That awkward moment when je d'r ass goed vasthoudt tijdens reversed cowgirl en beseft dat je naar d'r anus kijkt.quote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen bij reverse cowgirl als er niks op tv is.
hey voederquote:
Haha gvd.quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
That awkward moment when je d'r ass goed vasthoudt tijdens reversed cowgirl en beseft dat je naar d'r anus kijkt.
Waarom is dat awkward?quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
That awkward moment when je d'r ass goed vasthoudt tijdens reversed cowgirl en beseft dat je naar d'r anus kijkt.
Nee nog niet. Ga het om 23:00 op doen!quote:
Ze duren 6 uur bij elkaar hehquote:Op zondag 20 april 2014 22:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ga het om 23:00 op doen!
That akward moment wanneer je de neiging krijgt om je duim er in te stekenquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
29:00quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze duren 6 uur bij elkaar heh. Ben je pas klaar om 29:00.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh? Naast de 'mi kanki maximus' uiteraard, hoe dan? 69 en hij dan bovenop ofzo?quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gvd.Ballen tegen je gezicht voelen als je in je mond wordt geneukt.
Dan duurt 1 film iets van 2,5 uur?quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze duren 6 uur bij elkaar heh. Ben je pas klaar om 29:00.
Eerste deel duurt 2,5 ja. Tenzij je de cut (quote:Op zondag 20 april 2014 22:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dan duurt 1 film iets van 2,5 uur?
Word morgen dan maar :/
Als ik hem om 23:00 op doe ben ik om 01:30 klaar. Hmm zal ik het doen?quote:Op zondag 20 april 2014 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerste deel duurt 2,5 ja. Tenzij je de cut () versie hebt, die duurt 2 uur geloof ik.
Can't help it.quote:
Ik zou ze achter elkaar kijken omdat de enige rede dat het twee films zijn de duur is, het zijn niet twee verschillende verhalen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik hem om 23:00 op doe ben ik om 01:30 klaar. Hmm zal ik het doen?
oh dan word het morgen. vanavond maar een aflevering GoTquote:Op zondag 20 april 2014 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou ze achter elkaar kijken omdat de enige rede dat het twee films zijn de duur is, het zijn niet twee verschillende verhalen.
Tegen kin ja.quote:Op zondag 20 april 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh? Naast de 'mi kanki maximus' uiteraard, hoe dan? 69 en hij dan bovenop ofzo?
Of bedoel je gewoon tegen je kin aan. In dat geval, noice
![]()
.
Sowieso steek je dan je duim op en geef je feitelijk aan dat ze het goed doet. Ik zie enkel voordelen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef anti-loper het volgende:
Vooral als je met je duim er in gaat
Voelt zo lekker warm
Ik verdom dit iddquote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
Bij 69 nooit de man bovenop overigens. Altijd de vrouw bovenop: dat facesitting.
hnng dit sowiesoquote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij 69 nooit de man bovenop overigens. Altijd de vrouw bovenop: dat facesitting.
jij snaptquote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso steek je dan je duim op en geef je feitelijk aan dat ze het goed doet. Ik zie enkel voordelen.
Ja toch.quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verdom dit idd [ afbeelding ][ afbeelding ].
Snap niet dat mensen een slecht seksleven hebben he, dan ben je toch ook een seksautist[ afbeelding ].
Lolllllquote:Op zondag 20 april 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch.
Hardop om seksautist omdat ik MI kreeg van Chai en Mozy.!!
Gvd, shots fired, en niet te zuinigquote:Op zondag 20 april 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch.
Hardop om seksautist omdat ik MI kreeg van Chai en Mozy.!!
HAHA komt hij het er nog even extra inwrijvenquote:
Welnee, Chai weet dat ze m'n favo autist is.quote:
Godkk wat lelijk.quote:
Zijn lelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |