Dagelijks trivia voor 1 free pack:quote:FIFA-PANINI-PACK
FREE-PACK-2014
WORLDS-CUP
COCA-COLA
OPEN-HAPPINESS
COKE-REWARDS
Ja maar dit is gratisquote:Op zondag 20 april 2014 12:44 schreef Falco het volgende:
Huh, onlineDe lol was toch het plakken van die plaatjes in je album
Geen idee. Misschien als screenshotquote:Op zondag 20 april 2014 13:21 schreef PandaDrop het volgende:
Lekker mijn tijd hieraan verspillen
Kan je ze ook uitprinten?
Scratch thatquote:Op zondag 20 april 2014 14:19 schreef Zhano het volgende:
Van Ecuador en Griekenland heb ik nog niemand
Nu niet nee, maar houd het in de gaten.quote:Op zondag 20 april 2014 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft iemand Moses, Mikel of Yobo voor mij?
Als je 1 van die 3 krijgt aub bewaren.
gewoon alles plakken en de dubbele ruilenquote:Op zondag 20 april 2014 16:52 schreef Lindgren. het volgende:
Is het nou verstandig om goede spelers direct in te plakken of te ruilen?Ik ben hier zo slecht in. Nooit gedaan.
Aangezien je niet 2 voor 1 kunt ruilen oid doe ik dit ook ja.quote:Op zondag 20 april 2014 16:53 schreef superniger het volgende:
[..]
gewoon alles plakken en de dubbele ruilen
Dat kan wel toch?quote:Op zondag 20 april 2014 16:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aangezien je niet 2 voor 1 kunt ruilen oid doe ik dit ook ja.
Ja, triest. Sowieso is zo'n echt boek leuker. Vroeger veel gespaard . Meteen 100 pakjes kopen 1e dag.quote:Op zondag 20 april 2014 13:09 schreef superniger het volgende:
gay, je mag maar 5 pakjes per dag openen
en dan ziek veel dubbele hebbenquote:Op zondag 20 april 2014 18:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, triest. Sowieso is zo'n echt boek leuker. Vroeger veel gespaard . Meteen 100 pakjes kopen 1e dag.
Net de 'echte' pakjes. Zat ook altijd buitenproportioneel veel meuk in.quote:Op zondag 20 april 2014 19:34 schreef Lothiriel het volgende:
Verdomme eerste pakje 5 klotespelers uit Bosnië, Zwitserland en Uruguay
Edit: en nu ook 3 Iraniërs
Ja, ik heb er 5 open gedaan geen 1 speler bij die ik ken, op Oar (van Australië) naquote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Net de 'echte' pakjes. Zat ook altijd buitenproportioneel veel meuk in.
Antwoord moet ik helaas schuldig blijven. In het verleden heb ik ze weleens gezien bij krantenwinkels en tankstations. Bij bv de Standaard misschien ook wel?quote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 5 open gedaan geen 1 speler bij die ik ken, op Oar (van Australië) na![]()
Ik wou graag het echte stickerboek en stickers aanschaffen maar de krantenwinkel hier 'verkoopt dat niet'.
Jij een idee waar ik dat zeker ga kunnen vinden?
Ik heb enkel iets gehoord dat er eentje bij het nieuwsblad van 22 april zou zitten (overmorgen dus!)quote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Antwoord moet ik helaas schuldig blijven. In het verleden heb ik ze weleens gezien bij krantenwinkels en tankstations. Bij bv de Standaard misschien ook wel?
Nee.quote:Op zondag 20 april 2014 20:10 schreef WeCanDoIt het volgende:
Kan je nu wel of niet een xavi bijvorbeeld tegen 2/3 andere ruilen ?
Ik zag het boek en de plaatjes hier gisteren in de kiosk liggen. Plaatjes zijn één euro per pakje. Vrij prijzig vind ik. 'Vroeger' waren ze zestig (gulden) cent ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 5 open gedaan geen 1 speler bij die ik ken, op Oar (van Australië) na![]()
Ik wou graag het echte stickerboek en stickers aanschaffen maar de krantenwinkel hier 'verkoopt dat niet'.
Jij een idee waar ik dat zeker ga kunnen vinden?
Compleet boek kost iets van 150 euro als je alles in 1x hebt zonder dubbele plaatjesquote:Op zondag 20 april 2014 20:54 schreef WeCanDoIt het volgende:
1 euro ? Kost goch zeker 100 pakjes coor je alles hebt.
Coming soonquote:Op zondag 20 april 2014 20:46 schreef Bosscielny het volgende:
Ik vind het best leuk.
Hopelijk gooien ze even een app in de store
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |