Ut beest gaat morgen los.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
Morgen Amstel Gold Race luitjes. Wat denken wij daarvan?
Voor de 'speciale'Fokkers?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:44 schreef Jan-Slagter het volgende:
Dans je leven! *Biodanza* Een feest om in beweging te komen
Misschien een idee voor een speciale fok! meet.
Dit heb ik gisteren al gevraagd, ben je aan het dementeren of zo?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
Ik denk alleen maar aan deze manquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
In plaats van het ego staat bio daar voorop.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:01 schreef golfer het volgende:
De Facebookpagina is ook de moeite waard. De biocentrische (???) plek.
https://www.facebook.com/(...)rken/127207900768937
Ja. Ik heb altijd al gedroomd van biodanza in mijn blootje in de natuur van Denemarken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:11 schreef hexje het volgende:
Wow, iemand die wil naar aanleiding van de uitzending daar naar toe.
ze hebben zelf wat vee . Kippen, hangbuikzwijntjes..quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:18 schreef golfer het volgende:
Viel me trouwens op dat er op een gegeven moment een stukje vlees op de grill lag.
Had deze mensen en hun gasten toch wel heel rechtsdraaiend zweefteverig veganistisch ingeschat.
Verrassend genoeg verwacht ik wel dat het 'm wel gaat worden.quote:Op zondag 20 april 2014 01:19 schreef Halcon het volgende:
Geen geld, spreken de taal niet, vrouw met down, samenraapsel van allerlei prutsactiviteiten, overdreven aandacht voor trivialiteiten en een vakantiepark wat een combinatie is van een grasveld en een bouwput.
Dat gaat 'm wel worden.
en je moet meedansenquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:35 schreef Ivo1985 het volgende:
Forse prijzen ook voor een grasveldje met als enige voorzieningen een wc en douche.
Kom je daar met je caravan en wil je een beetje stroom voor de koelkast of zodat je 's avonds nog een lampje aan kunt doen ben je 25 euro per nacht kwijt.
Zou dat? Veel geld betalen voor een saaie en matige camping? Zullen genoeg mensen dat doen?quote:Op zondag 20 april 2014 01:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Verrassend genoeg verwacht ik wel dat het 'm wel gaat worden.
Prijsniveau ligt natuurlijk ook een stuk hoger in Denemarken.quote:Op zondag 20 april 2014 10:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou dat? Veel geld betalen voor een saaie en matige camping? Zullen genoeg mensen dat doen?
Zelfs in DK kun je voor dat geld wel terecht op een camping met wat meer voorzieningen.quote:Op zondag 20 april 2014 10:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prijsniveau ligt natuurlijk ook een stuk hoger in Denemarken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |