Niet vanwege geen interesse, maar vanwege onrealistische eisen van de verkopers! Verwar dat niet, in een vol land als Nederland is er voor elk huis interesse.quote:Op zondag 20 april 2014 07:38 schreef Verbal het volgende:
Stond een paar jaar geleden ook al te koop, maar is toen wegens geen interesse van de markt gehaald.
Ze kunnen lachen, maar van binnen huilen ze wellicht... Heb je liever dat ze in hun vuistje lachen als je veel te veel betaald?quote:Ook te hoog om een reëel bod te doen, want dat wordt toch weggelachen, denken wij.
Een te lage WOZ waarde wordt zelden aangevochten; want dan betaal je minder belastingquote:Op zondag 20 april 2014 09:08 schreef Verbal het volgende:
Okee. Maar de verbouwing is dus drie jaar geleden, dus die is dan al wel meegenomen. En niet aangevochte, denk ik.
V.
De WOZ-waarde gaat niet over de binnenkant van de woning. Verder wordt de hypotheek er niet op gebaseerd, dus de reacties die reppen over problemen van de hypotheekverstrekkers met de waarde, begrijp ik dan ook niet.quote:Op zondag 20 april 2014 09:08 schreef Verbal het volgende:
Okee. Maar de verbouwing is dus drie jaar geleden, dus die is dan al wel meegenomen. En niet aangevochte, denk ik.
V.
Daarom is de WOZ-waarde ook geen basis voor de hypotheek....quote:Op zondag 20 april 2014 09:13 schreef Aanstootgevend het volgende:
Het is nu echter in hun nadeel omdat de gemiddelde koper op die lage waarde geen financiering rond gaat krijgen.
Rabo, ABN en ING gebruiken allemaal een WOZ of taxatie als basis. Al jaren.quote:Op zondag 20 april 2014 09:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daarom is de WOZ-waarde ook geen basis voor de hypotheek....
Een taxatie ja, geen WOZ waarde.quote:Op zondag 20 april 2014 09:25 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Rabo, ABN en ING gebruiken allemaal een WOZ of taxatie als basis. Al jaren.
Maar is het een indicatie voor de waarde?quote:Op zondag 20 april 2014 09:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daarom is de WOZ-waarde ook geen basis voor de hypotheek....
Neuh. WOZ waardes zeggen niet zo verschrikkelijk veel. Men kijkt niet naar binnen plus de WOZ waarde wordt mede bepaald door soortgelijke verkochte huizen in de buurt. Is dus niet zo heel accuraat.quote:Op zondag 20 april 2014 09:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar is het een indicatie voor de waarde?
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |