0-2 voor Ajaxquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Kan iemand me de stand in de bekerfinale vertellen?
quote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
Waarom is Ajax zo slecht het hele seizoen?
geen ideequote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Te veel in het eerste gespeeld , neemt niet weg dat je gelijk hebquote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja de boer zijn loyaliteit slaat echt door. Spelers als siggy en serero mogen het hele seizoen blijven staan maar kishna wordt gelijk naar jong ajax geschopt als hij een keer minder speelt
5-1 pasquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
zo denk ik er ook over, al komt dat deels door mijn kater dat ik geen fuck geefquote:
In aantal keren vuurwerk gegooid?quote:
Ja ik ook, en we staan wel voor lul zoquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over, al komt dat deels door mijn kater dat ik geen fuck geef
maar had het de boer wel gegund, bekertje erbij
Dat is nog erger dan de stand inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Ajax-supporters die vuurwerk gooiden naar hun eigen keeper. Ga jullie schamen. Raar en triest volk in Amsterdam zeg.
18:03 beldequote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Ajax-supporters die vuurwerk gooiden naar hun eigen keeper. Ga jullie schamen. Raar en triest volk in Amsterdam zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |