Het is dat het in de OP staat en ik die net nog doornam om naar het meisje te kijkenquote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Fuck nu je het zegt inderdaad hahahahah
Dude houd je inquote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zit die van jou nog in het blijf van mijn lijf huis trouwens?
Dit is leuker dan Feyenoord in de Johan Cruijff schaal.quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef Myph. het volgende:
Het is natuurlijk gewoon één groot complot. Om Feyenoord geen kans te geven op de Johan Cruijff Schaal volgend seizoen. :')
Lekkere dame iddquote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het is dat het in de OP staat en ik die net nog doornam om naar het meisje te kijken
Nog erger zijn die mensen die beweren dat Ajax in landen als Engeland, Spanje en Italië mee kan komen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En dit wordt dan kampioen van Nederland..... ach ach ach....
in 1995!!!quote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog erger zijn die mensen die beweren dat Ajax in landen als Engeland, Spanje en Italië mee kan komen.
Als dat gebeurd word ik echt he-le-maal GEK, maar dat zou ik als ajax hater ook mooi vinden.quote:
Nog niet, komt er wss in de 88ste minuut inquote:
Die sporen al helemaal niet....!quote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog erger zijn die mensen die beweren dat Ajax in landen als Engeland, Spanje en Italië mee kan komen.
quote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als dat gebeurd word ik echt he-le-maal GEK, maar dat zou ik als ajax hater ook mooi vinden.
In de Championship, la Segunda Division en de Serie B natuurlijk, dat kan zeker.quote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10quote:Op zondag 20 april 2014 19:54 schreef eight het volgende:
Hoeveel puntenaftrek zal ajax nu krijgen vanwege deze incidenten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |