Waarom denk je dat deze trol hier maar blijft hameren op Ferage maar zich in dit topic niet laat zien?quote:Op maandag 21 april 2014 17:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Totaal irrelevant geneuzel. We hebben het hier over de grote bestuurlijke problemen van de EU. Niet over rijden met een slok op.
Omdat het voor een groot deel mensen zijn die bang zijn voor dingen die ze niet begrijpen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:05 schreef 99.999 het volgende:
waarom is dat malle complotdenken overigens zo populair onder de aanhang van de populisten?
Een fiscale unie zie ik niet tot stand komen, daar is de tijdsgeest totaal niet naar.quote:Op maandag 21 april 2014 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor mij hoeft het niet te worden opgeheven, maar ik wil niet meer dan een vrijhandelszone, niet een steeds verder gaande en sluipende federalisatie.
dan moet je dat zeggen en niet zo quoten dat het lijkt dat je het over mij hebtquote:Op maandag 21 april 2014 17:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit ging dan ook niet over jou Piet maar over die knakker van artikel50, mata had uit een post van mij over hem gequote...
Hoe groot acht je de kans dat die artikel50 club daadwerkelijk een zetel weet te behalen?quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt niet nee, dat geloof ik best. Gelukkig ligt het niet alleen aan jou.
Door zo'n 25% van het stemvee sowieso nog wel.quote:Op maandag 21 april 2014 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wou beweren dat de PVV in Nederland nog serieus wordt genomen?
Zo'n 25% van de bevolking heeft ook een IQ onder de 90. Do your math.quote:Op maandag 21 april 2014 17:06 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Door zo'n 25% van het stemvee sowieso nog wel.
Ik persoonlijk snap niet hoe je een partij als D66 nog serieus kan nemen. Zo hebben we allemaal onze voorkeuren.
Ik acht die kans vrij groot. Maar wie ben ik. Wie ben jij. Wie zij wij.quote:Op maandag 21 april 2014 17:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat die artikel50 club daadwerkelijk een zetel weet te behalen?
En je verwacht dat een broekie zonder enige serieuze ervaring en met een reputatie die niet echt meehelpt de wereld compleet gaat veranderen?quote:Op maandag 21 april 2014 17:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Totaal irrelevant geneuzel. We hebben het hier over de grote bestuurlijke problemen van de EU. Niet over rijden met een slok op.
Klopt. Da's precies die 25% die op D66 stemt.quote:Op maandag 21 april 2014 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo'n 25% van de bevolking heeft ook een IQ onder de 90. Do your math.
Omdat ik sowieso weinig in NWS kom. En blijf je schelden?quote:Op maandag 21 april 2014 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat deze trol hier maar blijft hameren op Ferage maar zich in dit topic niet laat zien?
NWS / '2 miljard euro aan EU-subsidies verdween in zakken van Spaanse bedrij
Dat mag je denken, maar dat denk ik dus niet.quote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Klopt. Da's precies die 25% die op D66 stemt.
Is dat relevant? De PVV staat op, wat is het, 1/5 van de stemmen in de peilingenquote:Op maandag 21 april 2014 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wou beweren dat de PVV in Nederland nog serieus wordt genomen?
Of je moet zelf een beetje opletten wat je grote vriend matador aanhaalt...quote:Op maandag 21 april 2014 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dan moet je dat zeggen en niet zo quoten dat het lijkt dat je het over mij hebt
D66 staat inderdaad bekend om haar populariteit onder laagopgeleiden.quote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Klopt. Da's precies die 25% die op D66 stemt.
Ik reageerde op je:quote:Op maandag 21 april 2014 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat relevant? De PVV staat op, wat is het, 1/5 van de stemmen in de peilingen
Stemmen krijgen is wat anders dan invloed hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk eerder dat het de kant op zal gaan zoals in Nederland, waar de protestpartijen bij elkaar al meer dan een derde van de stemmen krijgen.
Hoe groot ongeveer? meer of minder dan 10%?quote:Op maandag 21 april 2014 17:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik acht die kans vrij groot. Maar wie ben ik. Wie ben jij. Wie zij wij.
Ik ben iemand met iets meer politieke kennis dan jij. En ik acht de kans niet groot dag Artikel50 een zetel haalt. En zelfs als dat gebeurt, dan is hij in z'n eentje in een parlement met honderden zetels.quote:Op maandag 21 april 2014 17:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik acht die kans vrij groot. Maar wie ben ik. Wie ben jij. Wie zij wij.
Ach, wat deze meneer straks ook wel of niet weet te bewerkstelligen, het zal altijd beter zijn voor mij dan datgene wat de gevestigde orde tot nu toe in Europa voor elkaar heeft gekregen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En je verwacht dat een broekie zonder enige serieuze ervaring en met een reputatie die niet echt meehelpt de wereld compleet gaat veranderen?
En nee Piet, ik heb het wederom niet over jou.
Kwestie van genoeg stemmen krijgen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Stemmen krijgen is wat anders dan invloed hebben.
Hoeveel heeft hij de afgelopen vijf jaar concreet voor elkaar gekregen? En waarom zou dat meer of beter gaan worden?quote:Op maandag 21 april 2014 17:12 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ach, wat deze meneer straks ook wel of niet weet te bewerkstelligen, het zal altijd beter zijn voor mij dan datgene wat de gevestigde orde tot nu toe in Europa voor elkaar heeft gekregen.
Al krijgt hij het maar voor elkaar een paar relletjes te starten rondom corrupte knoflookparlementariërs, dan ben ik al tevreden.
Mogen politici niet meer beschreven worden?quote:
Wat is dat nou weer voor een treurig "argument"?quote:Op maandag 21 april 2014 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben iemand met iets meer politieke kennis dan jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |