Hetzelfde hier alleen ben ik niet zo van de katten dus ik leg de lat hoogquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:06 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb wel als streven om minimaal het jaar vol te maken, maar ik leg wel vaker de kat hoog voor mezelf. Als ik daarna langer door voed, ook prima. Korter zou ik serieus jammer vinden.
Hij begreep wat de andere kno arts dacht, maar aangezien ik nog steeds pijn heb en hij het wel strakker vond dan hoorde kregen wij de keus. Dus toen toch maar gedaan, omdat het zo'n minimale ingreep is en hij er nu nog weinig last van heeft en hopelijk helpt het. En anders voel ik me m'n leven lang schuldigquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:35 schreef Morretje het volgende:
Oef PessieHoe kom je d'r aan?
En jeeej voor de gekliefde riempjes![]()
Nu hopen op mooie happen! Goed oefenen en voordoen
(Dot, waarom is er nu wel gekliefd, puur uit nieuwsgierigheid hoor de vraag)
En LBGelukkig maar dan, je trage tsr (komt ie ook nog es van pas
)
Nja, van gistermiddag is het... Volgende keer eerder de vriezer in dusquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:58 schreef WupWup het volgende:
Ach, na 25 uur is het niet gelijk verrot natuurlijkIk ga er vanuit dat als het niet goed meer is, dat baby het weigert.
Ja, na een uur ofzo leg ik hem idd niet opnieuw aan. Meestal probeer ik hem te troosten of te laten boeren, lukt dat niet, dan drinken. Maar net als net, dat hij dan weer in slaap valt, dan maak ik hem toch weer wakker als er al zo lang tussen voedingen zit. Maar ergens voelt het dan toch een beetje als rekken ofzo, maar volgens mij kan ik hem dan heel lang rekken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:38 schreef Burdie het volgende:
Zou het niet zijn dat je hem hebt 'geleerd' dat hij steeds even mag drinken al er iets is, en hij dus eigenlijk je borst als speen gebruikt? Geen idee hoor of dat zo werkt bij die kleintjes... maar ik heb het idee dat iig mijn kuiken heel snel een bepaalde regelmaat herkent en omzet in een 'kennelijk gaat het hier zo'.
Wij doen soms een pinkie er in om te checken of het sabbel behoefte is of dorst. Of eerst even proberen te sussen alvorens aan te leggen. En ik kijk soms op de klok om beter te kunnen snappen of het honger kan zijn (een half uur na de vorige voeding is dat minder waarschijnlijk dan 3 uur daar na). Hoewel dat ook niet alles zegt natuurlijk.
Lastig he, dat ze de gebruiksaanwijzing met placenta en al weggooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afhalen in Rotterdam mag ook
Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Zijn dat spenen/flessen die je kan gebruiken bij borstvoeding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afhalen in Rotterdam mag ook
Het is een speen die het gevoel van de borst nabootst ofzo.. Zoek maar eens op Avent Breastflowquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zijn dat spenen/flessen die je kan gebruiken bij borstvoeding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |