Maar goed ook, anders zou ik er niet willen posten.quote:Op zondag 20 april 2014 18:30 schreef perro. het volgende:
ik wilde eigenlijk ballen en babies vol zwitsal doen maar dat vond ik het toch net niet.
En gewoon naar de eigen keeper gooien, stelletje mafkezen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:33 schreef perro. het volgende:
ik hoop dat ajax verliest. zal die kutsupporters leren met dat vuurwerk op het veld tijdens het spel.
ja. afschieten, allemaal.quote:Op zondag 20 april 2014 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En gewoon naar de eigen keeper gooien, stelletje mafkezen.
Dit dacht ik precies.quote:Op zondag 20 april 2014 18:34 schreef perro. het volgende:
[..]
ja. afschieten, allemaal.
ik meld me aan als vrijwilliger.
Geweldig hequote:Op zondag 20 april 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
Niet te geloven, Ajax is van slag door dit alles.
Willen jullie Vermeer hebben? Betalen we zijn salaris door.quote:
Kip kerrie is lekker man. Gewoon opeten en als je straks nog honger hebt alsnog pizza.quote:Op zondag 20 april 2014 18:55 schreef perro. het volgende:
sjongejonge.
mie gemaakt met kip kerrie, zit ik te eten. geen zin meer in, zin in pizza.
nu komt er een uur lang het dilemma, doe ik het of doe ik het niet? tadadaaaaa!
Nee dank je.quote:Op zondag 20 april 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Willen jullie Vermeer hebben? Betalen we zijn salaris door.
4 schoten op goal, 4 tegengoals.quote:Op zondag 20 april 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dank je.
En je kunt moeilijk de keeper de schuld geven he, zijn zintuigen zijn een beetje van slag door het vuurwerk.
Ik zou ook geen bal meer tegenhouden als ik zulke kutsupporters "achter" me heb staan.quote:Op zondag 20 april 2014 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4 schoten op goal, 4 tegengoals.
Dan ben je gewoon een teringslechte keeper.
en de boer dacht nog wel dat wanneer hij hem wat meer zou opstellen, vermeer wel mee zou kunnen naar het wk.quote:Op zondag 20 april 2014 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4 schoten op goal, 4 tegengoals.
Dan ben je gewoon een teringslechte keeper.
Vermeer is al 8 jaar een teringmongooltje. Hij snapt na 20 jaar keepen nog steeds niet dat je als keeper de bal moet vangen. Ik haat die kerel al jaren zo intens, dat ik op een gegeven moment Ajax niet meer keek. De slechtste keeper die ik ooit in Ajax 1 heb gezien.quote:Op zondag 20 april 2014 19:00 schreef perro. het volgende:
[..]
en de boer dacht nog wel dat wanneer hij hem wat meer zou opstellen, vermeer wel mee zou kunnen naar het wk.
doe maar niet.
Ach, in voorgaande wedstrijden moest hij ook meer vissen dan de gemiddelde sportvisser. Die kerel in incompetent.quote:Op zondag 20 april 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou ook geen bal meer tegenhouden als ik zulke kutsupporters "achter" me heb staan.
zo. wilde net al reageren maar werd afgeleid.quote:Op zondag 20 april 2014 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Kip kerrie is lekker man. Gewoon opeten en als je straks nog honger hebt alsnog pizza.
ghe, zolang volg ik hem niet, maar toen ie nog basis stond zag ik hem bijna iedere week, en ik vind hem gewoon niet zo goed als keeper.quote:Op zondag 20 april 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermeer is al 8 jaar een teringmongooltje. Hij snapt na 20 jaar keepen nog steeds niet dat je als keeper de bal moet vangen. Ik haat die kerel al jaren zo intens, dat ik op een gegeven moment Ajax niet meer keek. De slechtste keeper die ik ooit in Ajax 1 heb gezien.
Maar goed, lamzakken als van Rhijn en Bojan erger ik me ook groen en geel aan.
Groot gelijk hoor. Pizza is heerlijk. Gisteren nog gegeten.quote:Op zondag 20 april 2014 19:04 schreef perro. het volgende:
[..]
zo. wilde net al reageren maar werd afgeleid.
ja, is lekker anders maak ik het niet.maar gewoon geen zin in, en ik ken mezelf, weet nu al dat ik het toch niet ga opeten. dus hup in bakje en pizza bestellen. slecht maar ach. het is pasen. jezus zal zich erdoor niet omdraaien in zijn graf. sterker nog...
mij niet even bellen dan?quote:Op zondag 20 april 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor. Pizza is heerlijk. Gisteren nog gegeten.
Ik was niet thuis, maar bij een vriend van me.quote:Op zondag 20 april 2014 19:11 schreef perro. het volgende:
[..]
mij niet even bellen dan?zo wordt het nooit wat tussen ons natuurlijk!
Alweer.quote:Op zondag 20 april 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was niet thuis, maar bij een vriend van me.
too little too late.quote:Op zondag 20 april 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was niet thuis, maar bij een vriend van me.
Ja, gisteren. Waar ik dus vandaag van terug kwam met de trein.quote:
Oké, have fun.quote:Op zondag 20 april 2014 19:14 schreef perro. het volgende:
[..]
too little too late.
ik ga katje wel verschalken dan.
Ah gisterenquote:Op zondag 20 april 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, gisteren. Waar ik dus vandaag van terug kwam met de trein.
ja, bedankt voor niks heh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 april 2014 19:18 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, bedankt voor niks heh!Vanbinnen huil ik, maar dat laat ik niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Niet eens uitlachen?quote:Op zondag 20 april 2014 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanbinnen huil ik, maar dat laat ik niet zien.
ik snijd je even open, dan kijk ik ff.quote:Op zondag 20 april 2014 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanbinnen huil ik, maar dat laat ik niet zien.
Je mag me ook gewoon uit elkaar trekken.quote:Op zondag 20 april 2014 19:21 schreef perro. het volgende:
[..]
ik snijd je even open, dan kijk ik ff.
Gemeld aan Heppie.quote:Op zondag 20 april 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag me ook gewoon uit elkaar trekken.
geeft zo'n troep.quote:Op zondag 20 april 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow.quote:Op zondag 20 april 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij mag wel meedoen.quote:
Je bent Faxist of je bent het niet.quote:
Je zult geen spijt krijgen.quote:
Roep je nog even 'Jeej Zwolle!' als je op het Leidseplein bent?quote:
Ik ben onderdanig, niet onschuldig.quote:Op zondag 20 april 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je lijkt zo'n onschuldig lief meisje he
quote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Roep je nog even 'Jeej Zwolle!' als je op het Leidseplein bent?
Nice.quote:
quote:
Eigenlijk moet ik nog even een tshirt en een petje kopen om het compleet te makenquote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je mijn dominante wederhelft, Fasje?quote:
Van Feyenoord ligt waarschijnlijk nog iets gevoeliger, hoewel na deze blamage...quote:Op zondag 20 april 2014 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nog even een tshirt en een petje kopen om het compleet te maken
Vergeet het clublied niet luidkeels te zingen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
Eigenlijk moet ik nog even een tshirt en een petje kopen om het compleet te maken
doen doen doenquote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op film bitte.quote:
afquote:Op zondag 20 april 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je mijn dominante wederhelft, Fasje?
Ik denk dat ze hier toch iets minder blij mee zijnquote:Op zondag 20 april 2014 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van Feyenoord ligt waarschijnlijk nog iets gevoeliger, hoewel na deze blamage...
touchéquote:Op zondag 20 april 2014 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onderdanig? Je mond is anders groot genoeg hier
In mijn fantasieën wel, ja.quote:Op zondag 20 april 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je mijn dominante wederhelft, Fasje?
Hebben we vandaag niet al genoeg gesproken over mensen die zich op internet compleet anders voordoen dan ze zijn?quote:Op zondag 20 april 2014 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
Klopt, maar dat is een ander gebied.quote:Op zondag 20 april 2014 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die ken ik nietquote:Op zondag 20 april 2014 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet het clublied niet luidkeels te zingen.
98,6% in mijn ervaring.quote:Op zondag 20 april 2014 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben we vandaag niet al genoeg gesproken over mensen die zich op internet compleet anders voordoen dan ze zijn?
quote:Op zondag 20 april 2014 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben we vandaag niet al genoeg gesproken over mensen die zich op internet compleet anders voordoen dan ze zijn?
quote:
Dat verwacht ik ook ja, zag de stand er hier op teletekst voorbij komenquote:Op zondag 20 april 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hier toch iets minder blij mee zijn
quote:
Compleet anders lijkt me niet.quote:
Ah oke. Ik zit net in de trein van Amersfoort naar Amsterdam, zo goed als bij Hilversum nuquote:Op zondag 20 april 2014 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup. Nu bij purmereutel dus net aan kwartier onderweg
oepsquote:
Ik had geld in moeten zetten.quote:
jij ben rl niet andersquote:
Dat ten eerste. Maar voor al het plebs dat het wel leuk vindt...quote:
nee, tuurlijk niet. maar ik heb er genoeg gemeet, al voordat ik op fok kwam lang geleden, en verreweg de meesten zijn toch wel anders dan op internet. stiller, niet zo'n grote bek, verlegen, en wat al niet meer. en ik heb het vaak gehoord van anderen.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 20 april 2014 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oepsik heb een probleem als ajax gaat verliezen
De meeste vrouwen die ik gemeet heb zijn irl niet echt anders.quote:
Mensen mogen toch zelf weten of ze het leuk vinden?quote:Op zondag 20 april 2014 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ten eerste. Maar voor al het plebs dat het wel leuk vindt...
kom maar achter me staan.quote:Op zondag 20 april 2014 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ten eerste. Maar voor al het plebs dat het wel leuk vindt...
Hoezo?quote:Op zondag 20 april 2014 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben in het begin ook wel wat stiller.quote:Op zondag 20 april 2014 19:36 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, tuurlijk niet. maar ik heb er genoeg gemeet, al voordat ik op fok kwam lang geleden, en verreweg de meesten zijn toch wel anders dan op internet. stiller, niet zo'n grote bek, verlegen, en wat al niet meer. en ik heb het vaak gehoord van anderen.
en een paar waren compleet anders, maar dat zullen ze in het echte leven dan ook wel zijn. ze waren namelijk ook niet helemaal goed bij hun hoofd.
Absoluut, net zoals mensen toch ook zelf mogen weten of ze het niet leuk vinden.quote:Op zondag 20 april 2014 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen mogen toch zelf weten of ze het leuk vinden?
Ik kan alleen de eerste ontmoeting wat verlegen zijn. En het ligt ook een beetje aan de persoon die ik meet. Bij de één voel ik me sneller op mijn gemak dan bij de ander.quote:Op zondag 20 april 2014 19:36 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, tuurlijk niet. maar ik heb er genoeg gemeet, al voordat ik op fok kwam lang geleden, en verreweg de meesten zijn toch wel anders dan op internet. stiller, niet zo'n grote bek, verlegen, en wat al niet meer. en ik heb het vaak gehoord van anderen.
en een paar waren compleet anders, maar dat zullen ze in het echte leven dan ook wel zijn. ze waren namelijk ook niet helemaal goed bij hun hoofd.
Of dominant genoeg.quote:
Zelfs dat boeit me niks.quote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
Voetbal, who gives a shit.
WK en EK uitgezonderd.
ikquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
WK en EK uitgezonderd.
ik niet, ben zoals hier.quote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben in het begin ook wel wat stiller.
Totdat ik ze wat beter ken en er genoeg drank in zit.
Aangezien het met afstand de grootste sport ter wereld is, best veel mensen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
WK en EK uitgezonderd.
We gaan niet de hele rit stil zijn he?quote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan alleen de eerste ontmoeting wat verlegen zijn. En het ligt ook een beetje aan de persoon die ik meet. Bij de één voel ik me sneller op mijn gemak dan bij de ander.
Beste vriend is een amsterdammer en voor ajax. en ik heb hem uitgelachenquote:Op zondag 20 april 2014 19:36 schreef perro. het volgende:
[..]
kom maar achter me staan.
maar waarom? weddenschap oid?
Sterke analyse, mijn complimenten.quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien het met afstand de grootste sport ter wereld is, best veel mensen.
ditquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
WK en EK uitgezonderd.
Ook daar zijn genoeg andere meningen over.quote:
Ik heb er overheen gelezen. Wat is er?quote:
Fas ook.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze os af en toe een beetje rebels ja.
Slechts 1 argument.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sterke analyse, mijn complimenten.
nou, ik bedoel echt hele sc-topics vollullen enzo, en als je ze dan zag wisten ze echt niks te zeggen. ook niet na een paar uur, of zo. dat het echt opvalt bedoel ik.quote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan alleen de eerste ontmoeting wat verlegen zijn. En het ligt ook een beetje aan de persoon die ik meet. Bij de één voel ik me sneller op mijn gemak dan bij de ander.
We gaan het zien. Anders is er altijd nog muziek.quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan niet de hele rit stil zijn he?
zijn verlies.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beste vriend is een amsterdammer en voor ajax. en ik heb hem uitgelachenhard, hij zegt als ik blijf lachen en doe als of ik voor zwolle ben, en ajax gaat verliezen, hij een week niet meer tegen me praat
![]()
O, daar kan ik wel over meepraten ja.quote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef perro. het volgende:
[..]
nou, ik bedoel echt hele sc-topics vollullen enzo, en als je ze dan zag wisten ze echt niks te zeggen. ook niet na een paar uur, of zo. dat het echt opvalt bedoel ik.
Je vind het niet erg als ik meezing he?quote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
We gaan het zien. Anders is er altijd nog muziek.
niet echtquote:
Zo is 'ie in het echt ook, hoor ik net.quote:
ik heb daar een hekel aanquote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo is 'ie in het echt ook, hoor ik net.
Hij heeft een grote mond, maar ik denk echt niet dat hij je een week kan negeren.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beste vriend is een amsterdammer en voor ajax. en ik heb hem uitgelachenhard, hij zegt als ik blijf lachen en doe als of ik voor zwolle ben, en ajax gaat verliezen, hij een week niet meer tegen me praat
![]()
als je moet pissen zeker.quote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef artelligence het volgende:
Ik ben juist op Fok! verlegen. In real life hang ik mijn lul uit m'n broek als ik daar de kans voor krijg.
Doe er wat aan dan!quote:
Ik geloof niet dat hij ooit iemand hier gemeet heeft. Dawg de afzegger.quote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo is 'ie in het echt ook, hoor ik net.
Nee, dat doe ik zelf ook altijd.quote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je vind het niet erg als ik meezing he?
hij is een italiaan hequote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft een grote mond, maar ik denk echt niet dat hij je een week kan negeren.
PERRO KAPPEN MET SLIJMENquote:
Niemand kan jou negeren.quote:
Ik mis nog de bloeddoorlopen ogen nog. En nu ik er zo over nadenk, het zou de slagroom op de aardbei zijn als je tegelijkertijd ook zijn schedelpijn kapot slaat met een naaldhak ofzo.quote:
watquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef perro. het volgende:
[..]
nou echt! ik zou der morgen nog doppen als ik de kans had.
Ik weet niet hoe jij zingt, maar tot nu toe vond alleen Bogie mijn zang mooi.quote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dat geen geweldig duet gaat worden...
eensquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben op fok stierlijk vervelend. In het echt ook.
Ik weet weer genoeg.quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef Fascination het volgende:
Moeraskat, je bent de leukste vrouw ter wereld.
Ik vind het zelf best aardig klinkenquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij zingt, maar tot nu toe vond alleen Bogie mijn zang mooi.
man, rot toch eens een keer op met dat gehuil dat ik niet op jullie meets ben gekomen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij ooit iemand hier gemeet heeft. Dawg de afzegger.
Zijn er uberhaupt dingen die Bogie niet leuk vindt?quote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij zingt, maar tot nu toe vond alleen Bogie mijn zang mooi.
Kan iemand alsjeblieft even in m'n gezicht wapperen met een palmbladquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef Fascination het volgende:
Moeraskat, je bent de leukste vrouw ter wereld.
Ja, mijn afwezigheid.quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt dingen die Bogie niet leuk vindt?
Oef, heb ik het al 2 keer in een half jaar gezegd? Wat affreus van me.quote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef perro. het volgende:
[..]
man, rot toch eens een keer op met dat gehuil dat ik niet op jullie meets ben gekomen.
sowieso heb ik niet echt behoefte om jou te meeten, nofi.
