Cavaliers en ik vinden het niet zo leuk als Groningen spelers van Cambuur afpakt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:57 schreef Fokker101 het volgende:
Groningen heeft interesse in Van der Laan van Cambuur wat denken jullie iets voor Groningen?
Jij bent fan van Cambuur neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers en ik vinden het niet zo leuk als Groningen spelers van Cambuur afpakt.
Nee van Groningen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij bent fan van Cambuur neem ik aan?
Oh, oke ik ook. Mij maakt het geen zak uit als ze spelers van Cambuur pakken hoor. Als ze volgend seizoen er maar beter van spelen toch? Heb jij overigens ook een seizoenskaart?quote:
Nee, maar ik steun ze in de livetopics op FOK! Op die manier bereik ik namelijk een groter publiek.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh, oke ik ook. Mij maakt het geen zak uit als ze spelers van Cambuur pakken hoor. Als ze volgend seizoen er maar beter van spelen toch? Heb jij overigens ook een seizoenskaart?
Heb jij een publiek dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar ik steun ze in de livetopics op FOK! Op die manier bereik ik namelijk een groter publiek.
Top!quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik probeer mijn mede-users te enthousiasmeren voor FC Groningen.
Zo heb ik Paxcon al helemaal overtuigd.
Heeft Rickazio je al de Hitlergroet geleerd ?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rick heeft me ontvriend op facebook toen ik eens zei dat het in de Euroborg zwart zag van de mensen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft Rickazio je al de Hitlergroet geleerd ?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rick heeft me ontvriend op facebook toen ik eens zei dat het in de Euroborg zwart zag van de mensen.
Allemaal broertjes van die nigga,s Wijnaldem , Kappelhof en Burnetquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rick heeft me ontvriend op facebook toen ik eens zei dat het in de Euroborg zwart zag van de mensen.
Wie is Rickazio eig. En wat houd dit in, wel benieuwd eigenlijk. En Zeefuik is ook een nigga of coursequote:Op zaterdag 19 april 2014 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal broertjes van die nigga,s Wijnaldem , Kappelhof en Burnet
Rickazio zou vroeger bij de SS zitten . Meer valt er niet te vertellenquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie is Rickazio eig. En wat houd dit in, wel benieuwd eigenlijk. En Zeefuik is ook een nigga of course
0ke is dat zo boeiend hihi.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rickazio zou vroeger bij de SS zitten . Meer valt er niet te vertellen
Kieftenbeldje zijn leven gaat dan wel kut wordenquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
0ke is dat zo boeiend hihi.
Overigens gaat Kieftenbeldje wellicht naar Brussel ook fijn zijn we daar ook van af!
Hoezo, zijn salaris zou niet slechter zijn hoor. ;pquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kieftenbeldje zijn leven gaat dan wel kut worden
Bedankt voor je bijdrage Humbertoquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:18 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze speler vind ik wel goed.
Klopt , Maar dat volk welquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoezo, zijn salaris zou niet slechter zijn hoor. ;p
Ja, dat wou ik ook doen. Maar vergeten in de titel te zetten.. kan dat volgens mij niet meer veranderenquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Topicreeks: FC Groningen
Waarom niet verder met deel 109?
Klopt, jij kan dat niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik ook doen. Maar vergeten in de titel te zetten.. kan dat volgens mij niet meer veranderen
Wat is een TR ben nog wel noob hieroquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt, jij kan dat niet.
Zal een MOD wel doen en anders ff TR maken met het verzoek.
Dat driehoekje met het uitroepteken boven het reactieveld.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat is een TR ben nog wel noob hiero
Aha, oke.. bedankt! Heb effe op dat driehoekje een melding gedaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat driehoekje met het uitroepteken boven het reactieveld.
Een bericht plaatsen in het feedbacktopic kan ook.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hou het overigens maar bij een topic report. Een speciaal topic maken is niet nodig. Een VBL-mod zal hem morgen opmerken en de topictitel fixenquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aha, oke.. bedankt! Heb effe op dat driehoekje een melding gedaan
Ah, oke bedankt man. Jij hebt ook een seizoenskaart bij FC Groningen?quote:Op zondag 20 april 2014 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou het overigens maar bij een topic report. Een speciaal topic maken is niet nodig. Een VBL-mod zal hem morgen opmerken en de topictitel fixen
Ja, sinds twee jaarquote:Op zondag 20 april 2014 00:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke bedankt man. Jij hebt ook een seizoenskaart bij FC Groningen?
Welk vakkie?quote:Op zondag 20 april 2014 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, sinds twee jaarDaarvoor kochten we geregeld losse kaarten.
Haha jaquote:Op zondag 20 april 2014 00:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
VAK F/G jij zit dus vlak bij die frederits kor die altijd opneemt ofzo of niet?
Ach wat een vreselijk vak lijkt me dat zeg. Bij elke goal een high five, en heeeeeuj heeeeuj heeeuj de hele tijd. Ik zelf zit mooi bij Groningen Fanaticsquote:
Dat is enkel dat groepje hoor. Die hebben ook altijd zo'n zakje met droge worst en napoleons mee die dan hun hele groepje doorgegeven wordt...quote:Op zondag 20 april 2014 00:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ach wat een vreselijk vak lijkt me dat zeg. Bij elke goal een high five, en heeeeeuj heeeeuj heeeuj de hele tijd. Ik zelf zit mooi bij Groningen Fanatics
Hahahahaah, wat een volk is dat ook hé niet normaal joh. Klopt als je op de Koeman tribune zit hoor je niks best treurig ja.. Groningen Fanatics probeert het weer wat beter te krijgen... je hebt overigens wel een mooi plekje als die filmpjes van hem ziet. Schreeuwt die Frederik ook veel of valt dat mee?quote:Op zondag 20 april 2014 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is enkel dat groepje hoor. Die hebben ook altijd zo'n zakje met droge worst en napoleons mee die dan hun hele groepje doorgegeven wordt...
Gelukkig zitten we dichtbij de fanatics. Bij een bekerwedstrijd zat ik een keer aan de andere kant in het stadion en dan hoor je die Z-Side ook nauwelijks. Dan zijn de wedstrijden wel heel treurig.
Maar de echte harde kern die meedoet is ook maar een heel klein groepje rechtsonderin.
Soms schreeuwt hij ineens uit het niets heel hard, maar verder valt het wel mee.quote:Op zondag 20 april 2014 00:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hahahahaah, wat een volk is dat ook hé niet normaal joh. Klopt als je op de Koeman tribune zit hoor je niks best treurig ja.. Groningen Fanatics probeert het weer wat beter te krijgen... je hebt overigens wel een mooi plekje als die filmpjes van hem ziet. Schreeuwt die Frederik ook veel of valt dat mee?
Hahaha, anders kom je toch volgend seizoen ook mooi bij ons in het vak?quote:Op zondag 20 april 2014 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms schreeuwt hij ineens uit het niets heel hard, maar verder valt het wel mee.
Daarnaast is hij drukker met die camera dan dat hij van de wedstrijd aan het genieten is.
Neuhh, die zijn me soms ook een beetje te extreemquote:Op zondag 20 april 2014 00:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hahaha, anders kom je toch volgend seizoen ook mooi bij ons in het vak?
Nou dat kan ik me niet voorstellen hoor met zulke idioten één rij voor jullie. Hoe oud ben je overigens?quote:Op zondag 20 april 2014 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neuhh, die zijn me soms ook een beetje te extreem
We hebben het wel naar ons zin op JJ
19quote:Op zondag 20 april 2014 00:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me niet voorstellen hoor met zulke idioten één rij voor jullie. Hoe oud ben je overigens?
Ah, oke ik zelf ben nu 15. Aan knokken doe ik niet mee maar was jij daar vlak bij met die Feyenoord-fans? Ik snap dat verhaal nog steeds niet..quote:Op zondag 20 april 2014 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
19
Maar bijvoorbeeld met die Feyenoord-hooligans, dat de helft van het vak naar boven komt om te knokken. Daar wil ik niks mee te maken hebben. Spreekkoren trouwens ook niet.
Ja, ik zat er erg dichtbij. Ze zaten op II. Ik zag mezelf later nog terug bij RTV noord, zo dichtbij dus.quote:Op zondag 20 april 2014 00:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke ik zelf ben nu 15. Aan knokken doe ik niet mee maar was jij daar vlak bij met die Feyenoord-fans? Ik snap dat verhaal nog steeds niet..
mm, oke. Heb jij een PS4 overigens beetje een random vraag maar misschien ken ik je ergens van..quote:Op zondag 20 april 2014 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, ik zat er erg dichtbij. Ze zaten op II. Ik zag mezelf later nog terug bij RTV noord, zo dichtbij dus.
Die gasten hadden kaarten geregeld en begonnen ineens met zingen en dat kon de Z-Side niet echt waarderen.
Ik ben er eergister achter gekomen dat LR enkel en alleen van de vrouwtjes isquote:Op zondag 20 april 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wil me met de zweep te lijf?![]()
Littlerabbit zou daar jaloers op zijn.
Nee heb ik nietquote:Op zondag 20 april 2014 00:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mm, oke. Heb jij een PS4 overigens beetje een random vraag maar misschien ken ik je ergens van..
Geloof ik niet.quote:Op zondag 20 april 2014 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben er eergister achter gekomen dat LR enkel en alleen van de vrouwtjes is
Als we zo blijven spelen de komende week, dan moeten we dit AZ wel op kunnen rollenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:29 schreef Fokker101 het volgende:
Gaan we europa in mensen wat denken jullllieeeeee?
Binnen een paar jaar is dat shirt oranje !quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:18 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze speler vind ik wel goed.
Hij gaat dan meedoen?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:40 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Binnen een paar jaar is dat shirt oranje !
Achja, vorig seizoen vroeg ik me al af waarom hij niet mee deed maar, Maaskantje was toen aan het roer die zou wel weer z'n redenen hebben. Maar Kostic is zeker een groot talent in het rijtje van Suarez en Robben weet ik niet hoor.. maar Tadic wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:58 schreef forzaudinese het volgende:
Kostic komt in het rijtje van Suarez, Robben en Tadic te staan als hij zo door gaat !Allemaal spelers die niet snel vergeten zullen worden in de club geschiedenis.
Een speler waar je als supporter voor naar het stadion komt laat ik het zo zeggenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Achja, vorig seizoen vroeg ik me al af waarom hij niet mee deed maar, Maaskantje was toen aan het roer die zou wel weer z'n redenen hebben. Maar Kostic is zeker een groot talent in het rijtje van Suarez en Robben weet ik niet hoor.. maar Tadic wel.
Klopt. heb je gelijk in.. maar als Kostic slim is blijft die nog 2 jaar bij FC Groningen... en niet direct alweer een grote stap maken.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:18 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Een speler waar je als supporter voor naar het stadion komt laat ik het zo zeggenEn je doet het als club toch niet verkeerd als je zo'n speler kan halen als opvolger van Tadic.
Volgend jaar zal hij nog wel blijven maar daarna zal het moelijk worden.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt. heb je gelijk in.. maar als Kostic slim is blijft die nog 2 jaar bij FC Groningen... en niet direct alweer een grote stap maken.
Juist ik ook, en dan het zelfde als Vitesse thuis. En als we zondag thuis spelen dan het gewoon afmaken.. en feest vieren waar ik bij ben hihiquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:42 schreef SaffraaN het volgende:
Als we gewoon ons spelletje blijven spelen krijgt AZ sowieso geen makkelijk avondje zoals eerder tegen onze buren. Ben erg benieuwd naar de wedstrijd van morgen. Hoop op een onterechte overwinning met weinig balbezit.
Potverdorie wat een inzicht weer.. had niet moeten stoppen met WOSquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Groningen zal het wel gaan redden tegen AZ. Jullie hebben Kostic en Zivkovic en zitten in een flow. AZ is uit erg zwak en heeft geen creativiteit. Zou dus moeten lukken.
Best aardig? Tja daar is het ook wel mee gezegd..... Zijn heel mss eens een goede aanwinst.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:29 schreef Fokker101 het volgende:
Best aardig als dit allemaal de opvolgers worden De vier spelers naar wie FC Groningen heeft geïnformeerd, of inmiddels mee heeft gesproken zijn: Martijn van der Laan (Cambuur), Jordy Buijs (NAC), Jarchinio Antonia (Go Ahead Eagles) en Danny Hoesen (ajax). Deze vier zijn kandidaat-opvolgers voor respectievelijk Burnet, Kieftenbeld, Kirm en Zivkovic.
Hoesen is helemaal niet zo slecht past prima bij Groningenquote:Op maandag 26 mei 2014 08:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Best aardig? Tja daar is het ook wel mee gezegd..... Zijn heel mss eens een goede aanwinst.
Maar dit soort ventjes, wat moet Fc Groningen daar nou mee?
Zoals die Hoessen... Afdankertje van Ajax, wat hebben wij daar nou aan.
Denk nou eens na wat je zegt ! Kappelhof, Bizot, Burnet hebben het allemaal prima gedaan bij fc Groningen en hebben allemaal een geschiedenis bij Ajax.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Best aardig? Tja daar is het ook wel mee gezegd..... Zijn heel mss eens een goede aanwinst.
Maar dit soort ventjes, wat moet Fc Groningen daar nou mee?
Zoals die Hoessen... Afdankertje van Ajax, wat hebben wij daar nou aan.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Dus omdat ze van Ajax komen zijn ze goed voor Grunn?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:05 schreef forzaudinese het volgende:
Denk nou eens na wat je zegt ! Kappelhof, Bizot, Burnet hebben het allemaal prima gedaan bij fc Groningen en hebben allemaal een geschiedenis bij Ajax.
Nee denk het ook niet.. Antonia van GAE komt misschien ook weet niet wat ik daar van moet denken..quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:31 schreef S0nic het volgende:
Jullie worden er iig niet minder op met Hoesen voor Zivkovic denk ik.
Denk het wel. Zeker als je naar de toekomst zou kijken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:31 schreef S0nic het volgende:
Jullie worden er iig niet minder op met Hoesen voor Zivkovic denk ik.
nog een echte ajacied erbijquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet.. Antonia van GAE komt misschien ook weet niet wat ik daar van moet denken..
We gaan het wel zien. Vooralsnog lijkt het er op dat hij sneller clubs verslijt dan voetbalschoenen. De 7e club/contract voor een 23 jarige vind ik nogal wat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:30 schreef Fokker101 het volgende:
Hoesen naar Groningen het is officieel fijne aanwinst hoor.
quote:Hoesen begon zijn profcarrière bij Fortuna Sittard en ging daarna achtereenvolgens naar Fulham FC, Helsinki, terug naar Fortuna, Ajax en PAOK Saloniki.
Jeugd in Engelse club, dan horen korte verhuurperiodes er gewoon bij. Is van Fortuna naar Fulham gegaan, daar wat uitgeleend om ervaring op te doen, Ajax heeft hem gekocht in de hoop er iets van te maken. Voldeed redelijk maar net niet goed genoeg en nu dan bij Groningen. Heb wel sympathie voor hem, hopelijk doet hij het goed bij jullie. Mooie club ook wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
We gaan het wel zien. Vooralsnog lijkt het er op dat hij sneller clubs verslijt dan voetbalschoenen. De 7e club/contract voor een 23 jarige vind ik nogal wat.
[..]
Groningen is een club waar voetballers tot bloei kunnen komen en belangrijke steunpilaren van het team worden. Maken ze vervolgens een stap naar een "grotere" club dan lukt het lang niet altijd, voorbeelden Matavz, Nijland en Berg.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Jeugd in Engelse club, dan horen korte verhuurperiodes er gewoon bij. Is van Fortuna naar Fulham gegaan, daar wat uitgeleend om ervaring op te doen, Ajax heeft hem gekocht in de hoop er iets van te maken. Voldeed redelijk maar net niet goed genoeg en nu dan bij Groningen. Heb wel sympathie voor hem, hopelijk doet hij het goed bij jullie. Mooie club ook wel.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef NaturalScience het volgende:
Nieuwste aanwinst voor Groningen is de aanvaller Dino Islamovic.![]()
http://www.fcgroningen.nl(...)eert-dino-islamovic/
Zeker nu kun je er op wachten dat Zeefuik zal gaan vertrekken deze zomer, en waarschijnlijk zal worden geruild voor Antonia.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Dan hebben we straks weer teveel aanvallers
Jammer dat Burnet verlengd is, dramatische spelerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zeker nu kun je er op wachten dat Zeefuik zal gaan vertrekken deze zomer, en waarschijnlijk zal worden geruild voor Antonia.![]()
Vertrek van de Leeuw zou me ook niet verbazen.
Mwah, ben er niet echt rouwig om. De laatste paar maanden presteerde hij wat mij betreft toch zeer aardig voor Groningen begrippen..... But maybe that's just me.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat Burnet verlengd is, dramatische speler
2 ton plus een ruil voor een speler die Groningen waarschijnlijk toch niet gaat gebruiken komend seizoen. Antonia is één van de snelste spelers van de eredivisie! Top voor op je flank.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:28 schreef Fokker101 het volgende:
Antonia naar Groningen miskoop volgens mij.
quote:FC Groningen doet nieuwe transfer en casht voor keeper Bizot
FC Groningen begint het seizoen 2014/15 met een nieuwe doelman, ten opzichte van het voorgaande voetbaljaar. De Trots van het Noorden verkoopt Marco Bizot aan Racing Genk, meldt RTV Noord. De 22-jarige keeper gaat, mits hij zelf ook tot een akkoord komt met de Belgen, binnen enkele dagen tekenen. FC Groningen hoopt in de loop van volgende week een nieuwe nummer één te presenteren.
Bizot genoot zijn opleiding bij Ajax, maar schopte het daar niet tot een debuut in de Eredivisie. Hij liet zich gedurende het seizoen 2011/12 verhuren aan SC Cambuur en deed het daar goed. Daarna pikte FC Groningen hem op. De club maakte destijds de afspraak met Ajax, dat de Amsterdammers hem voor een vastgestelde som kunnen terugkopen. Rond de transfer van Richairo Zivkovic naar Ajax werd die clausule geschrapt.
De verkoop van Zivkovic was de eerste voor een basisspeler uit het team van Erwin van de Looi. Nu verkoopt FC Groningen zijn eerste keus onder de lat dus aan RC Genk. Afgelopen seizoen was Lászlo Köteles daar de vaste keeper en deed Kristof Van Hout dienst als back-up. De ex-club van trainer Mario Been finishte als zesde in de Jupiler Pro League.
quote:
quote:Marco Bizot gaat naar KRC Genk
FC Groningen-doelman Marco Bizot tekent binnen enkele dagen een contract bij KRC Genk. Diverse bronnen hebben dit bevestigd aan RTV Noord.
Bizot stond nog tot de zomer van 2016 onder contract bij FC Groningen. Het is niet bekend of Bizot zelf al rond is met de Belgische club. Genk en Groningen hebben inmiddels wel een akkoord bereikt.
De hoogte van de transfersom blijft onduidelijk. Wel hoopt FC Groningen in de loop van volgende week een vervanger te kunnen presenteren.
quote:Marco Bizot vertrekt naar België en zijn opvolger wordt juist uit dit land weggehaald. Het gaat hier wel om een Nederlandse keeper: Het Laatste Nieuws weet dat FC Groningen zich zal gaan versterken met Sergio Padt, die wordt overgenomen van AA Gent. De 24-jarige Padt kan volgens het Belgische medium een contract voor drie jaar tekenen bij Groningen. Padt komt net als Bizot uit de Ajax-opleiding en kwam na verhuurperiodes aan Haarlem en Go Ahead Eagles in 2011 bij Gent terecht.
Misschien? Is al zeker.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:23 schreef Fokker101 het volgende:
Komt die Padt van Genk misschien naar Groningen ken die keeper niet is die goed?
Nee toch? Zie het nog niet officieel staanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien? Is al zeker.
Ik ken hem verder ook niet.
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=135458quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee toch? Zie het nog niet officieel staan
Vertrok Chery niet richting zandbak?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:24 schreef forzaudinese het volgende:
Een aanval met Kostic,Hoesen, Antonia dat is wel smullen hoor !En dan daar achter heb je Chery nog, dan heb je wel creativiteit en snelheid rond lopen in je elftal.
Aberdeen zou wel een mooi reisje zijn, leuke (waarschijnlijke) loting.twitter:FCGOnline twitterde op maandag 23-06-2014 om 14:38:37Loting: FC Groningen speelt tegen winnaar van tweestrijd tussen Aberdeen (Schotland) tegen FK Daugava Riga (Letland). 17 juli uit;24/7 thuis reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:38 schreef NaturalScience het volgende:
Groningen zal trouwens ongeveer 1.2 miljoen euro ontvangen door de transfer van Tadic van Twente naar Southampton!
Dat is toch ook weer mooi meegenomen.
Wat minder. Hier heeft Groningen enkele tonnen voor ontvangen omdat het doorverkoop contract met hem wat anders in elkaar zit.quote:
0,5% van het totaal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Stukken minder volgens mij. 3ton dacht ik.
Uit moeten ze gewoon zoals het Nederlands elftal gaan spelen en dan op de snelheid van Kostic en Antonia gokken.quote:
Leuk stadion !quote:Op maandag 23 juni 2014 14:42 schreef Grifte het volgende:
Aberdeen zou wel een mooi reisje zijn, leuke (waarschijnlijke) loting.twitter:FCGOnline twitterde op maandag 23-06-2014 om 14:38:37Loting: FC Groningen speelt tegen winnaar van tweestrijd tussen Aberdeen (Schotland) tegen FK Daugava Riga (Letland). 17 juli uit;24/7 thuis reageer retweet
[ afbeelding ]
Ja inderdaad leuk stadion. Kan helaas niet mee maar, ach word wel uitgezonden op FOX toch? Dat uitshirt is trouwens wel gruwelijk hoor.quote:
Ik begreep dat ze de uitwedstrijd niet gaan uitzenden maar mischien de thuis wedstrijd wel ? Het uit shirt hebben ze inderdaad netjes gedaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja inderdaad leuk stadion. Kan helaas niet mee maar, ach word wel uitgezonden op FOX toch? Dat uitshirt is trouwens wel gruwelijk hoor.
Nja ben vandaag nog bij SV Urk- Groningen geweest en die Islamovic is echt een goede speler hoor niks mis mee. Komt uit Montenegro al die balkan spelers zijn geweldig. Vond vorig jaar Kostic ook een top speler. Werd helaas toen ook niet opgesteld vroeg toen al aan hem waarom hij niet opgesteld werd ( In het Servisch jaja mn achterfamilie komt daar vandaan) En toen zei hij dat het niet klikte tussen Maaskant en hem. Maar die Islamovic is ook geen verkeerde speler.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze de uitwedstrijd niet gaan uitzenden maar mischien de thuis wedstrijd wel ? Het uit shirt hebben ze inderdaad netjes gedaan.
met frederik kor voor je?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
Voor morele support heb ik zelfs een Kostic Usericon gemaakt.
Heb wel weer zin in een wedstrijd in de Euroborg
Prima Tenue!!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef forzaudinese het volgende:
Ze gaan ieder geval wel in een mooi shirt spelen zeg !![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:38 schreef NaturalScience het volgende:
Even ter update.... de uitwedstrijd in Aberdeen zal niet worden uitgezonden op Fox.
Dit omdat de UEFA een te hoog bedrag vraagt voor de uitzending. Momenteel zijn ze nog in onderhandeling over de wedstrijd. Momenteel staat de uitwedstrijd in ieder geval nog niet in het schema.
De thuiswedstrijd zal zowieso wel worden uitgezonden op Fox.
Als ook de onderhandelingen geen uitkomst bieden kun je altijd een online streampje aanslingeren.quote:
Ooh die zijn er wel? Meestal zijn dat van die rip offs van Fox. Echter: Schotland zal hem er vast wel ophebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Als ook de onderhandelingen geen uitkomst bieden kun je altijd een online streampje aanslingeren.
Er bestaat ook een kans dat in dat geval RTV Noord de wedstrijd zal uitzenden.
In Schotland zelf zal de wedstrijd zowieso worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh die zijn er wel? Meestal zijn dat van die rip offs van Fox. Echter: Schotland zal hem er vast wel ophebben.
Thanksquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:44 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
In Schotland zelf zal de wedstrijd zowieso worden uitgezonden.
Hier kun je het Fox uitzendingen schema trouwens vinden: http://www.foxsportsnieuw(...)XSports/Default.aspx
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:38 schreef NaturalScience het volgende:
Even ter update.... de uitwedstrijd in Aberdeen zal niet worden uitgezonden op Fox.
Dit omdat de UEFA een te hoog bedrag vraagt voor de uitzending. Momenteel zijn ze nog in onderhandeling over de wedstrijd. Momenteel staat de uitwedstrijd in ieder geval nog niet in het schema.
De thuiswedstrijd zal zowieso wel worden uitgezonden op Fox.
Nijland roept dat er financieel geen reden is om spelers te verkopen en dat ze de hoofdprijs zullen vragen. Dan denk ik bij Kostic aan een bedrag van 7 a 8 miljoen en dat kan tuurlijk oplopen als Kostic het goed gaan doen in de Europa League.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:24 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand hoe serieus we rekening moeten houden met het vertrek van Kostic?
Nee, valt best mee. Hij blijft nog wel een jaartje volgend jaar is die wellicht weg.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:24 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand hoe serieus we rekening moeten houden met het vertrek van Kostic?
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:43 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Nijland roept dat er financieel geen reden is om spelers te verkopen en dat ze de hoofdprijs zullen vragen. Dan denk ik bij Kostic aan een bedrag van 7 a 8 miljoen en dat kan tuurlijk oplopen als Kostic het goed gaan doen in de Europa League.
Ze zullen nu al aan het scouten zijn naar de opvolger van Kostic en als dat net zo goed lukt als bij het vertrek van Tadic dan mag je blij zijn.
Mooi. Is echt een goede speler die een mannetje kan passeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, valt best mee. Hij blijft nog wel een jaartje volgend jaar is die wellicht weg.
Dat kunnen er wel meer hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Mooi. Is echt een goede speler die een mannetje kan passeren.
Wel een leuke wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef joppie_saus het volgende:
Loting tweede ronde EL:
31-07: Real Sociedad - FC Groningen/Aberdeen
07-08: FC Groningen/Aberdeen - Real Sociedad
Wordt pittig
Ik hoop hetquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:46 schreef forzaudinese het volgende:
Nog maar 1000 kaarten te koop voor de wedstrijd tegen Aberdeen morgen !Waarschijlijk dus uitverkocht huis en dat in een vakantieperiode !![]()
"Champions league"quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:22 schreef forzaudinese het volgende:
Van Dijk 2 doelpunten gemaakt in de champions League eergister voor Celtic !
quote:
Dieptriest volk.quote:
Kneuzenquote:
Ja zag dit ook schaam me hier diep voor. Alhoewel ik wel een paar mensen van dat groepje ken hoorde dat die aberdeens supporters wel wat aan het uitlokken waren. Gelukkig was ik er niet bij.. zat wel in het stadion Groningen Fanatics...quote:
en dan ga je maar met een fiets gooien naar een naar een oude man? Die nota bene een groninger is?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja zag dit ook schaam me hier diep voor. Alhoewel ik wel een paar mensen van dat groepje ken hoorde dat die aberdeens supporters wel wat aan het uitlokken waren. Gelukkig was ik er niet bij.. zat wel in het stadion Groningen Fanatics...
Nee, nee dat is gewoon asociaal en een idioot ventje. Grenzeloos gaat veels te ver. Snap ook niet waarom ze een fiets gooien op een doedelzakspeler. Op de supporters van Aberdeen hoort natuurlijk ook niet maarja dat leek me beter als op zon doedelzakspelerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en dan ga je maar met een fiets gooien naar een naar een oude man? Die nota bene een groninger is?
Ja kan wel ja. Heb er meestal niks mee te maken, met agressie etc. Zit er alleen voor de sfeer en om mijn club te steunenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:07 schreef Catch22- het volgende:
En dan straks janken als er straffen worden uitgedeeld
Klopt Nederlandse clubs en de EL liggen elkaar niet zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:42 schreef hafcfan het volgende:
Aberdeen kan er trouwens ook niks van. Liggen er ook alweer uit. 1 wedstrijd 2-0 verloren.
CL ook niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt Nederlandse clubs en de EL liggen elkaar niet zo.
Sociedad toch? Die hadden Groningen ook afgemaakt het was enkel wat minder beschamend geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:42 schreef hafcfan het volgende:
Aberdeen kan er trouwens ook niks van. Liggen er ook alweer uit. 1 wedstrijd 2-0 verloren.
Geen idee hoe hun team er nu uitziet. De beste is in ieder geval weg en de keeper ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sociedad toch? Die hadden Groningen ook afgemaakt het was enkel wat minder beschamend geweest.
vd velden gewoon op het middenveld waar hij hoort, mijn favoriete opstelling:quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:14 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Luxe probleem want wie laat je er dan uit? V.d Velden?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:11 schreef Fokker101 het volgende:
Die hoesen word ook helemaal niks dit jaar, Islamovic
die gozer is wel goed hoor. Zag hem graag spelen bij Ajax.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja echt niet mijn speler past niet bij Groningen. Hij is Zeefuik in het dun en wat sneller.
Nou, hij past niet bij Groningen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die gozer is wel goed hoor. Zag hem graag spelen bij Ajax.
Maar dit is mijn mening na de oefenwedstrijden en de wedstrijd tegen Aberdeen. Ben nu al fan van Islamovic, geweldige speler is dat. Verwacht eerlijk gezegd bij hem het zelfde als bij Kostic. Eerste jaar speelt die niet veel 2de jaar speelt die gruwelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die gozer is wel goed hoor. Zag hem graag spelen bij Ajax.
Geen Chery?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:45 schreef Fokker101 het volgende:
Mijn opstelling
Padt
Hateboer-Botteghin-Kappelhof-Burnet
Kieftenbeld - Lindgren- VD Velden
Antonia- Islamovic - Kostic
Nee, man Magnasco speelt ook niet bijzonder. Lindgren eruit?! Tuurlijk niet man hij is de steunpilaar van Groningen. Geeft goede passes en heeft een goed schot in huis. Nee, Lindgren er niet uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou Lindgren eruit laten
En Magnasco ipv Burnet. Burnet is zo gruwelijk slecht.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:29 schreef Catch22- het volgende:
Magnasco is dus weg. Probleem opgelost
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:29 schreef Catch22- het volgende:
Magnasco is dus weg. Probleem opgelost
Ja, maar Burnet nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Terecht, en beter zo. Hateboer is toch beter?
Wat? Hiariej bedoel je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:46 schreef detulp050 het volgende:
Hi-fucking-a-hoeishet-ri-ej mogelijk.
Ja, dat we die nog steeds opstellen. Dat vind ik echt niet te geloven. Dat is toch een beetje niveau NEC, FC Emmen, Almere City...quote:
Ja dat vraag ik mij ook af. Diariej ja, helemaal niks. Maar Hateboer is nog herstellende van een blessure dacht ik zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:49 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, dat we die nog steeds opstellen. Dat vind ik echt niet te geloven. Dat is toch een beetje niveau NEC, FC Emmen, Almere City...
i dont knowquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:45 schreef forzaudinese het volgende:
Hateboer zal zondag toch wel kunnen spelen? Als hij vandaag volledig kon mee trainen en morgen weer dan kan hij toch gewoon in de basis starten?
Klopt snap ik ook niet. VD Velden hoort op het middenveld heeft te weinig snelheid voorin. Uitstekende middenvelder, maar Lindgren+ Kieftenbeld is een sterk duo op het middenveld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Groby het volgende:
ik kan niet begrijpen dat vd looi kiest tussen kostic en antonia terwijl hij ook vd velden op het middenveld kan zetten (waar hij hoort) en dat blok lindgren+kieftenbeld uit elkaar te halen, zal hij wel niet de ballen voor hebben
Ik denk dat hij ook een wapen op de bank wil hebben. Als je in het laatste kwartier een snelle/frisse Antonia kan inbrengen terwijl de tegenstander al op is dan loopt hij ze er allemaal uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Groby het volgende:
ik kan niet begrijpen dat vd looi kiest tussen kostic en antonia terwijl hij ook vd velden op het middenveld kan zetten (waar hij hoort) en dat blok lindgren+kieftenbeld uit elkaar te halen, zal hij wel niet de ballen voor hebben
Mwah, Antonia kan ook lekker zijn in het begin. Nooit zo fan geweest van VD Looi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook een wapen op de bank wil hebben. Als je in het laatste kwartier een snelle/frisse Antonia kan inbrengen terwijl de tegenstander al op is dan loopt hij ze er allemaal uit.
Ja komt deze week wel. Scouting van Groningen is altijd wel oke. Wel een goed bedrag 5 miljoen. Lazovic heeft momenteel een knieblessure. Maar zou wel een goede vervanger zijn. Linssen lijkt mij ook wel wat ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:33 schreef Groby het volgende:
Kostic dus voor ong. 5 mln naar VfB Stuttgart... maar wie wordt de vervanger? En niet Antonia zeggen, die was al de vervanger van Kirm.
Mij lijkt Linssen wel een leuke speler op links. Of natuurlijk die Lazovic waar ze het over hadden. Ik voorspel dat de vervanger dit weekend nog wordt gepresenteerd.
Haha 5 miljoen dat geloof je toch zelf niet? Dat zal minstens 7 miljoen zijn ! Nog een 3 jarig contract, hij is jong en Groningen hoeft niet te verkopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja komt deze week wel. Scouting van Groningen is altijd wel oke. Wel een goed bedrag 5 miljoen. Lazovic heeft momenteel een knieblessure. Maar zou wel een goede vervanger zijn. Linssen lijkt mij ook wel wat ja.
Ja kan ook idd. Al die balkan spelers zijn altijd wel goed. Ja die Groningen scout dan hé, heb er wel vertrouwen in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:24 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Haha 5 miljoen dat geloof je toch zelf niet? Dat zal minstens 7 miljoen zijn ! Nog een 3 jarig contract, hij is jong en Groningen hoeft niet te verkopen.
Wat die knieblesurre betreft zou ik niet te veel geloven,waarschijnlijk moest hij onderhandelen met fc Groningen. Dan wordt wel vaker een smoes gebruikt van waarom een speler niet kan spelen.![]()
ik had t al zegt mejongequote:
Ja hebben ze eindelijk het mooiste uit shirt van de eredivisie en dan mogen ze hem niet dragen omdat de scheidsrechters ook in het zwart rond lopen !quote:
Hopelijk zijn nu niet alle scheisrechter's in het zwart.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:24 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ja hebben ze eindelijk het mooiste uit shirt van de eredivisie en dan mogen ze hem niet dragen omdat de scheidsrechters ook in het zwart rond lopen !
Als je uitgefloten word. Waarom niet zou ik ook overdreven gaan doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een eng figuur die Antonia. Op het logo van FC Groningen op je shirt kloppen in een wedstrijd tegen je oude ploeg in je oude stadion. Man man man
Ja idd. Antonia hangt trouwens wel toch het anoxeria achtige aan. Jezus man.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:34 schreef detulp050 het volgende:
Wie een kuil graaft voor een ander...
Het is ook een totale debiel met zijn 020quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een eng figuur die Antonia. Op het logo van FC Groningen op je shirt kloppen in een wedstrijd tegen je oude ploeg in je oude stadion. Man man man
Dat sloeg ook nergens op. Maar hij speelt best wel baas.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is ook een totale debiel met zijn 020
Zeker voetballen kan die wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat sloeg ook nergens op. Maar hij speelt best wel baas.
Jaloerse mensen die het niet kunnen hebben dat het Groningen weer gelukt is een smaakmaker binnen te halen. Antonia doet niks verkeerd !quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:56 schreef joppie_saus het volgende:
Die quote van hem ook: 'Hoezo niet scoren tegen je oude club? Heb je straks bij alle 18 gespeeld, dan juich je nooit weer'.
En alle Groningers het maar prachtig vinden. Tot die volgend jaar bij Twente ofzo speelt en er drie in legt en dan het Twente logo gaat kussen. Dan is het stadion te klein.
Jaloers op mijn eigen club? Die is gek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:56 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Jaloerse mensen die het niet kunnen hebben dat het Groningen weer gelukt is een smaakmaker binnen te halen. Antonia doet niks verkeerd !
Waar heb je het over? Hij maakt 2 assists en een doelpunt en wordt in bijna elke krant uitgeroepen tot speler van het weekend. En dan kom jij zeuren omdat hij juicht tegen zijn oude club?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jaloers op mijn eigen club? Die is gek.
Dat die dat zegt moet hij lekker zelf weten, maar ik ben wel zo realistisch in te zien dat al dat hosanna over dat gedoe straks weer keihard omslaat.
En de Leuw naar Heracles volgens de laatste geruchten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:51 schreef Fokker101 het volgende:
Bryan Linssen misschien naar Groningen
Jammer vond De Leeuw altijd een goede speler. Veel inzet scorend vermogen, jammer. Heracles is eigenlijk te min voor hem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En de Leuw naar Heracles volgens de laatste geruchten.
twitter:JanMennega twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:11:44FC Groningen kan voorlopig niet beschikken over Lorenzo Burnet. Hij sukkelt al enige tijd met een heupblessure en moet worden geopereerd. reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanMennega twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:11:44FC Groningen kan voorlopig niet beschikken over Lorenzo Burnet. Hij sukkelt al enige tijd met een heupblessure en moet worden geopereerd. reageer retweet
Liever Burnet als Van Nieff. Van Nieff is prima speler op het middenveld moet niet op linksback.quote:
Ik vind Burnet echt zo dramatisch slecht he...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Liever Burnet als Van Nieff. Van Nieff is prima speler op het middenveld moet niet op linksback.
Nou hij is wel minder geworden. Maar toen Tadic er nog was. Was het best een leuk spelertje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind Burnet echt zo dramatisch slecht he...
Jammer dat Magnasco weg is
Ik denk dat je alleen maar kan kiezen uit II en OO ofzo. PP/OO moet je in ieder geval niet doen. Dat zijn uitvakken en als de uitclub maar 1 vak wil kunnen thuissupporters het andere vak kopen en dat is echt kut.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welk vak zit je? Kan nog kiezen waar ik wil. Haal zo kaarten.
Absoluutquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen gaat even de koppositie pakken
fritsquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt. Paxcon er is weer een nieuw filmpje van je grote vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |