Boeit me geen reet. Die lui die dat vuurwerk het veld opgooien, dat zijn pas de verraders. Die moet je er lekker tussenuit plukken.quote:
Linkje?quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op dat ajax netwerk is het nu ook feestIk lach me kapot mochten wij ook nog van Ajax winnen wat ik niet uitsluit. Gaat dan helemaal fout
beetje vuurwerk afstekenquote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig gaan ze er in Almelo samen één groot feest van maken.
Die doen het nu letterlijk in hun broek denk ik. Vrijbrief om van alles uit te halen hebben ze inmiddels gegeven.quote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig gaan ze er in Almelo samen één groot feest van maken.
Ah, en waar zat jij precies op de tribune?quote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boeit me geen reet. Die lui die dat vuurwerk het veld opgooien, dat zijn pas de verraders. Die moet je er lekker tussenuit plukken.
...met zijn: 'als ik niet in de basis kom, verleng ik mijn contract niet'. Nog nauwelijks wat laten zien.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denswil kan er dan ook echt geen ene kloot van.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, en waar zat jij precies op de tribune?
Goed argument welquote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, en waar zat jij precies op de tribune?
elke aanval was een kansquote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Zwolle sneed er wel makkelijk door heen he?
Hoop het voor dat tering bestuur. Verniel die hele sky boxquote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die doen het nu letterlijk in hun broek denk ik. Vrijbrief om van alles uit te halen hebben ze inmiddels gegeven.
Kleine nuance, hij schijnt goed te kunnen ploppen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denswil kan er dan ook echt geen ene kloot van.
Als ze nog 10 lange ballen hadden gegeven had dat ook minimaal 8 doelpunten opgeleverd. Leek nergens op. Misschien Stam maar weer eens het veld insturenquote:
Spandoeken moeten uitgerold worden voor binnenkomst.quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Al dat vuurwerk zal waarschijnlijk meegenomen zijn in die spandoeken, of de mensen die fouilleerden moeten stomdronken geweest zijn
5-1 is geen nederlaag, 5-1 is stomweg een verschrikkelijke vernederingquote:Op zondag 20 april 2014 21:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ajax is al 20 wedstrijden ongeslagen in de eredivisie, denk niet dat een nederlaag daar veel verandering in gaat brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |