abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139090324

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
pi_139090365
Ze lopen in anderhalf uur amper 10 km, terwijl ze elke dag trainen.
pi_139090718
Huilen om Ajax... Ik huil eerder omdat er hectaren en hectaren van de Hoge Veluwe verwoest zijn door die enorme brand -O-
pi_139090729
Die keepers zijn helemaal erg.
pi_139090907
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Nirak het volgende:
Huilen om Ajax... Ik huil eerder omdat er hectaren en hectaren van de Hoge Veluwe verwoest zijn door die enorme brand -O-
Een brand op zijn tijd is goed voor de natuur. Vooral de heide heeft er baat bij.

Ergens in september is de Hoge Veluweloop weer. Aanrader, vooral de halve marathon. Ik heb 'm vorig jaar gedaan, mooie natuur.
  zondag 20 april 2014 @ 21:50:47 #6
423782 PassThatShit
Just Pass It..
pi_139090938
Zo na 1 weekje trainen 6,5km gelopen.

Dare to be different.
pi_139091216
Morgen lopen! Maar omdat het Pasen is, is er geen training op de club. In principe staat er een duurloopje van 45 minuten op D3 op de planning. Ik denk dat ik D2 ook wel goed vind.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 20 april 2014 @ 21:58:11 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139091304
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef pijll het volgende:

[..]

Een brand op zijn tijd is goed voor de natuur. Vooral de heide heeft er baat bij.

Ergens in september is de Hoge Veluweloop weer. Aanrader, vooral de halve marathon. Ik heb 'm vorig jaar gedaan, mooie natuur.
Mijn vaste hardlooproute (ook Heide) heeft ook stukken die afgefikt lijken te zijn, volgens mij is hetzelfde gebeurd op de route van 't Is voor Niks in Geldrop, al had daar een wat grotere band gewoed. Het is ongetwijfeld nuttig, maar het kost de natuur toch altijd weer een tijdje om erbovenop te komen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_139091348
quote:

[..]

Dat is ook weer waar :) bijna 10% van het hele nationale park is alleen wel veel in eens. Droevig om te zien.. Hier is een paar jaar geleden de Strabrechtse Heide brand geweest. De heide is alweer aardig hersteld, de bossen hebben meer tijd nodig.
  zondag 20 april 2014 @ 22:00:29 #10
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139091411
Soms branden ze natuur ook gecontroleerd af om die reden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 20 april 2014 @ 22:06:03 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139091750
zo maar even ontbijten en dan lekker even een rondje lopen nu het nog droog is
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 20 april 2014 @ 22:10:40 #12
423782 PassThatShit
Just Pass It..
pi_139091984
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
succes indirecte
Dare to be different.
pi_139092001
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 22:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Soms branden ze natuur ook gecontroleerd af om die reden.
Precies ja. Of om juist bosbranden te voorkomen, maar dat is in de landen waar het klimaat ietsje anders is dan hier. Iets wat er niet (meer) is, kan immers ook geen vlam vatten :P

Back burning. Toch, RD?
pi_139092045
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nog even een rondje tempo lopen na je rondje slow running van gisteren. ;)

Enjoy, ik hoop dat je het droog houdt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zondag 20 april 2014 @ 22:13:58 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139092136
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Nog even een rondje tempo lopen na je rondje slow running van gisteren. ;)

Enjoy, ik hoop dat je het droog houdt.
inderdaad.... niet al te snel hoor maar wel iet sneller dan gister....maar dat kan gauw....asfalt en zo
pi_139092208
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef PassThatShit het volgende:
Zo na 1 weekje trainen 6,5km gelopen.

[ afbeelding ]
Watskebeurt met je sprint-tempo?
pi_139092250
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
maar dat kan gauw
:Y
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_139092260
quote:
[..]

5 Oktober
Als het goed is het hoogtepunt van mijn hardloopjaar.
  zondag 20 april 2014 @ 22:18:02 #19
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139092322
quote:
11s.gif Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef cafca het volgende:

[..]

:')
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  zondag 20 april 2014 @ 22:18:39 #20
423782 PassThatShit
Just Pass It..
pi_139092357
quote:
11s.gif Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef cafca het volgende:

[..]

voor de derde keer, ga me eerst richten op de lange afstand .. om de dsg trainen met minimaal 500m omhoog per trai jng. Binnen half jaar kan ik dan marathon
Dare to be different.
  zondag 20 april 2014 @ 22:19:47 #21
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139092412
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Levitas het volgende:

[..]

Back burning. Toch, RD?
al zijn wij als urban brigade hier niet veel bij betrokken.... onder de New Zealand Fire Service Act 1975 hoeven wij maar een uur aanwezig te zijn bij een "vegetation fire", daarna nemen "The Bush Bunnies" het van ons over met hun kerosine taxis en mansoon buckets
pi_139092448
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef PassThatShit het volgende:

[..]

voor de derde keer, ga me eerst richten op de lange afstand .. om de dsg trainen met minimaal 500m omhoog per trai jng. Binnen half jaar kan ik dan marathon
Cool. Heb je al een Marathon op het oog?
  zondag 20 april 2014 @ 22:20:49 #23
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139092473
quote:

[..]

dus als ik het allemaal nog kan volgen ben je eigenlijk aan het taperen binnen je marathontraining
pi_139092512
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

al zijn wij als urban brigade hier niet veel bij betrokken.... onder de New Zealand Fire Service Act 1975 hoeven wij maar een uur aanwezig te zijn bij een "vegetation fire", daarna nemen "The Bush Bunnies" het van ons over met hun kerosine taxis en mansoon buckets
Ik ga even google aanzwengelen hoor voor zoveel vaktaal. :P
pi_139092633
quote:

[..]

Waarom schrijf je je niet alvast in voor een najaarsmarathon? Dan heb je meteen een stok achter de deur. Eindhoven is een leuke, die is lekker vlak. Als je al die klappen op asfalt wil vermijden zou je ook de hier boven genoemde Hoge Veluwe marathon kunnen nemen. Dat is wat zachtere ondergrond.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')