Je gaat er zelfs al fout van schrijven.quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan iemand alsjeblieft even in m'n gezicht wapperen met een palmbladik word niet goed
* Moeraskat draaid op 1 voet een rondje en valt met de rug van hand tegen het voorhoofd achterover over de bankleuning.
Fas
Gelukkig ben ik bijna klaar met m'n document.quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan iemand alsjeblieft even in m'n gezicht wapperen met een palmbladik word niet goed
* Moeraskat draaid op 1 voet een rondje en valt met de rug van hand tegen het voorhoofd achterover over de bankleuning.
Fas
Ga iemand anders haten.quote:
Ik haat wie ik wilquote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga iemand anders haten.Je kent me niet eens.
Tering, wat staat daar?quote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
EInegùz eFzef `zeF Dat bedoel ik zeOFJzef jezf
waarom maak je je daar kennelijk zo druk om?quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, heb ik het al 2 keer in een half jaar gezegd? Wat affreus van me.
Waarom zei je dan meerdere keren dat je wilde komen maar kwam je gewoon niet opdagen?
Random letterquote:
Stommerd. Je weet niet half hoe geweldig ik ben.quote:
2 keer is dus iedere keer?quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef perro. het volgende:
[..]
waarom maak je je daar kennelijk zo druk om?
je komt er elke keer weer op terug, hoogst vermoeiend.
Herhalen zijn ze hier goed in jaquote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef perro. het volgende:
[..]
kap eens met stoken joh. Tis focking pasen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 keer is dus iedere keer?
Kennelijk zit het diep bij je.
Wil je ome kaneel er over vertellen?
Gaarne antwoord geven op de gestelde vraag, dan kan ik het opnemen in de volgende editie van de sex sc-nieuwsbrief. Alvast bedankt voor uw medewerking.quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef perro. het volgende:
[..]
sneer gespot.quote:
jij begint erover, niet ik.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 keer is dus iedere keer?
Kennelijk zit het diep bij je.
Wil je ome kaneel er over vertellen?
omdat mijn gezondheid in de weg zat.quote:Op zondag 20 april 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaarne antwoord geven op de gestelde vraag, dan kan ik het opnemen in de volgende editie van de sex sc-nieuwsbrief. Alvast bedankt voor uw medewerking.
Je vergeet om op de grond te stampenquote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Stommerd. Je weet niet half hoe geweldig ik ben.![]()
*kinderstemmetje* Ik ben leuwk.
Is het kennelijk al stoken als ik vraag waarom iemand meerdere keren aangeeft naar een meet te komen en iedere keer niet op komt dagen?quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kap eens met stoken joh. Tis focking pasen.
Kun je maar beter zondigen en zuigen toch? Anders is Jezus voor niks gestorven als ze toch niet zondigen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
kap eens met stoken joh. Tis focking pasen.
ik krijg nog 3 miljoen van neo-mullenquote:Op zondag 20 april 2014 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Print het uit, lijst het in en verkoop het voor 6388375173848 euro
Ow.quote:
Waarom krijg ik die nooit?quote:Op zondag 20 april 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaarne antwoord geven op de gestelde vraag, dan kan ik het opnemen in de volgende editie van de sex sc-nieuwsbrief. Alvast bedankt voor uw medewerking.
Have fun!quote:
En de status quo blijft gehandhaafdquote:Op zondag 20 april 2014 19:51 schreef perro. het volgende:
[..]
jij begint erover, niet ik.
maar goed. nu weet je in elk geval dat elke meet waar jij bent, ik niet zal zijn.
Is het nodig om dit openbaar te bespreken? DM??quote:Op zondag 20 april 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het kennelijk al stoken als ik vraag waarom iemand meerdere keren aangeeft naar een meet te komen en iedere keer niet op komt dagen?
Geen contributie betaald waarschijnlijk.quote:
Veel plezier lieve leaulaquote:
Nee, dat is kinderachtig.quote:
Hij is "vandaag" opgestaan, paashaas.quote:Op zondag 20 april 2014 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je maar beter zondigen en zuigen toch? Anders is Jezus voor niks gestorven als ze toch niet zondigen.
Kan dat in natura?quote:Op zondag 20 april 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen contributie betaald waarschijnlijk.
Dan hoor je niet bij de kliek.quote:
Ik ben druk aan het notulerenquote:Op zondag 20 april 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen contributie betaald waarschijnlijk.
Dan zou ik dat maar eens opeisen als ik jou wasquote:Op zondag 20 april 2014 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik krijg nog 3 miljoen van neo-mullen
Ja lieverd, nadat hij is gestorven voor onze zonden.quote:
Ja maar niet vandaag, schatje patatje. En ik mag best zuigen als ik wil, is zuigen een zonde?quote:Op zondag 20 april 2014 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja lieverd, nadat hij is gestorven voor onze zonden.
precies. ik mag je gewoon niet zo, vandaar. ik hou van status quo in dit geval.quote:Op zondag 20 april 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de status quo blijft gehandhaafd
Beste een coole user: Fotoboek van niemandquote:
Dat doodgaan stelde dus ook geen fuck voor.quote:Op zondag 20 april 2014 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf me altijd weer verbazen wat voor debiele discussies hier altijd weer voorbij komen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het nodig om dit openbaar te bespreken? DM??
Als je niet getrouwd bent met degene die je zuigt welquote:Op zondag 20 april 2014 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar niet vandaag, schatje patatje. En ik mag best zuigen als ik wil, is zuigen een zonde?
Dat hangt helemaal van de context af.quote:Op zondag 20 april 2014 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ja maar niet vandaag, schatje patatje. En ik mag best zuigen als ik wil, is zuigen een zonde?
True that.quote:Op zondag 20 april 2014 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik blijf me altijd weer verbazen wat voor debiele discussies hier altijd weer voorbij komen.
Dit vindt ik ervan:
ik heb nog nooi gezondigd dus ik doe niet mee aan die onzin.quote:Op zondag 20 april 2014 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
vind ik leukquote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom hier even alle Ajaxsupporters uitlachen.
HAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Stofzuigen?quote:
Omg, wat zei je?quote:
Het is net FOK!. Mensen die met veel drama afscheid nemen en zich drie dagen later weer melden.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb nog nooi gezondigd dus ik doe niet mee aan die onzin.
ik ook. onvolwassen figuren altijd. get a life.quote:Op zondag 20 april 2014 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik blijf me altijd weer verbazen wat voor debiele discussies hier altijd weer voorbij komen.
Dit vindt ik ervan:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net FOK!. Mensen die met veel drama afscheid nemen en zich drie dagen later weer melden.
* Moeraskat zuigt op eigen duimquote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je niet getrouwd bent met degene die je zuigt wel
schatje fietatje.quote:
Wel een zonde als je daarvoor hebt ingebroken bij de ex, waar je toevallig net een gebiedsverbod voor had lopen.quote:
Altijd zo, ja.quote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net FOK!. Mensen die met veel drama afscheid nemen en zich drie dagen later weer melden.
Hmmm, lastige.quote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat zuigt op eigen duim
ben ik nu in overtreding? meneer de dicipel.
Nee, daar gaat het niet om. Iemand noemde me laatst zo.quote:
Ik lach er altijd maar weer om. Helemaal aangezien dit soort dingen echt geen bal voorstelt met andere serieuze dingenquote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
True that.
Dit was ook niet nodig, het ging er niet eens over
Zo waar ditquote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
best lief tochquote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. Iemand noemde me laatst zo.Klapwaardig.
Hij heeft verdorie z'n huis gebouwd in de zone waar ik komen mag met mijn enkelband. Wat verwachtjequote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel een zonde als je daarvoor hebt ingebroken bij de ex, waar je toevallig net een gebiedsverbod voor had lopen.
quote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
Zelfs de mannen hier zijn dramaqueens, jeez.
Ik verwacht niks, ik geef enkel antwoord op je vraag wanneer stofzuigen als een zonde beschouwd kan worden.quote:Op zondag 20 april 2014 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
Hij heeft verdorie z'n huis gebouwd in de zone waar ik komen mag met mijn enkelband. Wat verwachtjenou?
Nee, verschrikkelijk.quote:
Nou, nou. Ik kan me daar niet in vinden.quote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
Zelfs de mannen hier zijn dramaqueens, jeez.
ja dat is niet slim hequote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, verschrikkelijk.Maar ik had niet moeten zeggen dat ik het niks vind, want daardoor is het blijven hangen.
ik herken mezelf daar ook niet inquote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, nou. Ik kan me daar niet in vinden.
Maar jij en ik zijn samen met twi de echte mannen van deze reeks.quote:
Kutzooi ... Sterkte man.quote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
Maar om toch in de sfeer te blijven; Net te horen gekregen dat m'n oma haar ziekte (kanker) zat is en dinsdag met sedatie wil beginnen. En dus waarschijnlijk er volgende week niet meer is.
Maar vertel, hoe was jullie pasen?
wat doe je hier nog?quote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
Maar om toch in de sfeer te blijven; Net te horen gekregen dat m'n oma haar ziekte (kanker) zat is en dinsdag met sedatie wil beginnen. En dus waarschijnlijk er volgende week niet meer is.
Tot over drie dagen!quote:
Heel naar toontje dit.quote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
I'm not a smart woman.quote:
Wij zijn toch niet zo verbitterd als Twi?quote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij en ik zijn samen met twi de echte mannen van deze reeks.
Rot periodequote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
Ik niet, omdat ik een hele focking vienetta heb opgevretenquote:
Waarom niet?quote:
Sterkte man, is alles wat ik er over kan zeggen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
quote:
vreetzakquote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik niet, omdat ik een hele focking vienetta heb opgevreten
Verbitterd is niet hetzelfde als cynisch.quote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zijn toch niet zo verbitterd als Twi?
wie zei datquote:Op zondag 20 april 2014 20:03 schreef perro. het volgende:
[..]
heb ik jou ook niet eens gevraagd of je je persoonlijke sneren achterwege kon laten?
en ja, als mensen zeggen dat mijn nierpatient zijn een fantasie is, word ik kwaad. dat lijkt me mijn goed recht.
truequote:Op zondag 20 april 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verbitterd is niet hetzelfde als cynisch.
Wie heeft dat gezegd dan?quote:Op zondag 20 april 2014 20:03 schreef perro. het volgende:
[..]
heb ik jou ook niet eens gevraagd of je je persoonlijke sneren achterwege kon laten?
en ja, als mensen zeggen dat mijn nierpatient zijn een fantasie is, word ik kwaad. dat lijkt me mijn goed recht.
Nee, en dat zou stom zijn, want ik heb hem al opquote:Op zondag 20 april 2014 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet mag?
Boh, het is dat ik geen vriezer heb, anders zou ik er iedere week een halen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik niet, omdat ik een hele focking vienetta heb opgevreten
Noem je me nu stom?quote:Op zondag 20 april 2014 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, en dat zou stom zijn, want ik heb hem al op
Ik snap het wel, is al moeilijk zat voor haarzelf aangezien het er aan zat te komen. Opa heeft het er vooral moeilijk mee omdat ze het nu ook echt zat is.quote:
Nee, ik zei "dat zou stom zijn" niet. Dan ben jij stom.quote:
Amen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:06 schreef perro. het volgende:
wie en wat en hoe doet er niet toe. en waarom ik toen ging ook niet.
hou gewoon op met die zielige sneren. jij ook air, als vent van bijna 40. grow up.
Dan is het goedquote:Op zondag 20 april 2014 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik zei "dat zou stom zijn" niet. Dan ben jij stom.
Wel extreem lullig in ieder geval.quote:Op zondag 20 april 2014 20:06 schreef perro. het volgende:
hou gewoon op met die zielige sneren. jij ook air, als vent van bijna 40. grow up.
Oh la la?quote:Op zondag 20 april 2014 20:05 schreef Royco1 het volgende:
Feer, ben jij al bij de nieuwe ijssalon in Druten geweest?
Ik ook van jou. Fijne avond!quote:Op zondag 20 april 2014 20:06 schreef perro. het volgende:
lief is my middle namequote:Op zondag 20 april 2014 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
Vanaf het volgende deel doen we allemaal weer lief, horen jullie het kinders?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |