Met jou wil ik wel discussieren. Duke hoeft geen antwoord meer te verwachten.quote:Op maandag 21 april 2014 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Na jouw gelul hierboven vraag ik me eigenlijk wat je hier nog doet. Je wilt toch helemaal geen discussie? Je wilt dat gelijkgestemden je gelijk geven.
Nee, het is allemaal lekker open, eerlijk en transparant, wat er daar in Brussel en Straatsburg bekokstoofd wordt.quote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
Ach natuurlijk, het zijt allemaal een complot en achterkamertjespolitiek.
Is het niet. En er valt een hoop aan te merken op de EU. Maar dat geldt eigenlijk voor elke vorm van regering. Zet mensen bij elkaar in een college van b en w en een gemeenteraad en er worden fouten gemaakt en vuil spel gespeeld. Daarom is het ook zaak dat overheidslagen goed in de gaten worden gehouden door kritische burgers en de media (koop dus vooral weer kranten).quote:Op maandag 21 april 2014 16:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal lekker open, eerlijk en transparant, wat er daar in Brussel en Straatsburg bekokstoofd wordt.
Precies daarom stem ik straks Artikel50. Niet om er meteen uit te stappen. Maar wel om de druk op te voeren en duidelijk te maken dat "eruit stappen" weldegelijk een hele reële optie is.quote:Op maandag 21 april 2014 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is het niet. En er valt een hoop aan te merken op de EU. Maar dat geldt eigenlijk voor elke vorm van regering. Zet mensen bij elkaar in een college van b en w en een gemeenteraad en er worden fouten gemaakt en vuil spel gespeeld. Daarom is het ook zaal dat overheidslagen goed in de gaten worden gehouden.
In dat opzicht is de opkomst van eurosceptische partijen een welkome.
Houd de EU goed in de gaten maar gooi de baby aub niet met het badwater weg. Dat zou, in mijn optiek, eeuwig zonde zijn.
Het EP kan zichzelf niet opheffen. Je hebt niet zoveel aan boe-roepers in het parlement.quote:Op maandag 21 april 2014 16:31 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Precies daarom stem ik straks Artikel50. Niet om er meteen uit te stappen. Maar wel om de druk op te voeren en duidelijk te maken dat "eruit stappen" weldegelijk een hele reële optie is.
Kijk, daar gaan we weer. Jij bent vast een links-liberaal, kan haast niet missen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het EP kan zichzelf niet opheffen. Je hebt niet zoveel aan boe-roepers in het parlement.
Als het aan jou ligt niet nee, dat geloof ik best. Gelukkig ligt het niet alleen aan jou.quote:Daar komt bij dat het vrijwel is uitgespoten dat Artikel50 een zetel haalt.
Ik snap het wel ja, stem gewoon wat kneusjes het EP in en Europa wordt vanzelf verkloot.quote:
Ik ben tegenwoordig vooral rechts, maar ik zie niet waarom dat relevant is.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Kijk, daar gaan we weer. Jij bent vast een links-liberaal, kan haast niet missen.
"We kunnen niet meer uit de euro en terug naar de gulden." en "Het EP kan zichzelf niet opheffen." zijn ongeveer net zulke grote links-liberale leugens als "We kunnen Marokkanen niet terugsturen naar Marokko.". Het kan allemaal, het is enkel en alleen een kwestie van willen. En die wil ontstaat vanzelf wanneer de juiste hoeveelheid druk wordt uitgeoefend.
Punt is vooral dat een partij als de CU al met pijn en moeite een zetel haalt. Dan wordt het voor zo'n club als Artikel50 nog vele malen moeilijker.quote:Als het aan jou ligt niet nee, dat geloof ik best. Gelukkig ligt het niet alleen aan jou.
Ach, die kneusjes vechten elkaar op een gegeven moment toch de tent uit door hun grote ego's dus daar maak ik me niet zo'n zorgen omquote:Op maandag 21 april 2014 16:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ik snap het wel ja, stem gewoon wat kneusjes het EP in en Europa wordt vanzelf verkloot.
Hm, juist ja.quote:
Denk eerder dat het de kant op zal gaan zoals in Nederland, waar de protestpartijen bij elkaar al meer dan een derde van de stemmen krijgen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, die kneusjes vechten elkaar op een gegeven moment toch de tent uit door hun grote ego's dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om
Meneer is nadat hij ladderzat in de auto zat uit die partij geschopt. Bij de PVV moet je er flink moeite voor doen om dat te bereiken.quote:Op maandag 21 april 2014 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Piet, je hebt gelijk. Waar 99.999 met fluwelen toetsaanslagen op moderator eriksd reageert, blijft hij maar oninhoudelijk lasteren en beledigen.
Totaal niet serieus te nemen dat soort lui.
En waar ze ook geen ene ruk voor elkaar krijgen omdat ze de verantwoordelijkheid niet aandurven en -kunnenquote:Op maandag 21 april 2014 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk eerder dat het de kant op zal gaan zoals in Nederland, waar de protestpartijen bij elkaar al meer dan een derde van de stemmen krijgen.
Totaal irrelevant geneuzel. We hebben het hier over de grote bestuurlijke problemen van de EU. Niet over rijden met een slok op.quote:Op maandag 21 april 2014 16:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meneer is nadat hij ladderzat in de auto zat uit die partij geschopt. Bij de PVV moet je er flink moeite voor doen om dat te bereiken.
Ik ben nog nooit met 1 glas alcohol op achter het stuur gestapt, laat staan dat ik uit een partij ben geflikkerd, dus wil je dit soort laster achterwegen latenquote:Op maandag 21 april 2014 16:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meneer is nadat hij ladderzat in de auto zat uit die partij geschopt. ..
Heeft de EU die referenda naast zich neergelegd of hebben de verantwoordelijke nationale overheden dat gedaan? Voor deze discussie immers een vrij essentieel verschil.quote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Er zijn zelfs referenda geweest die de EU naast zich neer heeft gelegd. Wat men wil doet er niet veel toe. De trein rijdt, en er is geen teken dat de trein gestopt kan worden.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 21 april 2014 17:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En waar ze ook geen ene ruk voor elkaar krijgen omdat ze de verantwoordelijkheid niet aandurven en -kunnen
Dit ging dan ook niet over jou Piet maar over die knakker van artikel50, mata had uit een post van mij over hem gequote...quote:Op maandag 21 april 2014 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit met 1 glas alcohol op achter het stuur gestapt, laat staan dat ik uit een partij ben geflikkerd, dus wil je dit soort laster achterwegen laten
Hij heeft het over Van der Stoep van Artikel 50.quote:Op maandag 21 april 2014 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit met 1 glas alcohol op achter het stuur gestapt, laat staan dat ik uit een partij ben geflikkerd, dus wil je dit soort laster achterwegen laten
Waarom denk je dat deze trol hier maar blijft hameren op Ferage maar zich in dit topic niet laat zien?quote:Op maandag 21 april 2014 17:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Totaal irrelevant geneuzel. We hebben het hier over de grote bestuurlijke problemen van de EU. Niet over rijden met een slok op.
Omdat het voor een groot deel mensen zijn die bang zijn voor dingen die ze niet begrijpen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:05 schreef 99.999 het volgende:
waarom is dat malle complotdenken overigens zo populair onder de aanhang van de populisten?
Een fiscale unie zie ik niet tot stand komen, daar is de tijdsgeest totaal niet naar.quote:Op maandag 21 april 2014 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor mij hoeft het niet te worden opgeheven, maar ik wil niet meer dan een vrijhandelszone, niet een steeds verder gaande en sluipende federalisatie.
dan moet je dat zeggen en niet zo quoten dat het lijkt dat je het over mij hebtquote:Op maandag 21 april 2014 17:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit ging dan ook niet over jou Piet maar over die knakker van artikel50, mata had uit een post van mij over hem gequote...
Hoe groot acht je de kans dat die artikel50 club daadwerkelijk een zetel weet te behalen?quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt niet nee, dat geloof ik best. Gelukkig ligt het niet alleen aan jou.
Door zo'n 25% van het stemvee sowieso nog wel.quote:Op maandag 21 april 2014 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wou beweren dat de PVV in Nederland nog serieus wordt genomen?
Zo'n 25% van de bevolking heeft ook een IQ onder de 90. Do your math.quote:Op maandag 21 april 2014 17:06 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Door zo'n 25% van het stemvee sowieso nog wel.
Ik persoonlijk snap niet hoe je een partij als D66 nog serieus kan nemen. Zo hebben we allemaal onze voorkeuren.
Ik acht die kans vrij groot. Maar wie ben ik. Wie ben jij. Wie zij wij.quote:Op maandag 21 april 2014 17:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat die artikel50 club daadwerkelijk een zetel weet te behalen?
En je verwacht dat een broekie zonder enige serieuze ervaring en met een reputatie die niet echt meehelpt de wereld compleet gaat veranderen?quote:Op maandag 21 april 2014 17:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Totaal irrelevant geneuzel. We hebben het hier over de grote bestuurlijke problemen van de EU. Niet over rijden met een slok op.
Klopt. Da's precies die 25% die op D66 stemt.quote:Op maandag 21 april 2014 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo'n 25% van de bevolking heeft ook een IQ onder de 90. Do your math.
Omdat ik sowieso weinig in NWS kom. En blijf je schelden?quote:Op maandag 21 april 2014 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat deze trol hier maar blijft hameren op Ferage maar zich in dit topic niet laat zien?
NWS / '2 miljard euro aan EU-subsidies verdween in zakken van Spaanse bedrij
Dat mag je denken, maar dat denk ik dus niet.quote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Klopt. Da's precies die 25% die op D66 stemt.
Is dat relevant? De PVV staat op, wat is het, 1/5 van de stemmen in de peilingenquote:Op maandag 21 april 2014 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wou beweren dat de PVV in Nederland nog serieus wordt genomen?
Of je moet zelf een beetje opletten wat je grote vriend matador aanhaalt...quote:Op maandag 21 april 2014 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dan moet je dat zeggen en niet zo quoten dat het lijkt dat je het over mij hebt
D66 staat inderdaad bekend om haar populariteit onder laagopgeleiden.quote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Klopt. Da's precies die 25% die op D66 stemt.
Ik reageerde op je:quote:Op maandag 21 april 2014 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat relevant? De PVV staat op, wat is het, 1/5 van de stemmen in de peilingen
Stemmen krijgen is wat anders dan invloed hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk eerder dat het de kant op zal gaan zoals in Nederland, waar de protestpartijen bij elkaar al meer dan een derde van de stemmen krijgen.
Hoe groot ongeveer? meer of minder dan 10%?quote:Op maandag 21 april 2014 17:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik acht die kans vrij groot. Maar wie ben ik. Wie ben jij. Wie zij wij.
Ik ben iemand met iets meer politieke kennis dan jij. En ik acht de kans niet groot dag Artikel50 een zetel haalt. En zelfs als dat gebeurt, dan is hij in z'n eentje in een parlement met honderden zetels.quote:Op maandag 21 april 2014 17:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik acht die kans vrij groot. Maar wie ben ik. Wie ben jij. Wie zij wij.
Ach, wat deze meneer straks ook wel of niet weet te bewerkstelligen, het zal altijd beter zijn voor mij dan datgene wat de gevestigde orde tot nu toe in Europa voor elkaar heeft gekregen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En je verwacht dat een broekie zonder enige serieuze ervaring en met een reputatie die niet echt meehelpt de wereld compleet gaat veranderen?
En nee Piet, ik heb het wederom niet over jou.
Kwestie van genoeg stemmen krijgen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Stemmen krijgen is wat anders dan invloed hebben.
Hoeveel heeft hij de afgelopen vijf jaar concreet voor elkaar gekregen? En waarom zou dat meer of beter gaan worden?quote:Op maandag 21 april 2014 17:12 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ach, wat deze meneer straks ook wel of niet weet te bewerkstelligen, het zal altijd beter zijn voor mij dan datgene wat de gevestigde orde tot nu toe in Europa voor elkaar heeft gekregen.
Al krijgt hij het maar voor elkaar een paar relletjes te starten rondom corrupte knoflookparlementariërs, dan ben ik al tevreden.
Mogen politici niet meer beschreven worden?quote:
Wat is dat nou weer voor een treurig "argument"?quote:Op maandag 21 april 2014 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben iemand met iets meer politieke kennis dan jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |