0-2 voor Ajaxquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Kan iemand me de stand in de bekerfinale vertellen?
quote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
Waarom is Ajax zo slecht het hele seizoen?
geen ideequote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Te veel in het eerste gespeeld , neemt niet weg dat je gelijk hebquote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja de boer zijn loyaliteit slaat echt door. Spelers als siggy en serero mogen het hele seizoen blijven staan maar kishna wordt gelijk naar jong ajax geschopt als hij een keer minder speelt
5-1 pasquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
zo denk ik er ook over, al komt dat deels door mijn kater dat ik geen fuck geefquote:
In aantal keren vuurwerk gegooid?quote:
Ja ik ook, en we staan wel voor lul zoquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over, al komt dat deels door mijn kater dat ik geen fuck geef
maar had het de boer wel gegund, bekertje erbij
Dat is nog erger dan de stand inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Ajax-supporters die vuurwerk gooiden naar hun eigen keeper. Ga jullie schamen. Raar en triest volk in Amsterdam zeg.
18:03 beldequote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Ajax-supporters die vuurwerk gooiden naar hun eigen keeper. Ga jullie schamen. Raar en triest volk in Amsterdam zeg.
Dankjequote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap jongens
Hopelijk nog wat huilende ajax supporters in beeldquote:
Dat gebruikende tuig schaamt zich nergens voor, tijd om dat tuig voorgoed uit de stadions te weren.quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Ik dacht eerst dat het Feyenoord-supporters waren die het feestje kwamen verzieken. Blijken het dus gewoon je eigen supporters te zijnquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan de stand inderdaad.
inderdaadquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hopelijk nog wat huilende beelden van de ajax supporters
quote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hopelijk nog wat huilende ajax supporters in beeld
hopelijk ook de kosten van dat veld verhalenquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat gebruikende tuig schaamt zich nergens voor, tijd om dat tuig voorgoed uit de stadions te weren.
Ze gooiden het al eens eerder naar hun eigen supporters.quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
PSV zat in een bouwjaar, Twente ook. vooral Feyenoord moet zich schamenquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twente/Feyenoord/ Vitesse en PSV moeten zich echt schamen die titel lag voor het oprapen
Jullie hebben een dubbele begroting manquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twente/Feyenoord/ Vitesse en PSV moeten zich echt schamen die titel lag voor het oprapen
Ga weg joh. Dit is het slechtste Ajax van de afgelopen 15 jaarquote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV zat in een bouwjaar, Twente ook. vooral Feyenoord moet zich schamen
slap excuusquote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef TheVulture het volgende:
De hele ploeg is mentaal weggeslagen door die pauze... Bedankt 'supporters'
Ga toch weg iedereen moet zich doodschamen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV zat in een bouwjaar, Twente ook. vooral Feyenoord moet zich schamen
Als die leeghoofden nog wat vuurwerk op het veld gooien, wordt het dan alsnog 3-0?quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef ejfaar het volgende:
Hadden we beter reglementair 3-0 kunnen stoppen
Wtf heeft dit met Amsterdam te maken? De meeste Ajax-supporters zijn niet eens Amsterdammers maar provinciaaltjesquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Lasse fucking Schöne is de beste speler dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jullie hebben een dubbele begroting man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |