Als het echt te kort is zou ik een andere knoarts zoeken. Bij een kleine baby is het wel net zo simpel (zelf gezien bij de puppy) en als ze groter worden moeten ze ervoor onder narcose.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:42 schreef Kimpossible het volgende:
Ohhh klap wat stom en vervelendik hoop dat de lk jullie kan helpen.
Hier ook een te kort lipbandje trouwens, maar onze kno wilde niet klieven omdat dat schijnbaar niet zo simpel is als een tongriem en ook voor minder problemen zorgt. Hij zei, als er tanden komen en je ziet dat er een spleetje ontstaat is het vroeg genoeg. Uh, ok.
Maar dat daar een verband zit met reflux joh?
In ieder geval: veeeel succes
Ja, nou, volgens t (interessante!) artikeltje van Dot is het wel een ruime 2 of een 3. Als ze lacht krult d'r lipje ook naar binnen. T gekke is dat de tongriem zo gekliefd was, door dezelfde arts. Hij zei dat het ook niet voor problemen zou zorgen, anders dan een eventueel spleetje als ze groter is. We gaan er toch maar weer even achteraan dan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als het echt te kort is zou ik een andere knoarts zoeken. Bij een kleine baby is het wel net zo simpel (zelf gezien bij de puppy) en als ze groter worden moeten ze ervoor onder narcose.
Lijkt me slim! Klinkt wel zo vooral als je haar groei bekijkt zeker na vragen!quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:15 schreef Linda2205 het volgende:
Interessant. Emmy klakt ook bij het drinken, kon dr lipje niet naar buiten krullen ad borst, spuugt veel en ik kan dr lipje ook niet goed omhoog vouwen zoals bij Hanne wel kan...eens vragen straks..
Volgens mij onderschatten veel artsen het. De LK die komt die dot ook heeft gehad schrijft ook op borstvoeding.com. Zal ff een artikeltje opzoeken!quote:Op vrijdag 25 april 2014 05:41 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja, nou, volgens t (interessante!) artikeltje van Dot is het wel een ruime 2 of een 3. Als ze lacht krult d'r lipje ook naar binnen. T gekke is dat de tongriem zo gekliefd was, door dezelfde arts. Hij zei dat het ook niet voor problemen zou zorgen, anders dan een eventueel spleetje als ze groter is. We gaan er toch maar weer even achteraan dan.
Morgenochtend eerst nog maar eens zelf goed kijken, ze begint nu net weer te doezelen.
1 mei moeten we weer naar de kinderarts, ik zal hem sowieso vragen even te kijken en anders wordt het een tripje naar Rotterdam. Das, anders als in de kraamweek, inmiddels best te doen.
Ja, af en aan. Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar eigenlijk krijgen/houden we rechts alleen een goede hap als ik haar hoofd blijf ondersteunen met m'n hand a la rugby en m'n borst blijf vasthouden. Maar daar heeft ze een vette hekel aanquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:13 schreef Dot. het volgende:
Zo ziet die van Stip er idd ook uit. Maar doen jouw tepels nog steeds pijn dan KP?
Je kunt ook de lk mailen die klaproos en ik heben gesproken KP. Ze is van Uit volle borst en haar mailadres staat gewoon online.
Balen zeg! Knap dat je dat volhoud dan! Geen enge kloven gelukkig?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:18 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja, af en aan. Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar eigenlijk krijgen/houden we rechts alleen een goede hap als ik haar hoofd blijf ondersteunen met m'n hand a la rugby en m'n borst blijf vasthouden. Maar daar heeft ze een vette hekel aan. Als ik het niet doe is de hap niet zo netjes maar zuigt ze m'n halve tepelhof later nog naar binnen om me vervolgens te pijnigen met d'r lieftallige kaakjes. Ze maakt ook van een grote hap net zo gemakkelijk een kleine door gewoon d'r mond verder dicht te doen en zo de boel stiekem uit d'r mond te laten glijden.
Maar hee, we geven borstvoeding en het is tof![]()
M'n eigen lk is ook al vanaf dag 3 van baby voor klieven, maar daar heb je niet veel aan als de kno zijn gereedschap hoofdschuddend achter zijn rug houdt
hoe bedoel je? Ze groeit toch meer als prima?quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:36 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Lijkt me slim! Klinkt wel zo vooral als je haar groei bekijkt zeker na vragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |