Dat scheelt denk ik ook enorm.quote:Op zondag 20 april 2014 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En onderschat de invloed van internet niet.
Waar je vroeger voor je informatie afhankelijk was van (kritiekloze) wielerjournalisten is nu informatie over dopinggebruik, dubieuze doktoren en ongeloofwaardige klimtijden voor iedereen die ze wil zien beschikbaar.
2 sleutelbenen, schouderblad en 4 ribben gebroken. Dat valt iets minder mee.quote:
Auquote:Op maandag 21 april 2014 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
2 sleutelbenen, schouderblad en 4 ribben gebroken. Dat valt iets minder mee.
Dat valt inderdaad dus niet mee.quote:Op maandag 21 april 2014 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uitwijkmarge met dat muurtje is natuurlijk ook vrijwel 0quote:
Snap niet dat de mensen die telkens bij elke prestatie over doping praten zelf nog kijken. Lijkt me niet leuk als je zo de koers moet volgen? Natuurlijk, ik durf zelf voor geen enkele renner meer mijn hand in het vuur te steken, maar een beetje meer waardering voor de prestaties zou mooi zijn. Het blijft immers een prachtige sport om te volgen (en om over te schrijven).quote:Op maandag 21 april 2014 11:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Precies. Sinds pakweg een jaar of 2 is sfeer helemaal omgeslagen. Elke sterke demarrage of enigszins verrassende prestatie wordt bijna meteen aan doping toegeschreven. Dat er gisteren aan de voet van de laatste keer Cauberg nog zo'n 60 man bij elkaar zitten, zou je ook kunnen uitleggen als nivellering ten gevolge van minder dopinggebruik. Maar zo wordt nauwelijks meer geredeneerd. Alles wordt zo uitgelegd dat het wel door doping moet komen.
Natuurlijk, ik ben ook niet compleet naïef, maar zoals er hier nu naar veel wielerkoersen wordt gekeken gaat me veel te ver. Genieten is er weinig meer bij zo.
Een van die laatste bochten naar rechts is echt belachelijk steil naar beneden. En die draait ook nog eens ver door. Daar moet je altijd vol in de remmen. Die t-splitsing onderaan kom je inderdaad dan ook met enorm hoge snelheid op af gereden. Geen fijne afdaling...quote:Op maandag 21 april 2014 22:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Uitwijkmarge met dat muurtje is natuurlijk ook vrijwel 0
http://goo.gl/maps/YXDLQ
Weinig afdalingen in Zuid Limburg zijn zo gevaarlijk als deze kant van de Gulpenerberg.
Zolang de finish op de plek blijft waar deze nu is (dus op of rondom de Cauberg) krijg je ieder jaar hetzelfde scenario: groep voorruit, in de laatste omloop terugpakken en onder aan de laatste klim van de cauberg zorgen dat je er nog bij zit. De renner met de explosievste benen na 249 km wint! Dat gaat nu al zo'een jaartje of 6 / 7 zo. Ik vrees dat er op dit parcours voor de nederlanders geen eer is weggelegd.quote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef DeeBee het volgende:
En haha, recordtijden van Gilbert op de Cauberg, Jelle Vanendert die ineens weer de berggeit van weleer is, waar zitten we naar te kijken jongens... Wat een seizoen is dit tot nu toe.
Dat wordt straks alleen maar erger met de invoering van de divisies.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:39 schreef Chiappucci het volgende:
Met het belang van die World Tour-punten nemen steeds meer renners en ploegen genoegen met een ereplaats. Liever dat, dan het risico te lopen op niks door een lange aanval....
Berekend rijden noemen we dat dan maar, je hoort de nederlanders in de week voorafgaande aan de Amstel zeggen dat ze al tevreden zijn met een plek in de top 10.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:39 schreef Chiappucci het volgende:
Met het belang van die World Tour-punten nemen steeds meer renners en ploegen genoegen met een ereplaats. Liever dat, dan het risico te lopen op niks door een lange aanval....
en we hebben beeld. Lijkt op beeld nog harder te gaan dan in real life Zwaargewonde Belgische wielrenner verlaat AZM http://www.l1.nl/sport/25(...)elrenner-verlaat-azmquote:
Kutquote:Op maandag 21 april 2014 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Teringquote:Op woensdag 23 april 2014 22:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
en we hebben beeld. Lijkt op beeld nog harder te gaan dan in real life Zwaargewonde Belgische wielrenner verlaat AZM http://www.l1.nl/sport/25(...)elrenner-verlaat-azm
Wel echt een classic valpartij, met stoepje meepakkenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TeringWat voor snelheid is dat ongeveer?
Stond naast me een gast die niet wilde dat we foto's makenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel echt een classic valpartij, met stoepje meepakkenEn die idioten maar filmen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |