Mooi, dan is het waarschijnlijk niet opgevallen dat ik ergens een punt vergeten ben en een woord dubbel had neergezet.quote:
quote:
Haten op Vlaardingenquote:Op zondag 20 april 2014 07:04 schreef Dven het volgende:
Klagen over Friesland maar dan zelf in Vlaardingen wonen![]()
quote:
Staat ie op Google Earth?quote:Op zondag 20 april 2014 06:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Die rotonde is wel de aids van het Nederlandse wegennet
Ik kwam net thuis en pakte nog even een koud colaatje voor het slapen gaan teneinde de katerkans drastisch te verminderen. Ik had dus even de tijd om een topic te openen, wat ik dan ook deed.quote:Op zondag 20 april 2014 12:29 schreef GizartFRL het volgende:
Hoe hoog zit het je als je daar om 3:51 een topic over maakt.
Tevens: Fryslân
Ken maar weinig ergere gereformeerde provincieplaatsen dan Vlaardingen.quote:Op zondag 20 april 2014 12:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Denken dat Vlaardingen in de provincie ligt![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 12:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ken maar weinig ergere gereformeerde provincieplaatsen dan Vlaardingen.
Heb 2 jaar in die hel mogen wonen
Provincies waar ze per se een andere taal moeten sprekenquote:Op zondag 20 april 2014 13:02 schreef wenfer2 het volgende:
Tevens haten op de meest bazige provincie van het land.
Provincies zonder eigen taal.quote:Op zondag 20 april 2014 13:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Provincies waar ze per se een andere taal moeten spreken![]()
zegt wel dat je ook een provinciaal bent. In de randstad valt datgeen wat ze daar in Friesland spreken onder spraakgebrekquote:Op zondag 20 april 2014 13:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Provincies waar ze per se een andere taal moeten spreken![]()
Deze post is geschreven in vrij wazig Nederlands. Ik neem aan dat jij een Fries bent? Want normale mensen uit de bewoonde wereld cq de Randstad zijn uitstekend te verstaan en schrijven over het algemeen ook foutloos.quote:Op zondag 20 april 2014 14:26 schreef Koral het volgende:
[..]
zegt wel dat je ook een provinciaal bent. In de randstad valt datgeen wat ze daar spreken onder een spraakgebrek:')
dat was de autocorrectie van mijn device. Tevens dat niet herkennen. Loopt hopeloos achter daarquote:Op zondag 20 april 2014 14:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Deze post is geschreven in vrij wazig Nederlands. Ik neem aan dat jij een Fries bent? Want normale mensen uit de bewoonde wereld cq de Randstad zijn uitstekend te verstaan en schrijven over het algemeen ook foutloos.
Dat is waar. Dat accent van Limburgersquote:Op zondag 20 april 2014 14:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Trouwens, haten op Friesland terwijl Limburg.
Geen flauw idee.quote:Op zondag 20 april 2014 15:18 schreef Scuidward het volgende:
Hoe voelt dat nu, om van de ene uithoek van dit land een mening te hebben over een andere uithoek?
Geen slechte ontwikkeling.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef 2cv het volgende:
Die kutrotonde wordt vervangen door een fatsoenlijk knoppunt. De ontwerpen zijn er al, de fysieke voorbereidingen zijn al gestart.
quote:Op zondag 20 april 2014 13:02 schreef wenfer2 het volgende:
Tevens haten op de meest bazige provincie van het land.
Jij gebruikt c.q. verkeerd.quote:Op zondag 20 april 2014 14:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Deze post is geschreven in vrij wazig Nederlands. Ik neem aan dat jij een Fries bent? Want normale mensen uit de bewoonde wereld cq de Randstad zijn uitstekend te verstaan en schrijven over het algemeen ook foutloos.
Gaan ze nu werkelijk die rotonde aanpassonquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef 2cv het volgende:
Die kutrotonde wordt vervangen door een fatsoenlijk knoppunt. De ontwerpen zijn er al, de fysieke voorbereidingen zijn al gestart.
Hij is niet te ingewikkeld, het verkeer stroomt onvoldoende door waardoor je files krijgt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:50 schreef Koral het volgende:
[..]
Gaan ze nu werkelijk die rotonde aanpasson![]()
Het bestaat dus echt, een te ingewikkelde rotonde![]()
![]()
![]()
![]()
Met name vanuit Sneek is het altijd raak...quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hij is niet te ingewikkeld, het verkeer stroomt onvoldoende door waardoor je files krijgt.
Dit.quote:Op zondag 20 april 2014 10:39 schreef voederbietel het volgende:
Wat schijt irritant geschreven.
Verder is Friesland een prima provincie.
Friesland is wel beter dan Gelderland. Ik ben niet zo van de provincies met kleine dorpjes waar ze elkaars volle neven en nichten ballen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:38 schreef Khazad-dum het volgende:
Ik kan er moeilijk een oordeel over kwijt. Ik ben namelijk nog nooit in Friesland geweest, maar in elk geval:
Gelderland
Alleen vind ik Gelderland qua landschap wel wat mooier. Heb liever bossen dan polders.quote:Op dinsdag 22 april 2014 05:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Friesland is wel beter dan Gelderland. Ik ben niet zo van de provincies met kleine dorpjes waar ze elkaars volle neven en nichten ballen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |