Al gekeken op http://www.binaries4all.nl/ ?quote:Op zondag 20 april 2014 16:26 schreef dvdfreak het volgende:
Ik gebruik gebruik snelnl maar wanneer ik iets wil dl zegt ie wachten op dl.
Weet iemand waarom?
.quote:...
Voordelen? » 't is snel, legaal en je kan makkelijk automatisch films en series downloaden
OP door Razor21&µ
Wat is er zo speciaal aan dognzb dan?quote:Op maandag 21 april 2014 09:52 schreef MineraalWater het volgende:
Gister was DogNZB weer open. Misschien handig voor de mensen die het nog niet hebben:
SMS:
https://ifttt.com/recipes(...)ge-when-dognzb-opens
Email:
https://ifttt.com/recipes/108974-reddit-dognzb-email-alert
Krijg je automatisch een SMS of Email als de registraties weer open zijn.
Mooie layout, Handige functies enz. Ingebouwde serie manager zulke dingentjes allemaal. En heb hem vooral gekocht voor API voor mn XBMC servertje om content binnen te halen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan dognzb dan?
precies, super fijne site...tevens weinig last van notice en takedowns, omdat gesloten karakter heeft die site..quote:Op maandag 21 april 2014 18:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mooie layout, Handige functies enz. Ingebouwde serie manager zulke dingentjes allemaal. En heb hem vooral gekocht voor API voor mn XBMC servertje om content binnen te halen.
Hmm, hoe activeer je dit?quote:Op maandag 21 april 2014 18:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mooie layout, Handige functies enz. Ingebouwde serie manager zulke dingentjes allemaal. En heb hem vooral gekocht voor API voor mn XBMC servertje om content binnen te halen.
Kan niet meer je moet even die links checken dan kan je het aanzetten. Als de registraties weer open zijn zul je dan een SMS of email krijgenquote:
Topquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Zalig heb net een SMS gekregen met de melding dat de registraties openstonden en ik heb een account
Welke USP gebruik je dan? Vind persoonlijk erg meevallen namelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Veel te veel takedowns, ik denk dat ik mijn account een tijdje niet ga verlengen. Nieuwe interpretatie van de EU-regelgeving helpt ook niet mee om usenet te blijven gebruiken.
Idd, zelfs met het hier alom verguisde Eweka heb ik er weinig last van.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:45 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Welke USP gebruik je dan? Vind persoonlijk erg meevallen namelijk.
Ik ook, al weken geen mislukte download gehad en ik heb toch zo'n 30 series in mijn sickbeard staan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:45 schreef Rainesz het volgende:
[..]
176 shows (88 active) | 12916/13424 episodes downloadedquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:14 schreef Idanue het volgende:
[..]
Ik ook, al weken geen mislukte download gehad en ik heb toch zo'n 30 series in mijn sickbeard staan.
Om eerlijk te zijn, ik vind er weinig aan... alles vind ik ook terug op dutplanet + ik moet niet beginnen zoeken naar subtitles...quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
TopJe kan hem volgens mij een week uittesten dus ik zou gewoon VIP kopen voor lifetime dat kost maar een 10tje.
Hmja kan als je geen heavy gebruiker bent en je denkt dat je het niet nodig hebt dan moet je het ook gewoon laten liggenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik vind er weinig aan... alles vind ik ook terug op dutplanet + ik moet niet beginnen zoeken naar subtitles...
Nee, serieus?? Jij hebt duidelijk geen idee waar dognzb voor gebruikt wordt. Ga lekker terug naar je dutplanet...quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik vind er weinig aan... alles vind ik ook terug op dutplanet + ik moet niet beginnen zoeken naar subtitles...
Als iemand geen sickbeard of couchpotato gebruikt kan hij het waarschijnlijk ook wel af met dutplanet, is niet zo raar toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nee, serieus?? Jij hebt duidelijk geen idee waar dognzb voor gebruikt wordt. Ga lekker terug naar je dutplanet...
XLned, het gaat voornamelijk om series zoals The mentalist en Game of thrones. Zeer lastig als er geen encrypted links zijn, zonder de encrypted links zijn zulke series bijna niet te downloaden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:45 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet maar ca. 6 posts geleden was hij nog zo blij met een ingang bij dognzb terwijl hij blijkbaar alles al had wat zijn hartje begeerde. Ik had dit gewoon niet verwacht....quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:28 schreef Idanue het volgende:
[..]
Als iemand geen sickbeard of couchpotato gebruikt kan hij het waarschijnlijk ook wel af met dutplanet, is niet zo raar toch?
Leg het me dan uitquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nee, serieus?? Jij hebt duidelijk geen idee waar dognzb voor gebruikt wordt. Ga lekker terug naar je dutplanet...
Wat is een sickbeard??? Sorry maar doe nog maar een jaar aan nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:28 schreef Idanue het volgende:
[..]
Als iemand geen sickbeard of couchpotato gebruikt kan hij het waarschijnlijk ook wel af met dutplanet, is niet zo raar toch?
Van alle series die je bijhoudt, download sickbeard automatisch de laatste episode zodra die beschikbaar is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat is een sickbeard??? Sorry maar doe nog maar een jaar aan nieuwsgroepen
Lijkt mij superhandig voor die hard seriekijkersquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Van alle series die je bijhoudt, download sickbeard automatisch de laatste episode zodra die beschikbaar is.
Klopt, check http://www.binaries4all.nl/sickbeard/ of http://sickbeard.com/quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Lijkt mij superhandig voor die hard seriekijkers
Heb je m zelf ook?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:10 schreef glannie het volgende:
[..]
Zal vrij sloom gaan, maar het werkt.
Dan zou ik een andere USP proberen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:32 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
XLned, het gaat voornamelijk om series zoals The mentalist en Game of thrones. Zeer lastig als er geen encrypted links zijn, zonder de encrypted links zijn zulke series bijna niet te downloaden.
Ok, goed dat je dat zegt, dat kan ook wel een ding zijn. Ik volg de series niet synchroon met de uitzenddatum. Ik download ze meestal om de zoveel maanden zodat ik een aantal afleveringen achter elkaar kan kijken.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:28 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dan zou ik een andere USP proberen.
Zoals gezegd DMCA is echt wel trager geworden, haal hier alles ook non encrypted binnen serie gewijs.
Ja misschien even een maand ofzo ergens anders kopen kijken of het daar wel werkt? Ik kreeg The Mentalist toen ook niet binnen verder zijn er echt maar een handjevol series die hij niet pakt de rest werkt gewoon prima (Dat was toen met hitnews teminste, Ik heb nu newsdemonquote:Op woensdag 23 april 2014 09:43 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ok, goed dat je dat zegt, dat kan ook wel een ding zijn. Ik volg de series niet synchroon met de uitzenddatum. Ik download ze meestal om de zoveel maanden zodat ik een aantal afleveringen achter elkaar kan kijken.
Als je Sick Beard gebruikt: Config > Post Processing > Keep Original Files (uitvinken)quote:Op zondag 27 april 2014 20:56 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee hoe ik die rotfolders automatisch kan verwijderen? Xbmc zet nu alles er vaak 2 keer in...
[ afbeelding ]
Ben het nu elke keer handmatig aan het doen...
Ah oké bedanktquote:Op zondag 27 april 2014 21:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als je Sick Beard gebruikt: Config > Post Processing > Keep Original Files (uitvinken)
het mag volgens de voorwaarden niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
Hm even een vraagje, stel ik blijf bij een vriend slapen of iets dergelijks en ik wil daar nog steeds downloaden met mijn Newsdemon abbo, Maakt dat dan wat uit qua account sharing of niet?
zolang je maar vanaf 1 ip download is er volgens mij geen probleem.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
Hm even een vraagje, stel ik blijf bij een vriend slapen of iets dergelijks en ik wil daar nog steeds downloaden met mijn Newsdemon abbo, Maakt dat dan wat uit qua account sharing of niet?
Klopt, zo downloaden veel mensen met hun laptop op meerdere locaties (niet tegelijk!). Denk aan universiteit, hogeschool, vrienden enz.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:05 schreef redboyke het volgende:
[..]
zolang je maar vanaf 1 ip download is er volgens mij geen probleem.
dus niet thuis downloaden en dan nog eens bij je maat ook nog downloaden tegelijk.
spotweb punt in is wel een goedequote:Op donderdag 1 mei 2014 20:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
nzbserver is al een paar dagen down bij mij, nog alternatieven zoals nzbserver ? Behalve spotnet
met speedtest meet ik dik 90mbit maar met usenet kom ik niet verder dan 10,8 megabyte per secondequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Rond 10 uur 'sochtend even kabelmodem uit en aan zetten, speedtest doen...... heb nu 90/9 Mb/s(bijna 4 jaar Ziggo Ai1+ abbo)!!![]()
Lekker met 11.25 MegaByte/s downloaden
Straks even een test doen.
Geen zorgen,in 15 minuten heb je een 1080P film binen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
met speedtest meet ik dik 90mbit maar met usenet kom ik niet verder dan 10,8 megabyte per seconde
Dat is bijna 90mbit, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
met speedtest meet ik dik 90mbit maar met usenet kom ik niet verder dan 10,8 megabyte per seconde
geen probleem xdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat is bijna 90mbit, wat is het probleem?
Zal je wel SSL uit hebben staan bij Newsdemon, haal laatste week niet meer dan 7 mbit/s bij Newsdemon met SSL aan. ( heb 90 mbit)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
In elk geval
Ik ben dolblij met de 10,8 megabyte p/s en Newsdemon
Reboot modem.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:14 schreef MineraalWater het volgende:
Heb zelf het 150 pakket en krijg nogsteeds 80mbit binnen. DogNZB was weer open trouwens geen idee wat daar aan de hand is.
Nope! Europese SSL serverquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Zal je wel SSL uit hebben staan bij Newsdemon, haal laatste week niet meer dan 7 mbit/s bij Newsdemon met SSL aan. ( heb 90 mbit)
poort 80quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat voor poort gebruik je bij Newsdemon en wat voor snelheid heb je van je ISP?
Apart, haal met alles 90 mbit ( speedtest enz) ....alleen met Newdemon niet. Och ja, voor die 3,50 per maand niks te klagenquote:
Misschien een domme vraag, maar heb je misschien in je Usenet download client (perongeluk) een cap ingesteld?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Apart, haal met alles 90 mbit ( speedtest enz) ....alleen met Newdemon niet. Och ja, voor die 3,50 per maand niks te klagen
Nee, gebruik NZBVortex. ( mac) Meer mensen met Newsdemon hebben er last van ( zie tweakers forum)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar heb je misschien in je Usenet download client (perongeluk) een cap ingesteld?
[ afbeelding ]
Vaag dat ik het dan niet heb!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Nee, gebruik NZBVortex. ( mac) Meer mensen met Newsdemon hebben er last van ( zie tweakers forum)
Waar?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
En dit is voor maar ¤55 per maand triple-play abbonement.
sunnyusenet.nlquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:43 schreef SlevinX het volgende:
Ik ben eindelijk van Eweka af (te veel takedowns), maar weet nu niet welke andere payserver ik moet nemen. Iemand advies? Het is maar voor 2 maanden want dan stap ik over op glasvezel en krijg ik nieuwsgroep er gratis bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |