De wedstrijd kantelde weer bij zijn terugkomst, niet?quote:Op zondag 20 april 2014 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
Gelukkig niks ernstigs met TiMVP, toch weer de schrik.
Jazeker. Geen Dallas FG in de laatste 7 minuten.quote:Op zondag 20 april 2014 21:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
De wedstrijd kantelde weer bij zijn terugkomst, niet?
Al waren die twee TO's met die steal van Parker wel een zichtbare ommekeer. Versnelinkje hoger van SA..quote:Op zondag 20 april 2014 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jazeker. Geen Dallas FG in de laatste 7 minuten.
Hij is terug nu, maar loopt allesbehalve soepel. Drama voor spanning van deze series als Jefferson niet top is.quote:
Spanning in de series? Miami-Charlotte. Ook met een fitte Al Jesserfon wordt dit 4-0.quote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Hij is terug nu, maar loopt allesbehalve soepel. Drama voor spanning van deze series als Jefferson niet top is.
Voor zover daar sprake van was idd, spanning.quote:Op zondag 20 april 2014 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Spanning in de series? Miami-Charlotte. Ook met een fitte Al Jesserfon wordt dit 4-0.
Ja ik ook, Moet toch maar even kijken of ik ergens van hun series een game live kan kijken, is helaas alleen altijd laat doordeweeksquote:Op maandag 21 april 2014 09:33 schreef pfaf het volgende:
Fuck wat had ik de match in Houston graag gezien..
Trailblazers hebben het bijna zonder bank gedaan? Houvast voor de komende wedstrijden...
Ja en dat terwijl Wall en Beal hun shooting stroke niet hadden. Noah had totaal geen vat op Nenê en hun offense was weer eens ouderwets bagger. Toen Gortat eindelijk begon te rebounden hadden de Bulls helemaal niks meer om op terug te vallen.quote:Op maandag 21 april 2014 03:44 schreef Cavaliers het volgende:
Wiz stealen game 1 in Chicago, toch wel verrassend.
quote:Op maandag 21 april 2014 03:44 schreef Cavaliers het volgende:
Wiz stealen game 1 in Chicago, toch wel verrassend.
Nachtje doorgehaald?quote:
quote:
Werd er weer even aan herinnerd hoe leuk PO basketball is, zelfs als je ploegje niet meedoet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |