, ben je er zo eentje.
Ik maak me idd niet zo snel druk ergens om.
pi_139107879
quote:

[..]

Vroeger werd er met messen en staven gegooid en haalden we de schouders op....de patatgeneratie van nu is helemaal niets meer gewend en raakt helemaal van slag als er een sterretje het veld op komt...nou, nou...poeh, poeh.
In mijn tijd werden er gewoon leeuwen losgelaten in de arena. Kom jij aan met een staaf.

Wat een tijden.
pi_139107880
quote:

[..]

Ach kom op. :')

Dit was wel wat meer dan "wat vuurwerk" en "een sterretje op het veld".

Dit was wedstrijdverstorend, en dat is nooit goed te praten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Forum Admin maandag 21 april 2014 @ 13:36:26 #57
35723 crew  GGMM
pi_139107892
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik maak me idd niet zo snel druk ergens om.
Ja, stoer. _O_
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

In mijn tijd werden er gewoon leeuwen losgelaten in de arena. Kom jij aan met een staaf.

Wat een tijden.
:D
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_139107935
quote:

[..]

Het is een wonder dat Vermeer niet geraakt is. Dat zou ik dan wel wel weer kunnen waarderen. Het gaat niet om het vuurwerk. Vuurwerk op de tribune is prima maar dat hoort niet op/richting het veld. Dat je eigen keeper daar staat zegt genoeg over de intelligentie van die knaapjes. En over vroeger gesproken, vroeger werd je gecorrigeerd als je je gedroeg op een manier die niet gepast was. Dat bij Ajax die gekke vak 410 boys de macht hebben zegt genoeg. Maar vooral blijven goedpraten joh. Als jij er zelf maar in blijft geloven en het prima vindt dan vind ik het ook prima
pi_139107944
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:

Dit was wedstrijdverstorend, en dat is nooit goed te praten.
Wat is het probleem precies? Ze stoppen even met voetballen, vd Sar gaat door het lint en ze voetballen weer verder. Dramatiseren is schijnbaar hip. -O-
  maandag 21 april 2014 @ 13:38:59 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139107955
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wat een tijden.
Als er in mijn tijd zoveel joden bij elkaar waren zag je ze daarna nooit meer terug. Godverdomme waar blijft die tijd toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')