Luister naar deze man, ik heb dezelfde ervaringenquote:Op maandag 21 april 2014 16:05 schreef hboboy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de uni wil gaan doen? Ik ga echt geen boeken uit mijn hoofd leren van 3000 blz. Ik wil gewoon mijn diploma in vier jaar halen op het hbo en dan emigreren.
Ik twijfel gewoon tussen hbo rechten en MER?
quote:Op maandag 21 april 2014 16:04 schreef Ryon het volgende:
MER
Eerstejaars krijgen al contracten aangeboden wanneer ze net in de collegebanken zitten. Recruiters staan de hele dag voor de HES te werven. Als je stage moet gaan lopen kan je rekenen op een flink bedrag aan tekengeld, sterker nog, alleen al ingaan op een uitnodiging voor een gesprek levert al een mooi bedrag op. Ik zou het wel weten als ik moest kiezen.
Dat is jouw meningquote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ah, dus even lekker op de kosten van de belastingbetaler studeren en zodra jij hebt wat je hebt, vertrek je meteen? Flikker dan lekker meteen op met zo'n instelling
Yreal werkt niet bij de AH. Ik zou geen MER doenquote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef hboboy het volgende:
[..]
Nee sommige blijven je altijd bij werk je nog steeds bij de AH?
Ah, het makkelijkst te behalen diploma dus. De Pabo.quote:Op maandag 21 april 2014 16:07 schreef hboboy het volgende:
[..]
Geen 60 studiepunten is vaak exit ik wil safe zijn
Inderdaad. Gewoon de MER doen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:03 schreef Mansjester het volgende:
Hier over twijfelen![]()
Sowieso MER, kan je alles mee![]()
Ik hoef meestal niet eens op gesprek te komen als ik solliciteer. Als werkgevers mijn CV ( en specifiek de MER ) zien is de job al binnen.
Gewoon management, bedrijfseconomie, rechten ( verschillende soorten: privaat, belasting etc), accountancy, marketing, logistiek, P&O. Alles kan je ermee.
Vooral de HES bij de Arena is aan te raden. Als je verder vragen hebt kan je altijd mij of Flips een DM sturen
Ik weet dat je Rechten doet aan de universiteit en dat je behoorlijk goede punten binnensleept itt andere studenten.quote:Op maandag 21 april 2014 16:04 schreef Ryon het volgende:
MER
Eerstejaars krijgen al contracten aangeboden wanneer ze net in de collegebanken zitten. Recruiters staan de hele dag voor de HES te werven. Als je stage moet gaan lopen kan je rekenen op een flink bedrag aan tekengeld, sterker nog, alleen al ingaan op een uitnodiging voor een gesprek levert al een mooi bedrag op. Ik zou het wel weten als ik moest kiezen.
Ryon doet helemaal geen rechten joh.quote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef hboboy het volgende:
[..]
Ik weet dat je Rechten doet aan de universiteit en dat je behoorlijk goede punten binnensleept itt andere studenten.
Als je nu nog niet om bent hboboy....quote:Op maandag 21 april 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon de MER doen.Pretstudie en je krijgt een goede basis rondom economie
. Wat wil je als hbo student nog meer tegenwoordig? Je Nederlands verbeteren gaat ook zeker lukken. Tegenwoordig mag je namelijk max. 4 fouten per essay maken.
.
En wat voor vakken krijg je allemaal op de MER? Ik ben zo wanhopig ik moet voor 1 mei een keuze hebben gemaakt.quote:Op maandag 21 april 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon de MER doen.Pretstudie en je krijgt een goede basis rondom economie
. Wat wil je als hbo student nog meer tegenwoordig? Je Nederlands verbeteren gaat ook zeker lukken. Tegenwoordig mag je namelijk max. 4 fouten per essay maken.
.
Mensen die de BOW organiseren moeten overigens een pijnlijke dood sterven. Nsb-achtige matennaaiers zijn dat.quote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je nu nog niet om bent hboboy....
Naast dat het inhoudelijk een enorm goede studie is, zijn er dus ook nog zat leuke chicksToch ook een afweging lijkt me. Anders zijn de BOW-feesten ook alleen maar ruk
En anders heb je nog excellentie programma, mocht je wat meer willen doen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je nu nog niet om bent hboboy....
Naast dat het inhoudelijk een enorm goede studie is, zijn er dus ook nog zat leuke chicksToch ook een afweging lijkt me. Anders zijn de BOW-feesten ook alleen maar ruk
Dat is zo'n bagger...quote:Op maandag 21 april 2014 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En anders heb je nog excellentie programma, mocht je wat meer willen doen.
quote:Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mensen die de BOW organiseren moeten overigens een pijnlijke dood sterven. Nsb-achtige matennaaiers zijn dat.
Ik had bestuursrecht, belastigrecht, internationaal (business) recht, Nederlands, Engels, arbeidsrecht, statistiek (vrij eenvoudig) en algemene economie etc.quote:Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef hboboy het volgende:
[..]
En wat voor vakken krijg je allemaal op de MER.? Ik ben zo wanhopig ik moet voor 1 mei een keuze hebben gemaakt.
Ik heb geen wiskunde A gedaan op de havo is dat een probleem?quote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had bestuursrecht, belastigrecht, internationaal (business) recht, Nederlands, Engels, arbeidsrecht, statistiek (vrij eenvoudig) en algemene economie etc.
Al veranderen ze de vakken atm, dus zal het niet geheel kloppen. En ik ben veel vakken alweer vergeten.
Nope. Je zal misschien iets meer moeite hebben met statistiek, maar leraren zijn over het algemeen niet te beroerd om het veel uit te leggen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef hboboy het volgende:
[..]
Ik heb geen wiskunde A gedaan op de havo is dat een probleem?
Nee. Ik heb dat ook alleen gedaan. Het mooie is dat het een vrij toegankelijke studie is. Je leert echter in de (waarschijnlijk) vier jaar zoveel bij, dat je uiteindelijk meteen klaar bent voor een breed scala aan goede functies in het bedrijfsleven of overheidquote:Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef hboboy het volgende:
[..]
Ik heb geen wiskunde A gedaan op de havo is dat een probleem?
Kom op, je gaat je medestudenten toch geen punten afnemen omdat ze geen goede schoenen aan hebben, doe normaal zeg.quote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Namen en rugnummers! Best relaxte mensen hoor. Niks mis met de BOW![]()
Wat is er fout gegaan dan? Mocht je de bedrijven niet bezoeken, omdat je niet goed gekleed was?
als je meteen vertrekt is het een feit dat je niets aan dit land hebt bijgedragen, behalve gebruik maken van de mogelijkheden hierquote:
In Nederland verdien je helaas niet zoveel. Dus ja vindt je het gek. Zelfs Nederlanders emigreren naar het buitenlandquote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
als je meteen vertrekt is het een feit dat je niets aan dit land hebt bijgedragen, behalve gebruik maken van de mogelijkheden hier
Maar dan heb je toch ook een grafische rekenmachine nodig? Of hoeft dat niet.quote:Op maandag 21 april 2014 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. Je zal misschien iets meer moeite hebben met statistiek, maar leraren zijn over het algemeen niet te beroerd om het veel uit te leggen.
Ik heb zelfs gehoord dat er een bijles klas is voor rekenen, en een jongen uit mijn destijds eerste jaar wist niet eens wat 6 x 7 was. Dat werd hem ook gewoon uitgelegd.(serieus)
Maar dat was de reden?quote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kom op, je gaat je medestudenten toch geen punten afnemen omdat ze geen goede schoenen aan hebben, doe normaal zeg.
Ik denk dat ze bezorgd waren om het verder vlekkeloze imago van de MER studenten binnen het bedrijfsleven. Je wilt niet dat een jongen met zijn nike air maxes en zijn Nickelson jas dat zorgvuldig opgebouwde imago ten grabbel gooit.quote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kom op, je gaat je medestudenten toch geen punten afnemen omdat ze geen goede schoenen aan hebben, doe normaal zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |