quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het 1e deel van mijn foto's.
Meer volgt.Lijkt alsof je een leuk dagje hebt gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hoeveelheid mensen aan de kant van de weg die door een camera/telefoon/ipad staan te kijken is wel absurd zeg.
edit: vooral op de foto op weg naar het drielandenpunt.. man man man.In the coolest little capital of the world
Hoe moeten mensen volgens jou naar de koers kijken?quote:Op zondag 20 april 2014 20:34 schreef Chiappucci het volgende:
Nou, het was inderdaad niet de boeiendste Amstel Gold Race uit de historie, maar dit topic was nog 10x zo kut vandaag. Man man man. Eerst is er continu gezeik dat het saai is, gebeurt niks, renners zijn laf etc. En als er dan eindelijk wel wat gebeurt op het laatst gaat het alleen maar over doping dit, doping dat. Het cynisme druipt er vanaf.
Ik vond het vaak leuk om na de koers het betreffende topic nog even door te bladeren, maar die lol is er nu grotendeels wel vanaf.
Het wordt er niet beter op inderdaad de laatste tijdquote:Op zondag 20 april 2014 20:34 schreef Chiappucci het volgende:
Nou, het was inderdaad niet de boeiendste Amstel Gold Race uit de historie, maar dit topic was nog 10x zo kut vandaag. Man man man. Eerst is er continu gezeik dat het saai is, gebeurt niks, renners zijn laf etc. En als er dan eindelijk wel wat gebeurt op het laatst gaat het alleen maar over doping dit, doping dat. Het cynisme druipt er vanaf.
Ik vond het vaak leuk om na de koers het betreffende topic nog even door te bladeren, maar die lol is er nu grotendeels wel vanaf.
Grotendeels mee eens, maar aan de andere kant moest ik ook wel een beetje lachen toen ik Vanendert op zag komen stomen. Maar ik vind wel dat er weer veel te snel naar het d-woord gegrepen wordt. Ja, Gilbert reed een nieuwe recordtijd, maar er stond rugwind en de koers was niet zwaar geweest aangezien er nog zoveel renners bijeen waren.quote:Op zondag 20 april 2014 20:34 schreef Chiappucci het volgende:
Het is vooral uitnodigend voor nieuwe users. Je komt hier even meekijken en verzuipt meteen in de sloten gal die komen voorbij gestroomd.quote:Op zondag 20 april 2014 20:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het wordt er niet beter op inderdaad de laatste tijd. Of erg kinderachtig of compleet zuur.
Ook dat inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 20:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is vooral uitnodigend voor nieuwe users. Je komt hier even meekijken en verzuipt meteen in de sloten gal die komen voorbij gestroomd.
Gilbert had felle meewind vandaag. Zal er ook wel iets mee te maken hebben.quote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef DeeBee het volgende:
En haha, recordtijden van Gilbert op de Cauberg, Jelle Vanendert die ineens weer de berggeit van weleer is, waar zitten we naar te kijken jongens... Wat een seizoen is dit tot nu toe.
vind het de leukste koers om te volgen (ken alle binnendoor weggetjes) publieke belangstelling vond ik zelf minder dan afgelopen jaar. Had ik vooraf niet gedacht. Mart valt wel in herhaling. Heb stukken doorgespoeld. Maar heb hem al 2x cakewalk horen zeggen, en (naam renner) met zijn waggelgangquote:Op zondag 20 april 2014 20:33 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Lijkt alsof je een leuk dagje hebt gehad
De hoeveelheid mensen aan de kant van de weg die door een camera/telefoon/ipad staan te kijken is wel absurd zeg.
edit: vooral op de foto op weg naar het drielandenpunt.. man man man.
Ik vind het niet zo vreemd dat men massaal zijn verbazing over vooral één individu uit heft gesproken. Dat lijkt mij ook geen probleem want zie de afgelopen twintig jaar. Wel zijn een aantal gebruikers in al hun postings negatief aanwezig, dat heeft wel invloed op een topic of reeks en die lui hebben wel invloed op nieuwelingenquote:Op zondag 20 april 2014 21:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad.
Als mensen zich alleen maar ergeren dan ga je toch wat anders doen dan naar de koers kijken?
Touché.quote:Op zondag 20 april 2014 20:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Exact hetzelfde als de voorbije 20 seizoenen?
De Gewiss-demonstratie lag er niet dik bovenop? De Armstrongtrein die samen met Ullrich de beste 10 klimmers in de Tour waren? Pantani die bergop moest remmen om niet uit de bocht te vliegen? Indurain die de 2e in een tijdrit op 3 minuten zet? Vage figuren als Ugrumov en Jaskula die plots bergen opvliegen? C-renner Mauro Gianetti die plots alles in de vernieling rijdt? Leuke ereplaatsrenner Stephen Roche die 1 jaar alles wint en dan terug naar zijn subtop verdwijnt? Laatbloeiers als Riis en Rominger? Kameraad Ricco?quote:Op zondag 20 april 2014 21:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Alleen word je tegenwoordig wel op het belachelijke af bedonderd, het ligt er in sommige gevallen nu zo dik bovenop dat het echt kermiskoersen worden allemaal... De vergelijking met showworstelen is al vaker voorbij gekomen, maar helaas treffender dan ooit.
We weten nu gewoon meer dan vroeger, toch? We zijn ondertussen al meerdere keren bedonderd. Na een tijd begint het door te dringen. Een mens moet zich eerst acht keer aan een steen stoten.quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Tommeke het volgende:
Klopt. Het grote verschil is dat men tegenwoordig een stuk minder naïef is.
En onderschat de invloed van internet niet.quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We weten nu gewoon meer dan vroeger, toch? We zijn ondertussen al meerdere keren bedonderd. Na een tijd begint het door te dringen. Een mens moet zich eerst acht keer aan een steen stoten.
Overigens hebben we nu ook veel meer cijfers bij de hand, enzo. Tien minuten na de finish krijg je al te horen dat er een recordtijd is. Helpt ook mee. Daar lette men vroeger veel minder op, heb ik het gevoel.
zelf heb ik er vandaag van genoten op de bemelerberg, lekker groot scherm om de koers te volgenquote:Op zondag 20 april 2014 22:53 schreef Ericr het volgende:
Zolang je het allemaal niet al te serieus blijft het gewoon goede entertainment. Beetje cynisme kan geen kwaad. Degenen die echt verzuurd zijn zullen echt niet uit een soort van zelfkwelling iedere keer uren gaan kijken naar een koers die toch gewonnen gaat worden door de beste dopeur.
Dit. En zolang er bergop lekker aangevallen wordt, al dan niet volgespoten met allerlei meuk, zit ik wel met plezier te kijkenquote:Op zondag 20 april 2014 22:53 schreef Ericr het volgende:
Zolang je het allemaal niet al te serieus blijft het gewoon goede entertainment. Beetje cynisme kan geen kwaad. Degenen die echt verzuurd zijn zullen echt niet uit een soort van zelfkwelling iedere keer uren gaan kijken naar een koers die toch gewonnen gaat worden door de beste dopeur.
Zelfde hier, je kan er toch weinig aan veranderen. Zelfs de malloten die full retard gaan stoor ik me niet eens meer aan. Kan best mooie strijd opleveren, ook al was vandaag dan wel weer een anticlimax. Maar waarschijnlijk te weinig echte retards aan de start.quote:Op zondag 20 april 2014 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit. En zolang er bergop lekker aangevallen wordt, al dan niet volgespoten met allerlei meuk, zit ik wel met plezier te kijken
Dat ik me eraan stoor dat er doping gebruikt wordt is al lang verleden tijd, behalve de enkele gevallen waar het er wat mij betreft gewoon te dik bovenop ligt.
Dat is wel een vreemd criterium. Wat is 'er te dik bovenop liggen'?quote:Op zondag 20 april 2014 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit. En zolang er bergop lekker aangevallen wordt, al dan niet volgespoten met allerlei meuk, zit ik wel met plezier te kijken
Dat ik me eraan stoor dat er doping gebruikt wordt is al lang verleden tijd, behalve de enkele gevallen waar het er wat mij betreft gewoon te dik bovenop ligt.
Nou ja, ik snap dat ik mijzelf een beetje tegenspreek wellichtquote:Op zondag 20 april 2014 23:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is wel een vreemd criterium. Wat is 'er te dik bovenop liggen'?
Froome die uit het niets de beste ronderenner ter wereld wordt? Contador die rijdt alsof het 2007 is? Gilbert die na twee jaar onzichtbaarheid een recordtijd opde Cauberg neerzet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |