Helemaal mee eensquote:Op zondag 25 mei 2014 11:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Super handig idd. Nu 5 maanden DogNZB ala indexer. Super!
Net als velen heb ik wel interesse. Eventueel te ruilen voor een van de bekendere indexers of torrentsites?quote:
voor anime doe ik RSSquote:Op zondag 25 mei 2014 14:24 schreef T_Fuff het volgende:
Ik zoek me ook rot naar een goede indexer.
Vooral anime wilt niet vlotten en de wat 'oudere' series niet.
Dat recipe heb ik ook maar gebruiktThanks
Super, ik ga er mee aan de slag!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
voor anime doe ik RSS
voorbeeld http://www.fanzub.com/?q=fairy+tail+horrible+720&cat=
of bakabt via torrents
zoals het er bij mij uitziet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T_Fuff was net eerder. Invite is weg dus helaasquote:Op zondag 25 mei 2014 14:31 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Net als velen heb ik wel interesse. Eventueel te ruilen voor een van de bekendere indexers of torrentsites?
had zelfs iemand gevraagd op een of ander vaag forum die invites verkoopt of die nog invites had dat ik kon overkopen maar hij had er geenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is er ondertussen al iemand met een nzbs.org invite over?
ik en bierjoost hebben geruiled heb hem een invite gestuurdquote:Op zondag 25 mei 2014 16:18 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
T_Fuff was net eerder. Invite is weg dus helaas
Je kunt dit wel op Windows draaien geloof ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Nog iemand tips voor automatische ondertitels downloaden?
- Autosub boottraphill is alleen voor synologie of zo, en er is geen download te vinden, lijkt wel underground?
Het is idd moeilijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
had zelfs iemand gevraagd op een of ander vaag forum die invites verkoopt of die nog invites had dat ik kon overkopen maar hij had er geen
http://gathering.tweakers(...)ge/41414144#41414144quote:Op zondag 25 mei 2014 16:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je kunt dit wel op Windows draaien geloof ik.
Moet je even hier zoeken op "Windows" of "Windows exe".
Zelf geen ervaring mee, maar op m'n Qnap werkt het uitstekend. Ik hoef niet meer naar subs om te kijken.![]()
Kan alleen geen NL subs vinden van Family Guy en The Simpsons, maar die kan ik sowieso nergens meer vinden...
maar is dat forum ook eenmalig betalen? hebben die ook api keys enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dan die nzbs dan nog steeds een goeie toevoeging?
Of je beseft dat dat niet het probleem hoeft te zijn maar dat er andere factoren mee kunnen spelen om subs te willen hebben. Iets met slecht gemixt geluid (als je geluid van tv-speakers hebt en geen mooi setje), geluidsniveau bij kijken of gewoon slecht verstaanbare personen/personages.quote:
There we go...quote:Op zondag 25 mei 2014 17:07 schreef MineraalWater het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/41414144#41414144
Dat zou hij kunnen proberen,
En dat ook inderdaad.quote:Heb er zelf ook geen ervaring mee omdat XBMC gewoon alles zelf doet qua subtitles.
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je kunt dit wel op Windows draaien geloof ik.
Moet je even hier zoeken op "Windows" of "Windows exe".
Zelf geen ervaring mee, maar op m'n Qnap werkt het uitstekend. Ik hoef niet meer naar subs om te kijken.![]()
Kan alleen geen NL subs vinden van Family Guy en The Simpsons, maar die kan ik sowieso nergens meer vinden...
Ik lees meteen al een probleem, dat bij het afsluiten van CMD venster de Autosub ook meteen gekilled wordt. Niet zo een goeie manier als ik voortaan wil dat er automagisch ondertitels binnen worden gehaald (zoals de originele autosub ook deed).quote:Op zondag 25 mei 2014 17:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers(...)ge/41414144#41414144
Dat zou hij kunnen proberen, Heb er zelf ook geen ervaring mee omdat XBMC gewoon alles zelf doet qua subtitles.
Ik weet niet of dat hier werkt, maar bij mij werkte dat door -d erachter te zetten.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik lees meteen al een probleem, dat bij het afsluiten van CMD venster de Autosub ook meteen gekilled wordt. Niet zo een goeie manier als ik voortaan wil dat er automagisch ondertitels binnen worden gehaald (zoals de originele autosub ook deed).
1 | python autosub.py -d |
Welke OS heb je dan op je XBMC? (ik neem aan dat een XBMC een pc is?)quote:Op zondag 25 mei 2014 17:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat hier werkt, maar bij mij werkte dat door -d erachter te zetten.
Dus:
[ code verwijderd ]
Dan blijft het wel draaien.
thuis heb ik XBMC op laptop van mijn moeder gezet en aangesloten via hdmi op de tvquote:Op zondag 25 mei 2014 17:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welke OS heb je dan op je XBMC? (ik neem aan dat een XBMC een pc is?)
Blijkt een soort mediacenter te zijn, geschikt voor diverse OS...
Dit gaat mijn pet te boven. Ik hou alles maar lekker zoals het nu werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2014 17:59:59 ]
Mijn laptop is mijn mediacenter, hiermee kan ik de thuisgroep benaderen en films/series afspelen en met de spatie pauzeer ik het. Enige manco is dat de laptop dan wel naar de woonkamer moet en op HDMI aangesloten moet worden van de tv (is 10 mtr lang en netjes weggewerkt). Voor mij ook een goedkope oplossing.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:50 schreef redboyke het volgende:
[..]
thuis heb ik XBMC op laptop van mijn moeder gezet en aangesloten via hdmi op de tv
en heb een flirc gekocht en oude dvd speler afstandbediening gebruikt en daar
de knoppen die ik gebruik ingesteld
is een goedkope oplossing terwijl ik spaar voor een mediacenter
ik vind dat je met windows shares geen duidelijk overzicht hebt van wat je hebt terwijl je met xbmc covertjes hebt.waardoor je gemakkelijk overzicht hebt van wat voor films heb ik allemaal en trailer kunt bekijken en ook met paar klikken ondertitels hebt. en als je een trakt.tv account hebt kun je ook laten markeren dat er een vinkje staat bij de films en series die je al gezien hebt. en het is gewoon een gratis programma beetje zoals windows media center maar dan beter vind ik. gebruik het nu paar maanden en ben overtuigd zeker met remote of draadloze muis/toetsenbord total lazyness.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mijn laptop is mijn mediacenter, hiermee kan ik de thuisgroep benaderen en films/series afspelen en met de spatie pauzeer ik het. Enige manco is dat de laptop dan wel naar de woonkamer moet en op HDMI aangesloten moet worden van de tv (is 10 mtr lang en netjes weggewerkt). Voor mij ook een goedkope oplossing.
Als ik een keer zin in heb zal ik me er eens in verdiepen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:20 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik vind dat je met windows shares geen duidelijk overzicht hebt van wat je hebt terwijl je met xbmc covertjes hebt.waardoor je gemakkelijk overzicht hebt van wat voor films heb ik allemaal en trailer kunt bekijken en ook met paar klikken ondertitels hebt. en als je een trakt.tv account hebt kun je ook laten markeren dat er een vinkje staat bij de films en series die je al gezien hebt. en het is gewoon een gratis programma beetje zoals windows media center maar dan beter vind ik. gebruik het nu paar maanden en ben overtuigd zeker met remote of draadloze muis/toetsenbord total lazyness.
Wat ik heb/doe:quote:Op zondag 25 mei 2014 17:39 schreef Kloonhommel het volgende:
Welke OS heb je dan op je XBMC? (ik neem aan dat een XBMC een pc is?)
Blijkt een soort mediacenter te zijn, geschikt voor diverse OS...
Dit gaat mijn pet te boven. Ik hou alles maar lekker zoals het nu werkt.
Werkt na het neerhalen van Bierdopje autosub dan nog?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef Iemand91 het volgende:
Voor gemak heb ik op de NAS Autosub geīnstalleerd.
Ze zijn er opnieuw mee bezig gegaan; halen nu niet meer de subs van Bierdopje.com maar van o.a. Addic7ed, Podnapisi, SubScene, UnderTexter en meer.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:02 schreef AchJa het volgende:
Werkt na het neerhalen van Bierdopje autosub dan nog?
Ah, okee. Heb het nog nooit gebruikt maar had begrepen dat na het down gaan van bierdopje autosub het niet meer deed. Zal het ook eens op de NAS (zelfbouw, Openmediavaultquote:Op zondag 25 mei 2014 19:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ze zijn er opnieuw mee bezig gegaan; halen nu niet meer de subs van Bierdopje.com maar van o.a. Addic7ed, Podnapisi, SubScene, UnderTexter en meer.
Dus zoals ik hierboven al zei; ik haal alles binnen wat ik eerst ook binnen haalde; op NL subs van Family Guy en The Simpsons na.
(Maar ik volg dan ook maar een tiental series o.i.d. waar ik de subs van wil hebben)
443 misschien?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat hebben jullie nodig qua info om deze noob te helpen met het volgende probleem?
Router: Asus RT-AC52U
Verbinding: Kabel
ISP: Ziggo 90/9
Windows 7 met laatste updates
Eweka (8 verbindingen)
SSL over port 563 gekozen
Maximale snelheid is 250 kb/s
Gebruik een externe downloader zoals bijv. Sabnzbd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ook geprobeerd en 119 ook
Gebruik overigens Spotnet mocht dat wat uitmaken
http://qoqmovies.nl/spotweb/quote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef stoeltafel het volgende:
Zoek een alternatief voor Spot lite, iemand?
Dan ga ik een vraag verder mocht je er verstand van hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gebruik een externe downloader zoals bijv. Sabnzbd.
Ik kreeg ook maar altijd 1mbps terwijl ik met SAB +/-10 kreeg
Zoiets, zoek een keer een andere bibliotheek dan spotlite of gewoon een site met nzb bestanden en dan geen nzbindex maar waar je kan selecteren op bluray of mp3, enz.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://qoqmovies.nl/spotweb/
Niet zeker of je dat bedoelde
Ik denk het niet. Ik weet niet waarom je die gegevens kan instellen misschien dat iema dat hier weet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan ga ik een vraag verder mocht je er verstand van hebben
Ik heb een HDD aan mijn router hangen en daar moet het op gedownload en uitgepakt worden.
Kan dat daarmee? Ook is er in de router de mogelijkheid usenet account gegevens in te stellen. Kan ik dan ook via mobiel opdracht geven op 1 of andere manier zodat mijn laptop uit kan blijven
nzbs.org? Of?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
Is er nou een wezenlijk verschil tussen DogNZB en nzbs? Ik heb een nzbs account en dat werkt echt super!
Jip, vanaf de zomer, heb de zin in. Dat worden leuke snelheden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:24 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat zou moeten werken. Maar je hebt straks een 500MB synchroon verbinding met glasvezel?
Dan moet je een indexer gaan zoeken. Ik heb nog wel een nzbsooti account die ik niet gebruik maar dan heb je wel de inlognaam plexconquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:44 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zoiets, zoek een keer een andere bibliotheek dan spotlite of gewoon een site met nzb bestanden en dan geen nzbindex maar waar je kan selecteren op bluray of mp3, enz.
dank!!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:33 schreef AchJa het volgende:
1X Invitation DOGnzb in de aanbieding, DM het mailadres maar. Het eerst komt het eerst maalt enzo...
En al vergeven...
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Topsite dat Dognzb!!!! Overzichtelijk, netjes en veeeeeeel content!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |