Niet nodig, je mag hem wel gebruiken.quote:Op maandag 21 april 2014 16:29 schreef hboboy het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch ook een grafische rekenmachine nodig? Of hoeft dat niet.
Het geeft ook wel een raar beeld als je een clubjes studenten in pak laat opdraven voor een paar lezingen van mensen in spijkerbroekenquote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bezorgd waren om het verder vlekkeloze imago van de MER studenten binnen het bedrijfsleven. Je wilt niet dat een jongen met zijn nike air maxes en zijn Nickelson jas dat zorgvuldig opgebouwde imago ten grabbel gooit.
Bedankt, ik heb in tijden niet zo hard gelachen om fok. Wat vind jij dan van alle bijzonder capabele docenten als bijvoorbeeld van den velde?quote:Op maandag 21 april 2014 16:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar dat was de reden?![]()
Dat is ook nog wel een overweging hboboy. Het is wel de bedoeling dat je een bepaalde zakelijke en leergierige houding aanneemt. De controle van de hogeschool is groot, omdat ze geen modderfiguur willen slaan bij de vele multinationals waar de hogeschool een goede verstandhouding mee heeft
Dan noem je er ook eenquote:Op maandag 21 april 2014 16:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb in tijden niet zo hard gelachen om fok. Wat vind jij dan van alle bijzonder capabele docenten als bijvoorbeeld van den velde?
Ik vind het bij nader inzien ongepast publiekelijk docenten af te vallen. Daarnaast kan ik amper iets negatiefs zeggen over desbetreffende docente. Mijn kennis op managementgebied/ managementstijlen is erg vergroot door de zowel praktische als theoretische informatie uit de colleges. Het is jammer dan figuren zoals jij de sfeer voor de rest verziekenquote:Op maandag 21 april 2014 16:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb in tijden niet zo hard gelachen om fok. Wat vind jij dan van alle bijzonder capabele docenten als bijvoorbeeld van den velde?
Ja, nu weet ik zeker dat je een trol bentquote:Op maandag 21 april 2014 16:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het bij nader inzien ongepast publiekelijk docenten af te vallen. Daarnaast kan ik amper iets negatiefs zeggen over desbetreffende docente. Mijn kennis op managementgebied/ managementstijlen is erg vergroot door de zowel praktische als theoretische informatie uit de colleges. Het is jammer dan figuren zoals jij de sfeer voor de rest verzieken
Met een HBO-recht of HBO-MER-papiertje zitten ze in het buitenland echt niet op je te wachten.quote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef hboboy het volgende:
[..]
In Nederland verdien je helaas niet zoveel. Dus ja vindt je het gek. Zelfs Nederlanders emigreren naar het buitenland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |