Wellicht zijn de kinderen juist vanwege de spanning vooral buiten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:38 schreef Smash-it het volgende:
De kinderen krijgen gelukkig genoeg afleiding van pony's en puppy's om de spanningen niet te voelen
Er zullen wel wat kennissen uit Nederland komen toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze gaan al dat geld toch nooit terugverdienen?
Maar binnen was er toch ook geen spanning vanwege die gesmolten bedradingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Wellicht zijn de kinderen juist vanwege de spanning vooral buiten.
In het noorden van Nederland is er genoeg ruimte hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
9 tot 5 baan in Nederland in een flatje of een hotel runnen op het Franse platteland met veel grond en paarden voor de kinderen
Ik wist het wel
'dag erik'quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit typische zo'n wijf die als je aan haar vraagt wat er is "niks" zegt, maar wel met de deuren gaat slaan.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zullen wel wat kennissen uit Nederland komen toch?
Zolang je maar fun hebtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze gaan al dat geld toch nooit terugverdienen?
De toon waarop ze dat zei was echt killingquote:
Daar zou ik niet dood willen gevonden worden maar daar koop je niet iets voor 3-3,5quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef hexje het volgende:
[..]
In het noorden van Nederland is er genoeg ruimte hoor.
Ze zijn blijkbaar gescheiden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel onderhuidse spanning en veel passieve agressie in de vorm van slaande kastjesdeuren en lades.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |