quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:22 schreef Gnittoo het volgende:
CADEAU VOOR COEN: PROEFLES BIODANZA
Coen is jarig! En natuurlijk geven wij hem een leuk cadeau. Een proefles Biodanza! Want hij keek met zoveel plezier naar Ik Vertrek waar iedereen heerlijk hand in hand aan het dansen en huppelen waren. Echt iets voor Coen!
De kutscheet hebben de heren ook weer op de kaart gezet. Niet dat ik zo'n ordinair verschijnsel dat Matthijs van Nieuwkerk niet eens kent zou willen vergelijken met een oogstrelende biodanz, ik wil alleen aangeven dat ik net als jij mogelijkheden zie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je moet het wat tijd geven. Misschien dat Van der Gijp z'n aandacht eens kan verleggen van het paaldansen naar Biodanza en vervolgens er in VI wat aandacht aan kan besteden. Dat zou een boost geven, zeker als Genee, Boskamp en Derksen ook eens aan een workshop meedoen, al zal dat bij die laatste ijdele hoop zijn. Zuurpruim dat het is.
Dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:58 schreef MilaNL het volgende:
Het is een herhaling zie ik.. Maar ik ben 'm genoeg vergeten om nog eens te kijken
Ik had er niet op gelet vandaarquote:
Mij ook. Wel handig die eigenschap voor een jurist.quote:
+1quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Mij ook. Wel handig die eigenschap voor een jurist.
Dat sloopklaar valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
50.000 euro voor de renovatie van een sloopklaar pand.
Haha, inderdaad! Maar wel lastig om mee samen te leven denk ik :-)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Mij ook. Wel handig die eigenschap voor een jurist.
Tis haar droom en hij gaat mee vanwege de kinderen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:15 schreef Smash-it het volgende:
Wat gaan ze vreselijk met elkaar om deze mensen.
Ze zijn al gescheiden...quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Tis haar droom en hij gaat mee vanwege de kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |